Kun ei tiedä mitä työtä alkaisi tekemään/ opiskelemaan. Onko musta mihinkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lflfof
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lflfof

Vieras
Tuntuu ettei musta ole lähihoitajaksi, opettajaksi tms

Kaupan kassa on ainut mitä luulisin että osaisin.

Luin itseni puusepäksi, mutta ei musta siihen hommaan ole.

Työpaikkoja kun katson niin en näe siellä mitään sellaista mihin voisin hakea. Ei kukaan varmaan tajua mitä tarkoitan edes :/

Taidan pelätä että lähihoitajana tms teen jotain väärin, opettajana sama juttu.

En keksi tulevaa ammattiani ja olen jo kohta 28v.

Mitä ihmettä sitä alkais tekemään? Yrittäjyys kiinnostaisi, mutta taas herää kysymys että onko musta siihen?

Olen ollut töissä tehtaissa, sekä kaupanalalla. Työkokemus on hyvin vähäistä

Ja puusepän paikkojakin on, mutta en mä osaa niin hyvin että kehtaisin johonkin yritykseen mennä tekemään.
Siivousala voisi olla hyvä, mutta palkkaus surkea.
Joku hammaslääkäri, voi herranjumala, ei musta ois sellaseks.

Mene sitten kassalle sitä miettiessäs. Opiskeluaikoina olin ilta/viikonloppukassana ja sain n.2000e käteen kuussa (sokkarilla). Täysin vastuutonta työtä, sopii hermoilijoille hyvin.

Haluaisin töihin, mutta en tiedä mihin uskallan hakea ja mennä.

Olen aika ujo ja asiakaspalvelutilanteessa pelkään meneväni lukkoon. Citymarketissa olen ollut 3kk osastolla töissä ja kyllä siellä välillä tuli niitä tilanteita eteen.

[QUOTE="...";26513287]Kassalla helposti voi antaa väärin takasin rahaa! Itsellä kokemusta siitä... Ei todellakaan ole vastuutonta työtä...[/QUOTE]

Joo, voi antaa väärin takaisin, mutta siitä sitten yleensä oppii katsomaan seuraavalla kerralla tarkemmin. Muilta osin kovin helppoa työtä, siinä ap:kin pärjäisi varmasti hyvin.

Oisko sulla ap mahdollisuus käydä terapeutilla juttelemassa?

Yksi homma jossa ei ole asiakaskontakteja olis varastohommat. Niissäkin siivousalaa huomattavasti paremmat palkat.

Lisäksi mulla on todella huonot nivelet (yliliikkuvat), kaikki kantaminen, nostaminen yms on pahasta.
Ihan kotioloissa tulee pahoja niskajumeja joten saattais kaupan kassana olo tehdä pahan jumin jo päivässä.

Istumatyö olis myös tuskaa koska häntäluu tulee tosi kipeäksi istumisesta.

Voi että kun löytyis sellainen ala, mikä sopis just mulle. Kampaajan ei tarttis istua, mut se joutuu pitänään käsiä ylhäällä :/ mutta mokaisin varmaan jotain ja joltain lähtis koko tukka päästä.

Eli siis vastuuton eikä kovin raskas ala?

No se maailman vanhin ammatti.. ei tartte paljoa tehä, kuin levittää jalkansa. Ja palkkaus on hurja, vaik maksasit veroja+eläkemaksut. Eikä tarvii hienoa kroppaakaan, kun epätoivoisia on aina. :D

Yhteistyössä