kun mies ei enää halua.

  • Viestiketjun aloittaja seksittä
  • Ensimmäinen viesti
seksittä
Mieheni ei enää ilmeisesti halua minua ollenkaan. Mieheni on aina ollut minua viriilimpi makuuhuoneessa ja tuntuu että mikään ei ole liikaa, itselle piisaa pari kertaa kuukaudessa ihan hyvin. No kesällä meillä oli noin 3kk. Täysin seksitön tauko johtuen minusta ja ettei tehnyt mieli. Itseasiassa tuntui että mieheni painosti minua. Vähän väliä otti asian puheeksi että haluaa. Kerroin että jatkuva puhuminen saa tuntumaan painostamiselta että lopettaa sen.

No hän lopetti, ja samalla loppuivat aloitteetkin. Itseasiassa tilanne on mennyt siihen että hän ei ole tehnyt enää yhtään aloitetta heinäkuun jälkeen, eikä kyllä puhunut asiasta. Löysin kaapista finasteri lääkepakkauksen ja tivasin sen käyttöä mieheltäni. Sai sanottua että hän ei voi olla seksittömässä suhteessa, mutta ei halua pettää tai erota. Oli lukenut netistä että toi lääke vie halut ja haki alkavaan hiustenlähtöön vedoten kuurin itselleen. En tiedä kauanko on vetänyt mutta suutuin kyllä melkoisesti hänelle. Mielestäni todella törkeää selän takana puuhailla kertomatta mitään mistään. Sanoi että kun en minä halua tehdä asialle mitään, hän teki ja minun hyväksi. No nythän meillä ei sitten tapahdu mitään, ei hänen aloitteita tai minun aloitteesta. Ei se näin pitänyt mennä. Neuvoja mitä nyt tehdä? Itse kyllä en tiedä enää.
 
kaisa-anna
Se meni niin, koska sinä kielsit mieheltäsi seksin harrastamisen kanssasi. Varmastikaan sinun tarkoituksesi ei ollut tuollainen, muta asia varmasti tuntui miehestäsi samalta kuin sinusta tuntui jatkuva seksin vonkaaminen painostamiselta (miehesikään ei varmasti tarkoittanut painostaa, sinulle tuli vain sellainen tunne) eikä miehesi enää sen jälkeen edes uskaltanut kysyä asiasta.

Asia ratkeaa siten, että keskustelette seksistä ja riittävien seksikertojen määrästä - siis että sinä mietit ja kerrot miehellesi mikä sinusta on riittävä määrä seksiä ja miehesi miettii ja kertoo omalta osaltaan. Tämän jälkeen sitten mietitette yhdessä kompromissin, johon kumpikin on tyytyväinen.
 
seksittä
Ongelmahan on nyt mieheni haluttomuus. Onko tuo finasteri lääke niin myrkkyä että vie kaiken halun kokonaan ja kauanko tuo vaikutus kestää? Myönnän kyllä etten ole aikaisemmin aiheesta halunnut edes keskustella ja sen on mieheni myös sanonut, että kun en asialle halunnut mitään tehdä hän ratkaisi sen näin radikaalisti. Entäpä minun tarpeeni, kyllä minullakin niitä on. Nyt mieheni ei edes halua keskustella asiasta kun kuulemma aina suutun.
 
siivooja_m
Minulla oli aikoinaan sama tilanne vaimo kieltäytyi seksistä ja nyt on vaimo llut ilmaan yli 9 vuotta. Tuo taitaa olla naisten perusongelma, että halutaan määrittää koska mies saa seksiä ja koska ei. Ette ilmeisesti koskaan ajattele asiaa yhtään miehen kannalta.

Kaisa-Annan vastaus oli hyvä, että asiasta pitää keskustella kuten käsittääkseni miehesi on tehnytkin. Sinä olet siitä mahdollisuudesta kieltäytynyt ja kannat seuraukset.

Minusta seksi kuuluu suhteeseen ja siitä pitää tehdä sellaista, että molemmat sen kestävät ja jopa nauttivat. Tuo mitä teit taitaa olla suurin mutta ei ainut syy siihen, että niin moni mies käy vieraissa. Kaverin vaimo kerran heitti, että miehelle pitää antaa aina niin ei ainakaan mene vieraisiin. Tämä asia toimii molempiin suuntiim.
 
eikka
Ihan ensimmäiseksi sinun pitää saada miehesi lopettamaan finasteridin käyttö. Se voi olla miehen libidolle erittäin haitallista ja mitä ilmeisimmin se vaikuttaa haitallisesti myös miehellesi kirjoituksesi perusteella. Katsos kun aloitin finasteridin käytön juurikin hiusten lähdön takia ja lopetin koska luin mahdollisista haitoista. Tutkimuksissa on todettu että osalle käyttäjistä lääke voi vaikuttaa jopa 36kk lopettamisen jälkeen ja erittäin pienellä osalla saattaa jäädä pysyviä seksuaalisia ongelmia.

Kun olet saanut miehesi ymmärtämään että se lääke voi olla todella vahingollista on aika keskustella itse asiasta. Ja jos tuntuu siltä että keskustelu seksistä ei onnistu tai menee riitelyksi, niin seksuaaliterapeutit ovat juuri tuollaisia ongelmia varten.
 
eikka
Ihan ensimmäiseksi sinun pitää saada miehesi lopettamaan finasteridin käyttö. Se voi olla miehen libidolle erittäin haitallista ja mitä ilmeisimmin se vaikuttaa haitallisesti myös miehellesi kirjoituksesi perusteella. Katsos kun aloitin finasteridin käytön juurikin hiusten lähdön takia ja lopetin koska luin mahdollisista haitoista. Tutkimuksissa on todettu että osalle käyttäjistä lääke voi vaikuttaa jopa 36kk lopettamisen jälkeen ja erittäin pienellä osalla saattaa jäädä pysyviä seksuaalisia ongelmia.

Kun olet saanut miehesi ymmärtämään että se lääke voi olla todella vahingollista on aika keskustella itse asiasta. Ja jos tuntuu siltä että keskustelu seksistä ei onnistu tai menee riitelyksi, niin seksuaaliterapeutit ovat juuri tuollaisia ongelmia varten.
 

Yhteistyössä