Kun mies letkauttaa aina kaupassa myyjille yms tosi typeriä juttuja??? Saa hävetä silmät päästään :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tajuuks kukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tajuuks kukaan

Vieras
Esim kenkäkaupan myyjälle joka sovittaa kenkiä lapselle jalkaan; Pitäiskö munkin ostaa itelle kengät kun naiset tuolleen hiplailevat jalkoja :o

NOLOA MYYJÄLLEKKIN!!!! JA MULLE!!!!!!

Esimerkkejä on satoja, mutten viitsi niitä kaikkia tähän kirjoittaa. Typerää "flirttiä" naismyyjille ja yrittää olla kamalan hauska, vaikka oikeasti se on TOSI noloa kaikille

Miksei voi vain olla hiljaa?? Myyjä on asiakaspalvelutyössä ja on mukava siksi kun hänen TÄYTYY, miksi pitää flirttailla noinkin nololla tavalla? tai heittää jotain ihan outoa läppää, mikä ei ole yhtään miestäni itseään

Tekis mieli lähteä juosten aina kaupasta karkuun, toinen vaihtoehto on mennä mukana miehen "jutussa" ettei se ole hänelle niin noloa

Mun ex- ukko teki iha samaa. Ja siksi onkin ex! :D No eij.. Mutta siis tuo oli todella rasittavaa. Ihan joka myyjälle joka paikassa jotain ihme juttuu heitti. Jopa se alkoi mua ärsyttämään, kun sanoi AINA arpaa ostaessa, että kerros mulle missä on se voitto arpa, laitas sellane rivi lottoo et tulee voitto. Noinkin pieni asia sai karvat pystyyn ja en enään mennyt veikkaus pisteelle mukaan.

Kehotapa miestäsi vierailemaan sivulla www.aasiakas.net ja lukemaan sieltä mitä asiakaspalveluammateissa työskentelevät tuumivat näistä omasta mielestään -ah niin vitsikkäistä asiakkaista ! Jospa se vaikka avaisi hänen silmänsä....

Alkuperäinen kirjoittaja rasittavaa:
Mun ex- ukko teki iha samaa. Ja siksi onkin ex! :D No eij.. Mutta siis tuo oli todella rasittavaa. Ihan joka myyjälle joka paikassa jotain ihme juttuu heitti. Jopa se alkoi mua ärsyttämään, kun sanoi AINA arpaa ostaessa, että kerros mulle missä on se voitto arpa, laitas sellane rivi lottoo et tulee voitto. Noinkin pieni asia sai karvat pystyyn ja en enään mennyt veikkaus pisteelle mukaan.

no just tuota samaa tekee... Mikä arpa laitetaan? - no tietty sellainen missä on voitto jne jne

Myyjä ei tuota varmaan kovin usein kuulekkaan :o

Tosi törkeetä tehdä tuota vielä mun läsnäollessa, siis flirttailla niille myyjille, tai ei se oikein flirttailuakaan ole, sillä tuskin nolataan itseään

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
:D sähän voit ens kerralla sanoo seuraavalle myyjälle jolle miehesi rupee lirttailee nolosti, että "ukolta jäi tänään lääkkeet ottamatta, älä välitä".

No arvaa tekiskö mieli, mut suuttuis toi ukko varmaan TOSI kovin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rasittavaa:

no just tuota samaa tekee... Mikä arpa laitetaan? - no tietty sellainen missä on voitto jne jne

Myyjä ei tuota varmaan kovin usein kuulekkaan :o

Tosi törkeetä tehdä tuota vielä mun läsnäollessa, siis flirttailla niille myyjille, tai ei se oikein flirttailuakaan ole, sillä tuskin nolataan itseään

Onkohan sulla miehenä, mun ex- mies ;) heh. Niin, kyllä varmasti kuuleavat tuota samaa päivästä toiseen ja se yritti olla jotekin aina niin kovin vitsikäs -.- Vitsit kaukana ,mun mielestä!!!

keneköhän mies se oli joka kävi ostamassa aina KEKSII NI VOI SAADA SEKSII muutama vuosi sitten tuossa s-marketissa. olin kassalla töissä.
tyyppi kulki nimellä seksikeksi meidän puheissa :D

Ajattele, että mies ei tarkoita pahaa, yrittää vain olla hauska.

Itseäsi totta kai nolottaa, mutta myyjät varmaan kohtaavat niin paljon noita "hulvattoman hauskoja seuramiehiä", etteivät he ehkä kauheasti jaksa niistä nolostua tai suuttua. Joskus olen palveluammatissa ollut, ja otan mieluummin 100 omasta mielestään hauskaa setää kuin yhden väkivaltaisen avohoitopotilaan.

Tietysti voit pyytää mieheltä, ettei hän toimisi noin sinun seurassasi. Mutta jos hän on koko ikänsä leikkinyt vitsikästä, en odottaisi kauhean hyviä tuloksia ainakaan nopeasti. Ja kai sinä joskus rakastuitkin siihen, ettei hän ollut p....antärkeä.

Mun mies myöskin harrastaa tota, mutta musta näyttää, että niillä kassaneideillä on oikeesti hauskaa ja itseasiassa muakin välillä naurattaa, mutta yritän peittää sen.
Kultasepän liikkeen myyjä sai nauruhepulit ja haukku sen hulluksi.

Mun veli on samanlainen. Mutta, kyllä hänenkin huumorinsa joihinkin uppoaa. Mua on aina jotenkin nolottanut, mutta sitten hyvä ystäväni miehineen tapasi veljeni ja ovat sen jälkeen aina muistaneet kysyä hänen kuulumisiaan ja joka kerta toitottavat, miten hää on hyvä tyyppi ja hänen seurassa saa nauraa veet silmissä koko ajan.

Yhteistyössä