V
vieras
Vieras
Neuvokaa miten saan tämän kierteen katkeamaan,lapsi lyö minua pukiessa koko ajan,vaikka miten rauhallisesti aloitamme hän hyvin pian keksii alkaa lyömään minua ja minä raivostun siitä ihan hirveästi.Minulla ei kerta kaikkiaan ole keinoa saada lasta ymmärtämään että ketään ei lyödä.Minä en lyö häntä,joten siitä ainakaan ei kyseinen tapa ole hänelle voinut tulla.Monella lapsella varmaan tämä vaihe mutta meillä mennyt ihan mahdottomaksi.Olen kokeillut sanoa sievästi,pidän käsistä kiinni.olen sanonut äitiin sattuu,lopuksi vain huudan hänelle koska mikään ei auta eikä saa häntä lopettamaan.Olen vienyt toiseen huoneeseen rauhoittumaan pukemisen aikana.Heti kun pukeminen aloitetaan sama alkaa taas.Niin,provosoitua ei saa,mutta minä en pysty enää olemaan rauhallinen koska en kestä sitä että minua lyödään!Lapsen muut kiukkukohtaukset eivät aiheuta samanlaista tunnetta minussa,ainoastaan tämä lyöminen.Neuvokaa hyvät ihmiset ennenkuin minulta loppuu voimat täysin.Lisään vielä että lapsi ei ole muuten millään tavalla agressiivinen eikä muualla lyö ketään.Hänellä on harrastuksia,mutta ei liikaa.Kiireinen elämä meillä ei ole.Koenkin tämän ongelman nyt johtuvan minusta koska en osaa oikealla tavalla häntä ohjata lopettamaan tuota huonoa tapaa.Syyllistäjien vastauksia en kaipaa koska olen rikki jo muutenkin.