Kun elämä maistuu just siltä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurja

Vieras
Meidän elämä on oikeastaan tosi kurjaa. Tai minun elämä ainakin. Olen epäonnistunut ihan kaikessa, eikä suunta muutu, vaikka mitä tekisin. Olen väsynyt tähän kurjuuteen. Eikä ole ketään, kelle purkaa tätä oloa. Silti sitä vaan mennään päivästä toiseen, joka aamu vedetään se hymy naamalle ja lapsille aamupalaa pöytään. Onko ketään muuta, jonka elämä olisi vain pettänyt eläjänsä? Siltä minusta nyt tuntuu :(

Täällä toinen..

Mutta sinua pidän onnekkaana siinä mielessä että sinulla on lapset. Mun elämässä ei ole suotu niitäkään. En kärsi lapsettomuudesta vaan elämä on muuten järjestänyt niin että niitä ei ole voinut "hankkia"..

Täällä toinen..

Mutta sinua pidän onnekkaana siinä mielessä että sinulla on lapset. Mun elämässä ei ole suotu niitäkään. En kärsi lapsettomuudesta vaan elämä on muuten järjestänyt niin että niitä ei ole voinut "hankkia"..

Ja minä ehkä pidän sinua onnekkaana, että olet vapaa. Lapsista olen onnellinen, mutta välillä taas mietin, miten "helppoa" elämä olisi, jos en olisi lapsia koskaan saanutkaan.. Voisin ajatella oikeasti vain itseäni..

Ja minä ehkä pidän sinua onnekkaana, että olet vapaa. Lapsista olen onnellinen, mutta välillä taas mietin, miten "helppoa" elämä olisi, jos en olisi lapsia koskaan saanutkaan.. Voisin ajatella oikeasti vain itseäni..

Voisimmepa vaihtaa sitten osia.. se tuska pyörittää arkea kun haluaisi siihen arkeen niitä lapsiakin mutta tilanne omalla kohdalla se, että ei ole mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja samassa veneessä;23816892:
jep täällä olis yks joka ajattelee täsmälleen noin :( mulla myös lapsia, mutta oikein heistäkään ei nyt saa voimaa...

Tuota minäkin jo pelkään...milloin lapsetkaan ei saa minua jaksamaan. Ja eihän se heidän tehtävänsä olekaan. Tunnen nykyään syyllisyyttä ja huonoa omaatuntoa melkein kaikesta..siksi todellisten tunteiden ääneen sanominen on vaikee..jopa tällaisella palstalla. Olen vain niin tavattoman pettynyt elämääni ja ennen kaikkea itseeni.

toi on niin tuttua toi syyllisyys ja huono omatunto. heti jos lapsilla jotain kouluvaikeuksia tai hoidossa jotain, niin syytän itseäni miten huono äiti olen ja olen ollut.
missä päin sä asut?

Yhteistyössä