Kumpi teillä soittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Kumpi teillä (sinä vai miehes) soittaa sähkö- ja putkimiehille tai virallisia puheluja liittyen rakentamiseen tai ns. miesten hommiin jos niin vois sanoa? Soitatteko kumpi ehtii tyyliin vai hoitaako miehes soittamiset?

Mua vaan ärsyttää kun mä joudun lähes aina soittaan kaikki tommoset asiat ku mies ei vaan saa otettua kapulaa käteen ja soitettua. Ihan kun se ois joku iso operaatio ottaa ja soittaa.

Mä toivon, että miehellä olisi enemmän intoa ja kiinnostusta hoitaa noita hommia... Minä joudun yleensä tekemään pohjatyöt, mutta saan miehen tekemään sen puhelun.

Mies koska se ymmärtää noista jutuista ja mua ei kiinnostakaan ymmärtää. Jos olisi pakko niin opettelisin, tässä vaiheessa suuntaan energiani muuhun.
On ihan hyvä että on hiukan tietoa, esim.sähkö/autonkorjaus yms, ei tule vedätetyksi kun osaa itse arvioida mitä jostain voi/kannattaa maksaa.

Mä päätin jo viimeks, että tasan en soita enää. Epäiltiin ja epäilen yhä, että meijän asunnossa on hometta. Soitin isännöitsijäntoimistoon ja selitin asian, niin tuli hiljasta luurin toisessa päässä. Hieman vaivautunutta ja huvittunutta naureskelua. Sitten alko selittää, että joudutaan omasta pussista kustantaa se, että tulee joku tarkastamaan. Sanoin, että meillä vuokra- asunto. Sama se, joudutte silti maksamaan sen omasta pussista. Jankkasin, että vuokralaisen ei kuulu maksaa tollasta omasta pussista. Mies soitti lopulta vuokranantajalle. Eikä tarvinnu kustantaa yhtään mitään. Mutta kivenkovaan väittivät, että ei varmasti ole hometta. Toki siis, ei kuulema kokonaan poissuljettu, kun vanhasta kerrostalosta kyse. Oon varma, että on. Ollaan niin, useesti kipeenä ja on muitakin vaivoja täällä asumisen myötä tullu, että oon tasan varma, että täällä hometta on. Olin vääntämisen jälkeen vihanen.

Mies soittaa, samoin kaikki mikä liittyy näihin raivostuttaviin nettiyhteyksiin yms. Ei mua haittaisi itseänkikään soitella, mutta miehen helpompi töistä soittaa, kun mun yrittää keskittyä kolmen pienen lapsen kanssa johonkin puheluun :)

Minä, koska mies ei puhu suomea. Tosin joudun kyllä kysymään, että mitä hittoa siellä puhelimessa sanon. Sellaisissa paikoissa, joissa palvelua saa myös ruotsiksi, niin mies hoitaa ne, varsinkin jos asia koskee jotain valitusta. Mitä möreämpi ääni sen paremmin asiat tuppaa hoitumaan :D

se joka ehtii eli vuorotellen soittelemme. sen verran tuuria on että ystäväpiirissämme on kaikkien alojen ammattilaisia niin hommat hoituu yleensä nopeasti jos tarvii ja voi soittaa milloin vain. joskus jopa tekevät pyytämättä.
mies kyllä tekee itsekin paljon, ettei joka juttua tosiaankaan teetetä muilla. ja itekin väkerrän kasaan ite tarvittaessa.

Yhteistyössä