S
"sekaisin"
Vieras
Kaipaisin jotain kokemuksia tai viisaita sanoja nyt kovasti. Olen niin sekaisin etten tiedä mitä tehdä tai mitä tässäkään nyt kertoa. Mutta olen kohta 3v seurustellut miehen kanssa johon rakastuin jo 9vuotta sitten. Alkuun oli tosi ihanaa hän auttoi kotitöissä , ruuanlaitoissa , pihatyöt tehtiin yhdessä ja jopa oli paljon lapseni kanssa joka eri suhteesta. Hän myös huomioi mua paljon joka ilta istuttiin sohvalla mahdollisimman lähellä toisiamme. Mutta nyt tuntuu että miehellä ei olisi mitään tunteita ua kohtaan. Ihan kuin pitäis mua täällä ""kotiorjana"" ja yhteisen lapsemme takia. Miehestä tullut tosi tunteeton. En nykyään saa juurikaan läheisyyttä, eikä paljoa puhuta, seksi lähes olemattomiin hävinnyt. Menee ja tulee miten haluaa tai sit istuu autotallissaan. Siitä aika varma olen ettei hällä toista naista ole. Mutta se mikä päässä pyörii koko ajan on erotakko vai ei. Olen miehelleni kertonut ajatuksistani mutta eipä hän kauaa jaksanut panostaa suhteeseen kun taas suuntana vanha jo. Oon niin niin sekaisin järki käskee heivaa tollasen äijän jo menemään mutta heti iskee pelko miten pärjään ilman häntä ja kuinka paljon häntä rakastan