Kun haluaa tiputtaa painoa ja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bmi normi mutta silti pullea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bmi normi mutta silti pullea

Vieras
kiinteyttää kroppaa, elää terveellisemmin ja parantaa kuntoa. Kun haluaa tämän olevan pysyvää. Mutta jotta koko homma ei hajoais heti käsiin on tiedettävä mihinkä pystyy. Pystyykö esim kokonaan luopumaan kaikista herkuista ja makeasta. Minä en ainakaan pysty. Pilaako se koko tämän laihdutuksen jos mulla on herkkupäivä kerran viikossa? Tai jos vaihtoehtoisesti unohdan sen herkkupäivän ja sallin itselleni joka päivä yhden jonkun vähäkalorisen keksin kahvin kanssa, pilaako sekin laihdutuksen?

Olen yrittänyt jättää kaiken pois se ei toimi, kiusaus on liian suuri ratkean lähes heti.

ehkä alussa olisi helpompi vain koittaa vähentää herkkujen määrää ja lisätä liikuntaa, pikkuhiljaa koittaa muuttaa ns. terveellisempään suuntaan jolloin muutos ei tuntuisi niin suurelta ja vaikealta

Kumpikin ehdottamasi tapa käy - voit esim. syödä joka päivä vaikka keksin kahvin kanssa, tai sitten yhtenä päivänä viikossa vähän reilummin vaikka jätskiä. En mäkään pysty kaikkea hyvää jättämään pois, hulluksihan sitä tulis :D Mutta kunnon mättöpäivä kyllä pilaa koko laihdutuksen jos sellaisen pitää kerran viikossa, siinä tulee äkkiä koko viikon aikana nipistetyt kalorit takaisin.

Kuumimmat

Yhteistyössä