Kun en voi sietää miehen juomista....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei tuo siis mikään juoppo ole. On tunnollinen töissä ei ikinä myöhässä ja tekee työt kunnolla. On hyvä isä lapsilleen, urheilee.... Mutta kun ottaa muutamankin oluen vapaillaan niin mä en kestä sitä äänene muuttumista ja ällöä hajua! En tiedä mistä johtuu. Mutta se saa minut ärsyyntymään, kun huomaan, että humaltuu... Juo joskus monta iltaa peräkkäin ehkä noin 4-5 olutta. Joskus vähemmän. Saunaa haluaa lämmitellä usein, koska silloin saa saunaolutta. ja seksiä haluaisi koko ajan kun on hiprakassa ja mä en voi sietää sitä hajua ja mies tuntuu ällölle ja jutut ovat rivoja. En osaa tarkkaan selittää mikä mättää, mutta odotan jo tammikuuta ja tipatonta. sen mies on aina toteuttanut. No sainpa purkautua, kommentteja kiitos.

[QUOTE="aapee";27784027]Mikä tässä asiassa sinua noin huvittaa?[/QUOTE]

Palstan mukaan kaikkien naisten pitää sietää miesten juomista, viikottaistakin, ja päivittäistä tissuttelua. Muuten on turhasta nipottaja ja miestä käy sääliksi.

Valitettavasti noin on asiat hyvin monessa perheessä, mutta harva uskaltaa ne ääneen sanoa. Toisilla juominen harvempaa, mutta sitten ollaankin ympäripäissään.

Itse en myöskään siedä humalaisia, joten ymmärrän tunteesi. Minusta ei olisi tuollaiseen suhteeseen. En jaksaisi "pelätä" toisen jatkuvaa humalaa. Pelätä siksi lainausmerkeissä, ettei minua ole koskaan humalainen tai kukaan muukaan kohdellut kaltoin, mutta jollakin tapaa miellän humalaisten seuran pelottavaksi.

[QUOTE="vieras";27784042]Kohta tulee ero. Ukko lähtee nipon akan luota.[/QUOTE]

Kukas sille sitten ruoan tekee ja hoitaa lapset? Ei se jätä.... Mun se pitää jättää, mutta kun syy olisi vain juominen?

[QUOTE="aapee";27784058]Kukas sille sitten ruoan tekee ja hoitaa lapset? Ei se jätä.... Mun se pitää jättää, mutta kun syy olisi vain juominen?[/QUOTE]
Jossain vaiheessa ruuanteko itse on houkuttelevampi vaihtoehto kuin nipo akka.
Aika löyhä peruste muutenkin olla kimpassa.

[QUOTE="vieras";27784096]Jossain vaiheessa ruuanteko itse on houkuttelevampi vaihtoehto kuin nipo akka.
Aika löyhä peruste muutenkin olla kimpassa.[/QUOTE]

Oletko mies? Tykkäisitkö itse joka ilta tissuttelevasta akasta?

ymmärrän täysin.
oma ukkonikin tissuttelee joka vitun ilta, eikä se ole hänen mielestään ryyppäämistä tai muutenkaan pahasta.

ja en todellakaan ole mikään nipo tai raitis itsekään, en vaan ymmärrä, että liian usein otetaan "vähän", haistaan pahalle ja ollaan vähän tipsy, itse ei edes huomaa mitään eroa.

lisäksi vituttaa se, että ukon iltakaljoihin menee samanverran rahaa päivässä, kuin koko perheen ruokkimiseen/pv

Mua kans inhottaa humalainen mies. Se kun se puhetapa muuttuu sellaiseksi lässyttäväksi, ja muutenkin alkaa mulle lepertelemään mulle kaikkee, vaikka normaalisti selvin päin ei lepertele. Haluaa koko ajan halailla ja pussailla. Ja seksiin en todellakaan suostu jos on vähänkään hiprakassa!

Mä en vaan enää usko että on ihmisiä jotka pitkään jatkuneena juovat monta iltaa peräkkäin vain muutaman oluen ja tulevat hiprakkaan/humalaan.
Ei se niin mee, joko toinen osapuolikin "sokaistuu" muutamalle tai sitten toinen vetelee ne toiset muutamat piilossa.

Minä en jaksanut, jaksoin kärsiä 10-v ja pidempäänkin jaksoin, mutta en kärsinyt. Nyt vihdoinkin oon päässyt siitä kaljan hajuisesta lihakasasta eroon, lopullisesti

Nyt käytät positiivista vahvistamista ja naida kiksautat miestäsi joka päivä tammikuun ajan kehuen samalla kuinka ihanaa on että henki ei haise oluelta ja spermakin maistuu heti paremmalta ;)

• Tykkää
Reactions: mamuska7