kun miesystävä ei halua lasta (kierukka raskaus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petronella991
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petronella991

Vieras
Tulin kupari kierukan läpi raskaaksi.
Raskaus on aivan alussa viikkoja max 5.
Ongelma on se, että tuleva isä ei halua tätä lasta! Mutta ei halua erota kanssani.
Vaan haluaa että tekisin abortin ja voitaisiin jatkaa elämää ME:nä eli minä, minun kaksi lastani edellisestä suhteesta ja hän.
Hänellä ei ole omia lapsia.
Ehdotin, että hän pakkaa tavaransa ja etsii uuden kodin, koska en halua aborttia tehdä koska siihen ei ole mitään painavaa syytä.
Elän tasapainoista elämää ja siinä missä kaksi niin miksei kolmaskin lapsi mene.

Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? muuttiko raskaus aika miehen suhtautumisen tulevaan vauvaan? Vai tuliko ero.
Olen sanonut, että hän saa lähteä vapaasti - en tule koskaan vaatimaan mitään nimeä paperiin.
Silti toivon, että mieli muuttuisi. En vaan kestä tätä negatiivistä ilmapiiriä kotona, kun salaa olen todella iloinen tästä yllätyksestä mikä minun sisälläni kasvaa!

Tuo nimi paperiin juttu... unohda nyt tyhmä ylpeys tms ja ajattele lapsen parasta, ei vaan taloudellisesti vaan hyvin pitkälti henkisesti. Tiedän kokemuksesta että on todella tärkeää että on tunnustettu isä, vaikka ei alkuun pitäisikään yhteyttä niin mieli voi muuttua ja asian virallistaminen on tärkeää. En tunne miestäsi muuttuuko mieli vai ei, kuka tietää. Toinen juttu on haluatko itse elää miehen kanssa joka painostaa aborttii. Itselleni asian unohtaminen voisi ehkä onnistua jos mies muuttaisi mielensä nopsaa.

Itse tekisin abortin ja jättäisin miehen. Tosin tämä on vain minun ajatus. Henk. koht. tiedän ettei musta olis yksinhuoltajaksi eikä kolmen lapsen äidiksi vaikka puolisokin olis. 2 on mulle maximi.

mutta sinun tilanteessa saattaisin jatkaa suhdetta ja katsoa alkaako mies tottumaan ajatukseen. Meillä oli niin että mies oli ihan järkyttynyt kun tulin raskaaksi mutta itki kuin vesiputous kun sain keskenmenon ja päätimme sitten alkaa ihan yrittämään.