A
auta
Vieras
Kivut olivat niin kauheat, että tosiaan harkitsin kun loppua ei näkynyt. Repivät jälkisupistukset kestivät 3 viikkoa ja buranaa vaan määrättiin, peräsuoli repeili ja tulehtui, kuseskelin housuihin ja yritin kestää kivut minuutti minuutin jälkeen koko 3viikkoa. Kukaan ei auttanut ja tuntui että minut olisi hakattu ja vähintään raiskattu. En voinut kävellä, hengittäminen sattui ja imetys ei onnistunut.
Mies toivoo uutta lasta ja asiat palasivat mieleeni. Haluan vielä toisen vauvan, mutta pelkään kuollakseni joutuvani taas sektioon.
Tämä sektio oli vielä "turhan takia". Eli virhearvion takia...kiitos vaan.
Itkettää, että mulle kävi noin
Mitä mun pitäisi tehdä, vai jäänkö suosiolla yksilapsiseksi. Alatiesynnytystä kun ei voi "luvata" minulle. Sektio on aina se kamala mahdollisuus. Miten suuri prosentti on joutua uudestaan sektioon.
Onko jotain synnytyspelkoisille jotka kokeneet karmean sektion?
En kykene mennä kuuntelemaan mistään "helpotus pelkosektioista" "synnytyspelkoisten" keskelle. Koska en varmaan pystyis olla hiljaa mitä ittelleen ehkä tekee ymmärtämättään...
AUTTAKAA!
Mies toivoo uutta lasta ja asiat palasivat mieleeni. Haluan vielä toisen vauvan, mutta pelkään kuollakseni joutuvani taas sektioon.
Tämä sektio oli vielä "turhan takia". Eli virhearvion takia...kiitos vaan.
Itkettää, että mulle kävi noin
Mitä mun pitäisi tehdä, vai jäänkö suosiolla yksilapsiseksi. Alatiesynnytystä kun ei voi "luvata" minulle. Sektio on aina se kamala mahdollisuus. Miten suuri prosentti on joutua uudestaan sektioon.
Onko jotain synnytyspelkoisille jotka kokeneet karmean sektion?
En kykene mennä kuuntelemaan mistään "helpotus pelkosektioista" "synnytyspelkoisten" keskelle. Koska en varmaan pystyis olla hiljaa mitä ittelleen ehkä tekee ymmärtämättään...
AUTTAKAA!