Kun mies ei jaksa sängyssä:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Oikeesti masentaa. Meillä ei kovin usein seksiä harrastella ja näinä harvoina kertoina mies väsähtää keskenkaiken:( Ei ylipainoa, ei tupakoi tms. "pikkuveitikka" kyllä jaksaa, mutta mies niinkö valittaa et jalat kramppaa yms. Ja ei mies minua kokoaikaa pöki, vaan olen itse myös päällä jne.... Viimeksikin olin ihan fiiliksissä ja mies "pukki" takaapäin, niin meni hetki kun hän jo väsähti:/ Voi, että kun sais edes joskus kunnolla ja piiiitkään!!
Eihän tuo liikuntaa juurikaan harrasta, et voiko yleiskunto tosiaan olla noin huono, että vaikuttaa jopa sänkypuuhissa näin?? Ei mulla itselläkään mikään hyväkunto ole, mutta jaksan silti niin sängyssä kuin muutenkin.

No on jo nolompi homma, jos ei tuon vertaa jaksa! Äkkiä jollekin kuntokuurille, jos noin rapakunnossa on. Edellyttäen, ettet nyt tarkoitamitään kahden tunnin sessioita :)

[QUOTE="vieras";23413237]Minkä ikäisestä on kysymys, onko perusterve?[/QUOTE]

34v. perusterve pitäis olla.... Suhteen alussa , siis 10v. sitten ei tällasta ilmennyt. Nyt vuosien saatossa tuntuu menevän vaan pahempaan suuntaan:/:( Harmittaa tää varmasti myös miestäni. Mutta saakeli sais sitten ottaa itseensä niskasta kiinni ja tehdä asialle jotain!

[QUOTE="vieras";23413340]Ompa ihme, kyllä tuon ikäisen pitäis pystyä panemaan vielä ihan normaalisti. Ilmeneekö suorituskyvyn puute muissa askareissa?[/QUOTE]

No ihme on juu:( Ja outoa kun vehje kyllä seisoo, mut mies ei jaksa. Kyllä se jaksaa töissä käydä ja lumitöitä paiskia jne.... Ja meikäläistäkin haluaa ja pitää haluttavana.... En ymmärrä todellakaan...

Taitaa olla tekopeliä. Jos mies on noin nuori, terve ja arjen askareet sujuu normaalisti niin kyllä paneminenkin pitäisi sujua.

Mitä jos mies narraa? esimerkiksi jos kuti ei lähde niin sanoo syyksi jalkojen kramppaamisen kun ei halua tyhjää jyystää?

[QUOTE="vieras";23413474]Taitaa olla tekopeliä. Jos mies on noin nuori, terve ja arjen askareet sujuu normaalisti niin kyllä paneminenkin pitäisi sujua.

Mitä jos mies narraa? esimerkiksi jos kuti ei lähde niin sanoo syyksi jalkojen kramppaamisen kun ei halua tyhjää jyystää?[/QUOTE]

No en tiedä mitä narraa. Kyllä hällä kuditkin lähtee, ei siinä.... Eikä mitenkään liian aikasin tms. Ei vaan jaksa jyystää 2 min kauempaa kerralla:/

Sillä on varmasti joku hävettävä ongelma nyt taustalla. Joku sellanen, jota ei kehtaa sulle sanoa. Mulla oli kerran sellainen ihme kausi, että aina kun ruvettiin miehen kans sekstaamaan, mua rupes kusettamaan niin ettei hommasta tullu mitään. Ei auttanu, vaikka kävin etukäteen vessassa. En kehdannu sanoa miehelle totuutta, vaan keksin kaikkia tekosyitä, kuten väsyttää, pää kipeä ym..

Sillä on varmasti joku hävettävä ongelma nyt taustalla. Joku sellanen, jota ei kehtaa sulle sanoa. Mulla oli kerran sellainen ihme kausi, että aina kun ruvettiin miehen kans sekstaamaan, mua rupes kusettamaan niin ettei hommasta tullu mitään. Ei auttanu, vaikka kävin etukäteen vessassa. En kehdannu sanoa miehelle totuutta, vaan keksin kaikkia tekosyitä, kuten väsyttää, pää kipeä ym..

NO sitten sen täytyis olla todella nolojuttu!! Meillä kun ei pieruja tai mitään kakkapissajuttuja hävetä. kaikesta yleensä kyllä puhutaan ihan avoimesti. Mut mää kärsin!

kramppaaminen on ihan oikeasti mahdollista, meillä iskee välillä lonkkakramppi. Kandeis kysyä lääkäriltä ratkaisua... aika vaikea kyllä tämmöisen vaivan kanssa mennä lekuriile :/

Yhteistyössä