Kun menet vaate- tms kutsuille, niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutsuille menossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kutsuille menossa

Vieras
Kuuluuko emännälle viedä jotain ja jos viet, niin mitä? Sain kutsun, enkä oikeen tunne emäntää niin hyvin, että tietäisin mitä voisin viedä. Vinkkejä siis tarvitaan!

Eikö se emäntä tämmösissä systeemeissä saa myyjältä jonkun emännänlahjan? Miksi ihmeessä sinä sitten veisit vielä hänelle jotakin? Minusta jo se, että vaivautuu verkostomarkkinointikutsuille on niin paljon, että vielä jonkun tuliaisen vieminen tuntuu täysin tarpeettomalta.

Tosin en minä niissä kyllä käy. Kerran olen vahingossa joutunut sellaisille, kun olin menossa suunnittelemaan yhden piirin tulevaa toimintaa enkä tiennyt, että aikoivat myydä muovipörttöjä siellä.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tosiaan näin? Emäntä kuitenkin tarjoaa kahvit. Viettekö muutenkaan ikinä kylään mennessä mitään?

Karjalaista sukua olevana vien melkein aina jotakin, tavasta on vaikea päästä eroon. Mutta verkostomarkkinointikutsuille en veisi yhtään mitään.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Onko tosiaan näin? Emäntä kuitenkin tarjoaa kahvit. Viettekö muutenkaan ikinä kylään mennessä mitään?

Karjalaista sukua olevana vien melkein aina jotakin, tavasta on vaikea päästä eroon. Mutta verkostomarkkinointikutsuille en veisi yhtään mitään.

Piika-äiti

Täysin samaa mieltä. Eli kylään mennessä vien lähes aina tuliaisia, mutta kutsuille mennessä en, vaan mieluummin ostan sieltä jotain jos löytyy jotain kivaa vaikken aina niin sitä tarttiskaan.

Emäntä tarjoaa kahvit ja saa ylimääräisiä tuotteita, kun vieraat ostaa tuotteita, eikö siinä lahjaa jo ole? Muuten vien kyläillessä aina viemisiä.

Ok, kiitos vastauksistanne! Mietin vaan kun olen menossa ensimmäistä kertaa ko emännän kotiin, mutta ei kai sitten tarvii mitään viedä, vaikka muuten veisinkin, jos olisin menossa kyläilemään.

Yhteistyössä