Kun lääkärit vähättelee ja pitävät luulosairaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla meni niin viimenenki pohja tässä touhussa. Pitkään on tapeltu lapsen hoidosta, olen alkanut epäillä, että lääkäri ajattelee minun vain kuvittelevan lapsen oireet. Suomeksi, pitää minua luulosairaana. No, viimeviikolla tuli totuus että oikeasti luulee olevan niin, ei hoitanut niinku ennen, koska ei usko, että siitä on apua. Vaikka selkeästi on!

Alan olla niin loppu tähän. EN JAKSA ENÄÄ YHTÄÄN! Oon niin katkera, vihanen, pettynyt!

Mene yksityiselle lääkärille, tai jos olet jo, vaihda yksityistä lääkäriasemaa. On ihan normaalia haluta toisenkin lääkärin mielipide. Jos kaikki lääkärit ovat yhtä mieltä siitä, että kuvittelet ongelman, kannattaa ruveta miettimään, olisiko siinä perää.

Ilkeä tilanne. Toisella lääkärillä käynti voi olla hyvä ratkaisu, jos se on mahdollista. Itse tulin vähätellyksi pyytäessäni, että lapseni pääsisi eri alan erikoislääkärille. Minulle sanottiin, mitä se auttaa ja naurettiin. Kuitenkin lopulta lapseltani löytyi kuntoutettavissa oleva vaikea vamma. Oma käytökseni oli asiallista, joten sitä ei voinut tilanteesta syyttää.

Yhteistyössä