Kun lapsi unohtuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eipä jaksanut isä tulla lastaan hakemaan tapaamispäivänä,eikä myöskään ilmoittaa/siirtää tapaamista.
Huoh,ei enää jaksa ymmärtää vaikka kuinka yrittää.
Olen joustanut ja venynyt koko ajan lapsen takia,soitellut perään ja kysellyt-mutta nyt tuntuu ettei enää jaksa.
Käytännössä on menty ihan sen mukaan mikä isää milloinkin sattuu huvittamaan.
Pettymys se tulee pienellekin lapselle joka joka päivä isästään puhuu ja kaipaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sille lapselle pakko ollut valita noin huono isä???? Eikö sulla ihan oikeasti kävellyt yhtään miestä vastaan kun olit hakemassa lapselle isää???

Mikäs se sinulla on hätänä,olen huomannut että ihan bongailet aloituksia että saisit olla mahdollisimman tympeä muita kohtaan.

Onko sille lapselle pakko ollut valita noin huono isä???? Eikö sulla ihan oikeasti kävellyt yhtään miestä vastaan kun olit hakemassa lapselle isää???

"Sille lapselle"? Teknisesti ottaenhan se ei olisi sama lapsi, jos isä olisi eri. Että revi siitä kiukkua. :D

Mikäs se sinulla on hätänä,olen huomannut että ihan bongailet aloituksia että saisit olla mahdollisimman tympeä muita kohtaan.

Vai oletko se sinä? Mistäs sinä mun bongailut tiedät? Kummaa yleistämistä, sehän on hyvä että vain sinä ja minä kirjoitetaan harmaana. Hanki aivot jostain!

Eipä hyvältä kuulosta. Mutta ethän sinä sille mitään voi. Oiskohan lapselle helpompaa, jos unohtais isänsä?? Toivottavasti lapselle löytyy sun lähipiiristä muu isähahmo, johon voi luottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:

"Sille lapselle"? Teknisesti ottaenhan se ei olisi sama lapsi, jos isä olisi eri. Että revi siitä kiukkua. :D

No ainakin olisi saanut paremmat geenit, toivottavasti

Tuttua, lopetin perään soittelemisen , ja kyllä ne lapset sitten aikalailla unohtu kokonaan.
Eivät kyllä edes enää puhu isästään ikävöiden. Saattavat jotain sanoa,että isillä on tällanen tai tällanen juttu, jos jossain samanlainen.Mutta huomaa kyllä eron kun sillon vielä luulivat näkevänsä, ja kaipuu oli selvä.Nyt mennyt ohi.

Mulla oli tuollainen isä myöskin. Selvisin siitä aika hyvin, sillä äiti aina muisti teroittaa meille, että isä rakastaa teitä kuitenkin. Hän ei vaan pysty enempään. Tai että isä ei voi kovin hyvin. Nämä oli molemmat ihan totta. Isä ei vieläkään juuri osoita välittävänsä, mutta tiedän että on vaan niin rikkinäinen ihminen.. Tsemppiä sulle!

Mulla oli tuollainen isä myöskin. Selvisin siitä aika hyvin, sillä äiti aina muisti teroittaa meille, että isä rakastaa teitä kuitenkin. Hän ei vaan pysty enempään. Tai että isä ei voi kovin hyvin. Nämä oli molemmat ihan totta. Isä ei vieläkään juuri osoita välittävänsä, mutta tiedän että on vaan niin rikkinäinen ihminen.. Tsemppiä sulle!

sama mulla oli pienenä. Fiksu äiti sulla on ollut :)

Vai oletko se sinä? Mistäs sinä mun bongailut tiedät? Kummaa yleistämistä, sehän on hyvä että vain sinä ja minä kirjoitetaan harmaana. Hanki aivot jostain!

Pitäisiköhän tässä nyt jonkun muun "hankkia aivot" kuin minun,ap:n
Aika helposti tunnistettavissa tällainen agressiivinen tyyli,tuskinpa samaan aikaan palstailee useampia tavallasi asioihin reagoivia.

Yhteistyössä