kun mies ei saa

  • Viestiketjun aloittaja riiina
  • Ensimmäinen viesti
Sivupersoona.
Nythän tämä menee mielenkiintoiseksi.
Missä vaiheessa se orgasmi sitten tulee?
Tuleeko se vasta useamman siemensyöksyn jälkeen? Kai se joskus kuitenkin veltostuu, vai miten ne yhdynnät yleensä lopetetaan?
 
Täh???
Onrasmista en tiedä, kai sen voi teeskennelläkin. Siemensyösyä ei tule kovin montaa kertaa peräkkäin, ehkä pari-kolme kertaa, silti se ei veltostu. Yhdynnät lopetetaan, kun minä en enää jaksa. Veltostuminen tapahtuu joskus suihkun jälkeen... vähitellen.
 
Sivupersoona.
Todella yllättävää kuulla. Onkohan tuo hyvinkin yleistä? Olen aina kuvitellut olevani vaimon kanssa normaalisti toimivia. Meille molemmille kun tulee heti orgasmin jälkeen epämielyttävä tunne. Tai ainakin minulle. Vaimolle se todennäköisesti on enempikin kutiava tunne. Välittömästi hän ainakin vetää käteni sieltä pois ja jalat menevät kiinni. Eikä yhteen vuorokauteen sinne ole mitään asiaa. Minua taas yhteen vuorokauteen ne asiat eivät kiinnosta. Joskus nuorempana olen ihan mielenkiinnosta yrittänyt uutta yhdyntää, niin puolen tunnin tauko siihen on tullut. Veltostuminen tapahtuu siinä välillä ja ihan alusta on aloitettava.
 
riiina
joskus hän saa orgasmin, kyllä sen huomaa, useimmiten ei. Itse hän on sanonut ettei saa yleensä nykyään, ja olen sen itsekin havainnut että jotain puuttuu. ei sitä osaa sen paremmin selittää, kun minä en ole se joka ei saa =(
 
Sivupersoona.
Onhan se tietysti mahdollista ettei saa orgasmia. Olen itsekin huomannut sen omalla kohdalla. Se on huomattavasti laantunut iän myötä. Minulle se ei kuitenkaan ole ongelma, sillä olen oppinut nauttimaan enemmän kaikesta muusta, hyväilyistä ja niin edelleen. Silti vietämme yhtä nautinnollisia hetkiä sängyssä. Kun puoliso ei sitä vaadi, niin se on ihan hyvä näin.
 
Sivupersoona.
Linkki Väestöliiton sivulle. Jos tuo vastaus auttaisi asiaa.
http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/miehet/?SINGLE_EMBED=27445&EVIEW=list&num=&Q=&KEYWORD=14615%2C&N=10&E=27445
 

Yhteistyössä