P
p.ska-akka
Vieras
Vuosien ajan olin työpaikkakiusattu ja kiusaaminen oli suoraa haukkumista ulkonäöstäni tai vihjailuja ulkonäöstäni julkisesti, mustamaalaamista varkaaksi, mielisairaaksi jne. Yritin hakea muualle töihin välillä, mutta en päässyt. Sain kuitenkin tietää tästä kiusaajasta henkilökohtaisia asioita ihan hänen itsensä kertomana, koska hän myös uskoutui työkavereilleen henkilökohtaisissa asioissa. Tunsin suurta vihaa häntä kohtaan ja olin todella masentunut usein ja jos varsinkin perjantaina koin suurta haukkumista oli viikonloppupilalla. Tiettyjä ulkonäköni ominaisuuksia on helppo haukkua eikä tämä ole uutta vaan tuttua jo kouluajoilta. Sain kuitenkin tietää, että hän pettää miestään. On pettänyt jo kauan, mutta ei halua erota koska mies on varakas ja hän elää sen varoilla(ei tee itse täyttä työpäivää). Sitten yhtenä päivänä kuunneltuani taas paskaa ilmoitin hänen miehelleen hänen vaimonsa pettävän häntä ja löin todisteet tiskiin(en kertonut kuka olen, eikä tämä nainenkaan tiedä kuka hänet käräytti). Siitä alkoi kiusaajani helvetti. Kuukausia kestävät sairaslomat (olin minäkin aiemmin sairaslomalla hänen kiusaamisensa takia), mielialalääkkeet ja ennen kaikkea "prinsessa"tippui pilvilinnoistaan. Nyt se eukko on aivan poikki, mutta en kadu tippaakaan. Olen vain onnellinen, että paha sai palkkansa. Kaipa olen hullu kun kun kosto tuntuu niin suloiselta. En tunne tätä naista kohtaan kuin suunnatonta vihaa enkä voi antaa anteeksi hänen sanomisiaan ja tekemisiään.