kun käytte ravintolassa syömässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
tuli vaa mieleen tossa yks pvä..

töis kävi eräs perhe syömässä ja kävin tilauksen ottamassa heiltä nii äiti ei antanut lapsilleen kuin kaksi vaihtoehtoa listalta.. joko lihapullia tai nakkeja..

itse kuitenki ottivat aimo pihvit kaikilla härpäkkeillä.. lapset olisivat halunneet lasten pizzan, mutta mamma ei antanut..

miten te toimitte? Annatteko valita lapsen itse vai?

Kyseessä oli jo eskari/kouluikäinen

Itse saap valita mitä syö, mutta usein menee nauravat nakit/ranskalaiset linjalle, kun ei erityisemmin pidä nuista "erikoisruuista".
Hampurilaispaikassa ruokaillessamme poika ottaa hampurilaisenkin ilman salaattia, majoneesia, suolakurkkua... :D

saa valita, mutta joskus lapsilla on niin, että he eivät osaa päättää, niin silloin kyllä ohjailen että otatko ton vain ton eli annan kaksi vaihtoehtoa, tai voihan olla niin että lapsi tahtoo sitä pizaa ja äiti tietää, ettei hän kuitenkaan syö sitä, silloin kannattaa yrittää muita vaihtoehtoja

saa valita, mutta joskus lapsilla on niin, että he eivät osaa päättää, niin silloin kyllä ohjailen että otatko ton vain ton eli annan kaksi vaihtoehtoa, tai voihan olla niin että lapsi tahtoo sitä pizaa ja äiti tietää, ettei hän kuitenkaan syö sitä, silloin kannattaa yrittää muita vaihtoehtoja

Kyllä me annetaan valita.
Yleensä lapsi vain närppii vähän sieltä ja täältä, oli annos mikä tahansa.

Lapsi saa valita itse ja useimmiten hän on jo etukäteen päättänyt, mitä haluaa syödä. Joskus, kun on tilannut aikuisten listalta, olen saattanut tarjoilijalle sanoa, että annos voisi olla hiukan normaalia pienempi.

Yhteistyössä