kun mies ei halua enää lasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveilija.

Vieras
löytyykö muita jotka haaveilee vielä lapsesta mutta mies ei sitten millään lämpene ajatukselle? kova olisi itsellä vauvan kaipuu, mutta mies vaan jatkuvasti hokee että ei me tulla toimeen ym.. viimeksi eilen pahoitin todella mieleni kun yritin keskustella asiasta. meillä siis 2 aiempaa lasta jo melko isoja, 8,9v, joten senkin puolesta olisi jo korkea aika.. kaikki taloudellisesti todella hyvin, oma talo, hyvät tulot, vakkari työt ja kaikki hyvin vauvan tuloa varten, mutta kun ei niin ei! ahdistaa!!

:wave: On sanonut. Tosin muutaman kerran on sanonut, että joskus muutaman vuoden päästä voisi ajatella asiaa uudestaan. En yhtään ihmettele. meidän lasten ikäero on 1v5kk ja kumpikin olleet haastavia (koliikki ja nukkumisongelmat, korvatulehduskierre jne.) Esikoinen alkoi nukkumaan kokonaisia öitä 2,5v.

Alkuperäinen kirjoittaja tota noin:
kun puoliso yrittää pakottaa vielä kerran isäksi. Sinuna nauttisin elämästä ja alkaisin odottelemaan lastenlapsia.

niin, tiedän että eihän se minun "marmatus" asiasta tunnu miehestä varmaan mukavalat.. mutta silti tiedän ja tunnen että meidän elämästä puuttuu vielä se yksi "pala" eli lapsi. en vaan jaksa ymmärtää millaista " parempaa aikaa" mies oikein odottaa kun kaikki olisi niin täydellistä vauvan tuloa varten..

joskus vaan on hyväksyttävä asiat ja kunnioitettava toisen päätöstä.
mitäpä jos miehesi odottaa jo sitä että saatte enemmän yhteistä aikaa lasten varttuessa eikä siksi enään jasa aloittaa kaikkea alusta.

Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:
Alkuperäinen kirjoittaja tota noin:
kun puoliso yrittää pakottaa vielä kerran isäksi. Sinuna nauttisin elämästä ja alkaisin odottelemaan lastenlapsia.

niin, tiedän että eihän se minun "marmatus" asiasta tunnu miehestä varmaan mukavalat.. mutta silti tiedän ja tunnen että meidän elämästä puuttuu vielä se yksi "pala" eli lapsi. en vaan jaksa ymmärtää millaista " parempaa aikaa" mies oikein odottaa kun kaikki olisi niin täydellistä vauvan tuloa varten..

ehkä sitä ettei lapset määrää mitä tehään ja kaikki on kiinni rutiineissa. elämässä on muutakin kun kakkavaippojen vaihtaminen. :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tota noin :
että silloin lapsia on sopivasti kun tuntuu että vielä yksi olisi kiva.
On niinkuin ylimäärästä kapasiteettia,jota ei tosin kannata käyttää.

Tuopas onkin hyvin sanottu ja taitaa meillä päteä. Joten unohdan vauvasta haaveilut :)

Näin kävi meillä kakkosen jälkeen.Sain puhua kuin Ruuneperi,että sain kolmannen...ja sama taas neljännen kohdalla B) Mutta olin seurustelun alussa tehnyt miehelleni selväksi että neljä lasta on mun haave...Neljättä anellessa,keskusteltiin yhteisesti elämän haaveista.Ja miehelläni ne on koira,sitten joskus ja tällä hetkellä noi jenkkiauton romut,jotka vaihtuu alati,ja niistä ei mun kans neuvotella.Ne vaan tulee ja aina se hieroo jotain kauppoja,tilailee osia.Totesin miehelleni,että estänkö minä hänen haaveiden toteuttamista,en...joten hänkään ei voi minun.Ja kun yhdessä ollaan kuin tatit,niin molemmat ollaan saatu haaveilemamme asiat periksi.Nyt mieheni sitten vielä haaveilee harrikasta,joo ja mikäs minä olen kieltämään,jos itse rahat siihen hankkii =)

Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Näin kävi meillä kakkosen jälkeen.Sain puhua kuin Ruuneperi,että sain kolmannen...ja sama taas neljännen kohdalla B) Mutta olin seurustelun alussa tehnyt miehelleni selväksi että neljä lasta on mun haave...Neljättä anellessa,keskusteltiin yhteisesti elämän haaveista.Ja miehelläni ne on koira,sitten joskus ja tällä hetkellä noi jenkkiauton romut,jotka vaihtuu alati,ja niistä ei mun kans neuvotella.Ne vaan tulee ja aina se hieroo jotain kauppoja,tilailee osia.Totesin miehelleni,että estänkö minä hänen haaveiden toteuttamista,en...joten hänkään ei voi minun.Ja kun yhdessä ollaan kuin tatit,niin molemmat ollaan saatu haaveilemamme asiat periksi.Nyt mieheni sitten vielä haaveilee harrikasta,joo ja mikäs minä olen kieltämään,jos itse rahat siihen hankkii =)

Mielestäni materiaaleja ja lapsia ei voi verrata keskenään...

Alkuperäinen kirjoittaja tota noin :
että silloin lapsia on sopivasti kun tuntuu että vielä yksi olisi kiva.
On niinkuin ylimäärästä kapasiteettia,jota ei tosin kannata käyttää.

Mäkin luin ton, mut musta siinä ei kyllä mainittu mitään, et millon se kapasiteetti on sitten täynnä. Koska sitä nyt ei missään lehdessä voi toisten voimavaroista tietää. Ja eiks jokaisen vauvan jälkeen tuu tunne joskus, et se yks olis viel kiva, vaik ei tosissaan oliskaan.