Kun mä en saa nukuttua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
..mitä saakelia tälle pitäis tehdä. Me ollaan asuttu nyt tässä talossa noin kuukausi ja mä en saa nukuttua. Vaikka mua kuinka väsyttäis, meen nukkumaan joskus 22-23 ihan rätti-poikki-puhki väsyneenä, pyörin sängyssä noin 02-03 asti, sitten lopulta nukahdan ja heräilen 10 minuutin välein vahtaamaan kelloa, että joko pitää nousta, sitten viiden aikaan en enää nukahdakkaan |O 3 yötä on ollyt "hyviä" etten oo heräillyt.
Ei vaikuta lenkkeily, sauna, kahvinjuonti, ei mikään.
Kamalasti ollut riitaa kotona, niitä mä mietin öisin.

Tosi hitaasti kulkee noi yöt, kun uni ei tuu :/

Jos nuin kauan tullut jo valvottua, niin mikset kokeilis _nukahtamislääkkeitä_, itse nappaan moisen, kun on samanlaista pyörimistä. Tai no jaa.. jos kerta heräilet yölläkin, niin vois olla aiheellista unilääke..
Yks vanhanajan konsti on, että hengitellään pieneen paperipussiin, siinä väkisinkin alkaa väsymään, kun 'happi loppuu', kun nukahtaa, niin pussi automaagisesti tipahtaa suun edestä. Tuota konstia lääkäri suositteli eräälle naiselle, kun mies kuoli, eikä rouva halunnut lääkkeitä ottaa.

Mutta tosiaan.. heräilet öisinkin.. :D
Eipä ollut apua

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Vaihda sängyn paikkaa, tai miehen kans puolia?
Meil tehos heti puolien vaihtaminen. =)

Ei oo tehonnut sekään että mä nukun sohvalla/patjalla jne. meillä on niin kamalat riidat että ei tuu nukuttua samassa sängyssä joka yö :/
JOs laittaisin teltan pihaan :D ja nukkuisin siellä. Ulkoilmassahan sitä tunnetusti nukuttaa usein hyvin.

Yhteistyössä