Kun lapse eivät leiki keskenään, vaikka heidän pitäisi :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettynyt äiti

Vieras
Kun menimme mieheni kanssa naimisiin, olimme sitä mieltä että meille riittäisi hyvin 1 lapsi. Äitini kuitenkin oli sitä mieltä, että meidän täytyy ehdottomasti hankkia vähintään 2-3 lasta, että heistä olisi seuraa toisilleen. Äitini kun muistutti minua, että minä aina lapsena valitin sitä, kuinka tylsää on olla ainoa lapsi, kun ei ole sisaruksia leikkikavereina. No me sitten hankimme mieheni kanssa 3 lasta, mutta eipä heistä paljon toisilleen seuraa ole. Tällä hetkelläkin 16v tyttö istuu huoneessaan ja kirjoittaa omalla tietokoneellaan trolleja johonkin Demin nettisivuille, 10v poika harjoittelee pihalla poikakaveriensa kanssa jotain täydellistä Frontside Ollieta ja 1v tyttö on isänsä kanssa iltapesulla eli se siitä väitteestä, että sisaruksista olisi iloa toisilleen ja että he leikkisivät keskenään :-(

Vastailenpa vaikka epäilen tätä illan hauskuutukseksi :)
Ikäerot ovat suuret tällähetkellä. Kunnes kaikki lapset ovat aikuisia on heille paljon seuraa toisistaan, silloin ikä on vain numeroita.

Niin minustakin äiti tuntui ikälopulta vanhukselta kun olin lapsi.. hän on uhannut elää 100 vuotiaaksi enkä hetkeäkään epäile, etteikö se hänen elämäntavoillaan onnistuisi. Sitten kun äiti on 100 vuotias niin minä olen 70 vuotta vanha... tuntuukohan äiti silloinkin ikälopulta vanhukselta?? :D :D

Yhteistyössä