Kun koko ajan tekee mieli syödä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mussunmussun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mussunmussun

Vieras
...Vaikka ei olisi nälkäkään. Olen koko ajan tunkemassa suuhuni jotakin; näkkäriä, riisikakkua, leipää, karkkia, keksiä, proteiinipatukkaa...Kunnon ateriat eivät auta, kylläisyyden tunteen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. Millä tästä naposteluhimosta pääsee eroon?

Missä välissä niitä tylsiä hetkiä ehtii olla, että ehtii kaivata jotain syömistä?? Pitää olla tekemistä, tai sit pitää syödä kunnon ruoka ruoka-aikaan ettei ole koko ajan makeanhimo.

Mulla oli ihan sama et teki mieli syödä koko ajan ja juurikin jos oli tylsää. No käsitöitä rakastavana ihmisenä aloin sit askartelemaan, neulomaan, virkkaamaan, ompelemaan ja mässyttely jäi. Aina ku tulee tylsä hetki kaivan käsityön esiin ja ei edes tuu mässyttely mieleen, lapsetkin innoissaan kun niitten nuket on saanu viime kuukausina useet uudet vaatesetit :D

Mun siis tekee mieli koko ajan jotain hyvää! Tuntuu et aina mahtuis jotain mahaan. Napostelen kyllä aika usein....oon nyt vähän aikaa yrittäny vaan olla syömättä, mut ei ainaskaan vielä helpota:(

Minulla sama ongelma! Koko ajan tekee mieli syödä, vaikka olisi just synyt kunnon ruoan tekee mieli napostella jotain turhaa.. Ei auta teen lipittäminen tai muukaan. Purkka helpottaa vähän, muttei kauheasti. Ilmeisesti pitäisi vain päästä eroon tavasta, että suussa on koko ajan jotain...

Yhteistyössä