Kun kännykkään tai viesteihin ei vastata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuinen aurinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aamuinen aurinko

Vieras
Onko nykypäivänä yleistä, että facebookin yksityisviesteihin ei vastata eikä pahemmin kännykkäänkin, kun soittaa vai onko se siitä kiinni, että ihmiset eivät halua vastata minulle? Onko kyseessä se, että ihmiset eivät halua olla minun kanssani tekemisissä?

Mietin vaan.. Tosin en enää mitään kyselekään vastaisuudessa, kun kukaan ei vastaa.

Musta on tullu erittäin huono puhelimen käyttäjä. Vihaan kirjottaa tekstareita kosketusnäytöllisellä puhelimella (joo oma vika, mitäs ostin sellasen) ja 3- ja 4-vuotiaiden pyöriessä ympärillä ei innosta paljon puhelimessa jutellakaan.Soittelen sitte illalla kun muksut on nukkumassa. Facen yksitysviesteihin kyllä vastaan.

Olen alkanut ratkaiseen tätä asiaa vaan, että en enää ota yhteyttä heihin.. annan vaan olla. Yksi kaverini sanoi, että "puhumattomuus" kertoo siitä, että kyseinen henkilö ei halua olla tekemisissä. Tämä voi olla yksi totuus. Otan siis vastaisuudessa vaan etäisyyttä.

No mulla ei juuri ole puhelin mukana, tai se voi olla jopa viikkoja kiinni. Mitäpä tota, kun ei mulle kukaan soita, eikä mulla ole varaa soitella kellekään.
Mutta en mäkään ymmärrä, miks jättää vastaamatta johonkin tekstariin, s-postiin tai fb-viestiin. Mutta kai se on nykyään tavallista.

Yhteistyössä