Kun mies kosii!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annika

Vieras
mies kosi minua eilen. olen onneni kukkuloilla, mutta oliko tuo kosinta tarkoitus kihloihin menosta vai naimisiin menosta?? sitä ennen olemme olleet yhdessä 8 vuotta. emmekä ole vaihtaneet kihloja. miten mun pitää toimia?

kysy ihmeessä asiaa, jos ei kerta kosinnasta tullut selväksi :D
Meillä vaikkei kosinta ollutkaan romanttisimmasta päästä, tuli sentää selväksi että naimisiin mennään =) Joten miten hän kosi?

Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
kysy ihmeessä asiaa, jos ei kerta kosinnasta tullut selväksi :D
Meillä vaikkei kosinta ollutkaan romanttisimmasta päästä, tuli sentää selväksi että naimisiin mennään =) Joten miten hän kosi?

polvistui yhtäkkiä eteeni ja otti takin taskustaan sormuslaatikon. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Musta se on tarkoitus naimisiin menosta, nytten ostatte kihlat ja mietitte, koska olis ajankohtaista pitää häät..

Näin just. Mutta ei kihlaus tarkoita sitä, et just vuoden sisällä pitäis pitää häät (mun mielestä ). Me oltiin kihloissa 6v 3kk ennen avioitumista... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Musta se on tarkoitus naimisiin menosta, nytten ostatte kihlat ja mietitte, koska olis ajankohtaista pitää häät..

Näin just. Mutta ei kihlaus tarkoita sitä, et just vuoden sisällä pitäis pitää häät (mun mielestä ). Me oltiin kihloissa 6v 3kk ennen avioitumista... :whistle:

Tätä juurikin hain, eli vaikka on kosittu ja menty kihloihin, ei silti tarkoita sitä, että häät olisi pidettävä seuraavana kesänä. :D

Jos mies kosi, niin nyt te olette kihloissa, ja MUN MIELESTÄ olette myös päättäneet mennä naimisiin, eli ei tarvitse kosia uudestaan sen takia :D

Ja henkilökohtainen mielipiteeni on se, että kihlauksen ja avioliiton välillä ei saisi olla vuotta tai kahta pidempää aikaa.

Yhteistyössä