Kun ex menee melkein heti naimisiin eron jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyväksikäytetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyväksikäytetty

Vieras
Minä jätin, meillä yhteinen pieni lapsi. Olimme monta vuotta kihloissa ja hääpäivä oli päätetty. Ex ei olisi halunnut erota. Vannoi, ettei vuosiin tule ketään toista itselleen ottamaan.

Alle vuosi erosta ja on uudelleen kihloissa. Miten kestää, että olin hölmö kun edes kuvittelinkaan hänen rakastavan minua ja että hääsuunnitelmamme olisivat merkinneet hänelle jotain? Eron syyt olivat hänen käytöksessään mutta uuden naisen löydettyään haukkui minut kokonaan ja suhteemme.

Ehkä mä olen jotenkin tyhmä, mutta mitä se sua enää liikuttaa mitä ex tekee? Siis etenkin kun vielä itse olit jättäjä?

Mä en ymmärrä miten voit silloin olla hyväksikäytetty...

Siksi, että monta vuotta kuuntelin hänen rakkauslurituksiaan joita siivitti hänen pettämisensä. Olin vain kodinkone ja kun kyllästyin siihen, ilmeni todeksi että hän vain hyväksikäytti minua monta vuotta.

jos itse olet jättänyt niin miksi se sua liikuttaa? ymmärrän pahan olon asiasta jos on jätetty ja itse olisi halunnut jatkaa elämää toisen rinnalla. musta tuntu pahalta kun ex meni naimisiin ystäväni kanssa 8kk siitä kun meidän avioero astui voimaan ja miltei meidän hääpäivänäkin..

Minulla on itselläni hyvä avopuoliso, mutta mietin etten ole kenenkään rakkauden arvoinen ja ettei hänkään oikeasti rakasta minua. Jos lähtisin, löytäisi heti uuden itselleen kuitenkin. En merkitse mitään kellekään enkä ole mitenkään massasta poikkeava.

Alkuperäinen kirjoittaja hyväksikäytetty:
Siksi, että monta vuotta kuuntelin hänen rakkauslurituksiaan joita siivitti hänen pettämisensä. Olin vain kodinkone ja kun kyllästyin siihen, ilmeni todeksi että hän vain hyväksikäytti minua monta vuotta.

Ja nyt olet sitten katkera? Älä mokoman takia....

eron jälkeen kumpikin on vapaa tekeemään omat ratkaisunsa oman elämansä suhteen. Eikö ole mukava kun exäsi on mennyt elämässä eteenpäin eikä jäänyt rypemään itsesäälissä tai vonkumaan perääsi. ei olisi varmaankaan mukava jos ex esim soittelisi tai tekstailisi koko ajan. Sanoit että ex on haukkunut sinua ja suhdettanne. Mitä sinä tässä viestissäsi teet? Eikö tämä ole haukkumista?

Alkuperäinen kirjoittaja hyväksikäytetty:

No sinunhan pitäisi olla oloinen että hänestä pääsit eroon. ei kannata enää päätään vaivata sillä mitä exäsi tekee tai mitä hän puhuu.

Kuulostaa, että sulla on vielä paljon katkeruutta teidän entisen suhteenne aikaisesta huonosta kohtelusta jäljellä. Toivottavasti pääset niistä eroon, etteivät enää pilaa elämääsi. Harmi jos vanhat asiat katkeroittavat nykyistä suhdettasi ja elämääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
eron jälkeen kumpikin on vapaa tekeemään omat ratkaisunsa oman elämansä suhteen. Eikö ole mukava kun exäsi on mennyt elämässä eteenpäin eikä jäänyt rypemään itsesäälissä tai vonkumaan perääsi. ei olisi varmaankaan mukava jos ex esim soittelisi tai tekstailisi koko ajan. Sanoit että ex on haukkunut sinua ja suhdettanne. Mitä sinä tässä viestissäsi teet? Eikö tämä ole haukkumista?

En ole häntä haukkunut. Hän haukkui minua eron jälkeen monta kuukautta, aina kun näki.

Ajattelin, että olisin voinut ne vuodet elämästäni käyttää hyödyllisemmin mutta hän valehteli minulle uudelleen ja uudelleen ja tulevalle vaimolleen väittää käyttäytyneensä aina asiallisesti.

Ehkä muista ei tuntuisi pahalta huomata, että on monta vuotta ollut vain hyödyke.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja hahahahahah:

Kiva et sul on kivaa

No onhan toi nyt vähän helvetin tyhmää ruikuttaa tommosesta :o

Aika moni asia on helvetin tyhmää, mutta eipä luulis sua kaivavan

Kaivaa. Tyhmyys on se suurin asia mikä mua kaivaa :xmas:

Kiva et sul on kivaa

Sehän minuakin kaivaa. Että olin niin tyhmä! Vihaan itseäni sen vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Kuulostaa, että sulla on vielä paljon katkeruutta teidän entisen suhteenne aikaisesta huonosta kohtelusta jäljellä. Toivottavasti pääset niistä eroon, etteivät enää pilaa elämääsi. Harmi jos vanhat asiat katkeroittavat nykyistä suhdettasi ja elämääsi.

Hmm, sanoisin, ettei ap:n kannattaisi mokoman exän antaa pilata elämäänsä. Olis tyytyväinen, että pääsi siitä eroon, nostais pään pystyyn eikä anna katkeruuden pilata loppuelämää. Eli ap, kokoa itsetuntosi. Älä anna kenenkään -kaikkein vähiten sen paskan exän- latistaa sun itsetuntoasi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
turha itkeä , kun vellit on jo housuissa . miksi jätit ?

Ei kuulostanu kyllä minusta et AP olis halunnu takasi tota ukkoo vaan lähinnä rasittaa sen käytös nykyää. Taisi tossa todeta et olipa hukkaan heitettyä aikaa sen ukon kanssa oleminen.

Voi kai sitä ärsyttää jos on ollu kynnysmattona ja uskonu kaikenlaista...

Kiva et sul on kivaa

No katsoppa sit peiliin, ja alota se kaivaminen ihan omasta pärstästäs

Yhteistyössä