kun aikuinen mies ei siivoa jälkiään?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta hullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta hullu

Vieras
mun mies ei ole ikinä ollut mikään siisti, että mikään shokki tää ei ole, mutta muutettiin upouuteen omakotitaloon ja sovittiin, että täällä kumpikin hoitaa jälkensä et on kiva kaikkien asua. ja varsinkin kun eka kertaa on tavaroille omat paikkansa ja tilaa muutenkin hengittää, ei oo sellanen "kämppä" vaan KOTI.

imuroin, pesin lattiat, pyyhin pölyt yms perusjuttuja sunnuntaina. lapsi lähti eilen mummulaan jo joulunviettoon, me mennään perästä to-iltana. ajattelin sitten, että okei, en siivoa sit minäkään ja mä tuun jo nyt hulluksi!

-miehen ostaman kotiteatterisarjan laatikot, muovit, piuhanpätkät 3tta päivää olkkarissa. (laatikossa sentään, et ei pitkin lattioita.. mutta...)

-vessan matto rullalla, tasolla tyhjiä wc-pap.hylsyjä vaikka roskis ihan vieressä.

-betandine desinfiointiaineen (tms, mut punasta kuitenkin) roiskeet lavuaarissa.

-roskiksesta ohi menneitä nenäliinoja vessan lattialla.

-juuston "kansi", tyhjä voirasia, tyhjä leipäpussi, 2 tyhjää mehutölkkiä keittiön tasolla. plus murusia ja juustonpaloja.

-miehen laskuja ja papereita koko 2metrinen pöytätaso täynnä.

-miehen vaatteita olkkarin sohvalla, sukkia lattialla yms.

-pyykit kasassa PYYKKIKORIN VIERESSÄ...!

ymsymsymsyms. oikeesti tätä listaa vois jatkaa vaikka vuoden.

ei se näin porsas ole koskaan ennen ollut ja tän muuton jälkeen KOKOAJAN. ja voin sanoa, että mä en ole mikään tossu joka kulkee sen perässä siivoamassa sen jälkiä, mä olen näiden vuosien aikana antanut n.1 ukaasin viikossa-parissa et NYT korjaat jälkes TAI MÄ KORJAAN ja se tarkottaa sit jätesäkkiä tai varastoa. sukkia oon pokkana heittäny roskiinkin. olen nyt pessyt eilen omia pyykkejäni ja piti vaihtaa omalle puolelle sänkyä petivaatteet, mutta en sit jaksanu. tää on ihan sairasta, ei aikuinen mies voi olla tollanen??!! ja mitään sille ei sais sanoa kun heti on nalkuttamista ja jäkätystä vaikka koitan sanoa et hei mä näen oikeesti VAIVAA täällä, älä tee sitä tyhjäksi..

niin ja itse käyn myös töissä, en ole kotona päivisin.....

mä otan kohta eron, niin paljon jurppii!! että hyvää joulua meille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meillä on sama juttu, v-tuttaa koko ajan olla nalkuttamassa että voiko siivota jälkes, en oo sun äitis... Kiva kun toi on saanut musta kuorittua esiin nalkuttajan! :( Ärsyttää ihan käsittämättömän paljon.

Sun miehesi kuulostaa ihan multa ja mä olen siis nainen :-) Mun mies ei onneksi nalkuta pahemmin mulle, vaikka onkin mua siistimpi, mutta joskus sanoo ja jostain syystä sekin sanominen jurppii. Yritän kyllä aika ajoin petrata ihan oma-aloitteisesti mutta jotenkin vaan olen luonteeltani tällainen vähän turhankin boheemi tän kodinhoidon suhteen.

mäkeen tuollanen mies joka olettaa että kyllä joku muu korjaa jäljet perässä! kyllä aikuisen pitäisi osata omat jälkensä jo huolehtia, vaikkei isoja sotkuja olisikaan. ihan kuin olisi suoraan äitin hoivaavasta pesästä lähtenyt...

joo siis mä en oikeesti tiedä mitenpäin olla. joulusiivous pitäis tehdä, mut se tarvii varmaan tehdä aattoaamuna et on vielä illalla sukatonta ja roskatonta! oon aivan räjähdyspisteessä.

hmm.. jos et tosiaan kulje perässä siivoamassa niin en tiedä.. onko anoppis aina siivonnut sen jäljet? sanot ettei ole koskaan ollut siisti ihminen tää miehes...? toi olis kyllä kamalaa..

kävin tossa pyörimässä pitkin taloa ja ajattelin et pakko siivota oman mielenterveyden takia, mutta mä en tiedä mistä aloittaisin... mies lähti kuuden aikaan jonnekin eikä näy, lapsi ei ole kotona, olis otollinen tilanne vetää volumet kaakkoon ja alkaa siivoon, mutta tiedän et se olis ihan turhaa...

tekis mieli soittaa anopille oikein joulumielen puhelu et kiitos vaan paljon tosta lapsesta jonka olet passannut aikanaan pilalle PERKELE ja hyvää joulua heihei.

Yhteistyössä