Kumpi teillä pitää enemmän yhteyttä miehesi vanhempiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko vastuu yhteydenpidosta (kuulumisten soittelut jne.) miehesi sukulaisiin enemmän sinun harteillasi? Entä pitääkö miehesi omatoimisesti yhteyttä sinun vanhempiisi.

Tuli vain tuosta yhdestä ketjusta mieleen, jossa kauhisteltiin että miniä on jättänyt vastuun appivanhempiin yhteydenpidosta miehelleen...

Saa pitää ihan ite yhteyttä niihin, ei ole minun velvollisuuteni kertoilla kuulumisia..Mua lähinnä ärsyttää se että aina kun niillä on jotain narisemista tms. niin mulla soi puhelin, mä mikää sihteeri ole..

Minä :ashamed:

Jostain syystä appivanhemmat soittavat myös koko perhettä tai lapsia koskevista jutuista mielummin mulle. Mutta hyvin homma toimii joten mitäs siitä. =)

Mies on se, joka soittelee äidilleen. Mä soitan hyvin harvoin, lähinnä silloin jos uutisissa on ollut juttua tulvista, maanjäristyksestä tai räjähdyksistä - silloin soitan ja varmistan että anopilla on kaikki hyvin.

Mun vanhemmille mies soittelee aika ajoin, tapaa heitä ilman mua jne, mutta mä hoidan pääasiassa yhteydenpidon.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Saa pitää ihan ite yhteyttä niihin, ei ole minun velvollisuuteni kertoilla kuulumisia..Mua lähinnä ärsyttää se että aina kun niillä on jotain narisemista tms. niin mulla soi puhelin, mä mikää sihteeri ole..

Tuttu tunne. Ja jos niillä on asiaa miehelle ja se ei jostain syystä pysty vastaan puhelimeen, niin sitten ne soittaa mulle ja kertoo "mulla olis ollu asiaa "Pekalle", mutta se ei vastaa puhelimeen..." No aha. Se varmaan soittaa sulle takaisin, kun huomaa sun puhelun. Mielettömän raivostuttavaa välillä. Siksipä mulla onkin puhelin usein muka-äänettömällä, kun en viitsi vastata ja perään päin kyselevät... "Ai, en kuullut sun puhelua, kun oli puhelin lapsen päikkäreiden ajan äänettömällä..." JepJep.

Yhteistyössä