Kun kauneus katoaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunotar..ex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaunotar..ex

Vieras
Olen 35-vuotias nainen. Koko elämäni on perustunut sille, että olen kaunis. Nyt kun kauneuteni alkaa olla sellaista vanhan naisen suotuisia piirteitä, tuntuu, että romahdan. Minulla ei ole mitään jäljellä.

Kysykää mitä haluatte, koska en tähän osaa enempiä selittää..Tuntuu vain, että elämältä on pudonnut pohja.

no ei se noin mene. olet silti tod.näk. kauniimpi kuin muut ikäisesi edelleen. nykyään on voimissaan nelikymppiset kauniit naiset. ovat suositumpia kuin parikymppiset.

ja on elämässä muutakin. lapset. puoliso. itsensä kehittäminen, lasten kasvun seuraaminen. liikunta, terveys.

Ymmärrän kyllä jotenkin pointin, minäkään en pitänyt siitä, että vanhenin ja rypistyin. Tosin elämäni ei kyllä perustunut pelkästään ulkonäölle, vaikka tärkeänä sitä pidinkin (ja edelleen pidän, mutta en kuitenkaan niin hirvittävän tärkeänä).

Ihan varmasti olet kaunis vieläkin, mutta kyllä ymmärrän tunteen, että omasta mielestäsi et ole.

Tää on kyllä kilisee, mutta niin totta kuiteski. Oma itsesi sieltä sisältä on kuitenkin se kaikkein paras juttu.

Ja pienenä loppukevennyksenä kerron, että olen ihaillut monta vuotta erästä miestä aikalailla pelkästään ulkonäön ja käytöksen perusteella (käytöstuntemukseni perustuvat pelkästään asiakaspalveluun, sillä hän on asiakaspalvelija). Siis ihana mies!!!

Mutta kun hän sitten alkoi jutella mulle. Huh, mikä ääliö. Kyllä siinä unohtui sen ulkonäkö ja palveluhenkisyys! Ehkä voisin "ottaa" sen miesystäväks, jos se vaan pysyisi hiljaa :D

No joo, huono kevennys aloittajalle, mutta eihän se muuta auta, ku mennä eteenpäin. Vanhenevana ja kauniina :)

Ei ole kokemusta, kun olen saman ikäinen kohta ja en ole ikinä ollut kaunis, mutta omaa kaunista äitiäni miehet vonkasivat kovasti tuonne yli viisikymppiseksi (muistelisin, että silloin tuli joku ikäkriisi vaikkei ole koskaan näkyväsi kiinnittänyt ulkonäköönsä huomiota, mutta se meni ohi). Toki ei voi olettaa, että olisivat silloin omaa ikää kovin paljon nuorempia. Nytkin huomaa, että nätistä naamasta on etua, kun on melkein eläkeikäinen ja persoonaakin kuitenkin löytyy. Ehkä sinulla on enemmän ollut sitä, ettei sinua niin suhdemahdollisuudet liikuta, vaan lähinnä se, että ihaillaan. Se kuulostaa narsistiselta ja tyhjältä. Tai sitten luonne on jäänyt laahaamaan näyttelyesineen tasolle, eikä naama kannata enää tyhjyyttä. Sille pitää tehdä jotakin, kun sellaiset entiset kaunottaret ovat ulospäinkin naurettavia, jos katkeruus ja epävarmuus näkyy naamasta. Moni jää yksinäisyyteen kärsimään.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="vieras";24965961]Ei ole kokemusta, kun olen saman ikäinen kohta ja en ole ikinä ollut kaunis, mutta omaa kaunista äitiäni miehet vonkasivat kovasti tuonne yli viisikymppiseksi (muistelisin, että silloin tuli joku ikäkriisi vaikkei ole koskaan näkyväsi kiinnittänyt ulkonäköönsä huomiota, mutta se meni ohi). Toki ei voi olettaa, että olisivat silloin omaa ikää kovin paljon nuorempia. Nytkin huomaa, että nätistä naamasta on etua, kun on melkein eläkeikäinen ja persoonaakin kuitenkin löytyy. Ehkä sinulla on enemmän ollut sitä, ettei sinua niin suhdemahdollisuudet liikuta, vaan lähinnä se, että ihaillaan. Se kuulostaa narsistiselta ja tyhjältä. Tai sitten luonne on jäänyt laahaamaan näyttelyesineen tasolle, eikä naama kannata enää tyhjyyttä. Sille pitää tehdä jotakin, kun sellaiset entiset kaunottaret ovat ulospäinkin naurettavia, jos katkeruus ja epävarmuus näkyy naamasta. Moni jää yksinäisyyteen kärsimään.[/QUOTE]

tuota, yleisempää lienee rumien ja tyhmien katkeruus ja kateus joka näkyy naamasta ja käytöksestä, kun omaa elämää ei ole, vaan eletään sen takia, että sadaan tehdä niille kauniille ja fiksuille kiusaa.

[QUOTE="jaahas";24966136]tuota, yleisempää lienee rumien ja tyhmien katkeruus ja kateus joka näkyy naamasta ja käytöksestä, kun omaa elämää ei ole, vaan eletään sen takia, että sadaan tehdä niille kauniille ja fiksuille kiusaa.[/QUOTE]
No minun kommenttiin vastasit ja olet varmasti oikeassa, että rumissa on katkeruutta ja kateutta, mutta tuskin kukaan sentään elää toisia kiusaakseen. Ja ei varsinaisesti liittynyt aloitukseen kommenttisi mitenkään. Kyllä moni on ainakin hetken vanhenemisesta katkera, mutta suurin osa pääsee siitä yli.

aloittanutta ihmettelen koska mä säilytin kauneuden 51v ja sitten romahti kasvot täysin alkoin valua alespäin huomaamatta ja nyt kärsin ...kävin kasvojen kohotuksessa joka sekin tietty epäonnistui ...ja on vain pakko kestää...yli 40v oli kauneimmillaan...tosin silloin rakastuin ja menin avioon mua 10v nuoremman kanssa...koskaan ei minulla ole ollut oman ikäisiä miehiä ...koska kaikki luulleet mua huomattavasti vanhemmaksi. olit tässä ½v sitten kylässä missä oli 40v naisia ja he luuli mua 30v vaikka olen 53v mutta itsestä näen että olen kulahtanut ja on siinä kestämistä todella ...siksi en tajua miten 35v voi olla sitä koska itse olin silloin kauneimmillaan...jopa mut valittiin mallitoimistoon yli 40v ...mutta nyt aika alkaa mennä ohi ja täytyy arvomaailma perustaa muualle eikä ulkonäköön se on sellanen ns. kuolema ja kestämisen paikka vaan ,,,pakko vaikka ei halua ja jos ois rahaa koittas kyllä siten saada jotain mutta nyt nekin on loppu...jospa en enää kattois peiliin ois helpompaa

Yhteistyössä