Kun nainen haluaa PALJON seksiä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivoinen"

Vieras
Mulla on tällainen ongelma että haluan paljon seksiä, mielellään päivittäin ja jopa useamman kerran.... En millään löydä miestä joka jaksaisi yhtä paljon :(
Onko niitä edes olemassa? Vai haluaako kaikki miehet sitten vaan vähemmän seksiä kuin naiset?
Toki he kaikki väittävät haluavansa paljon seksiä, mutta sitten kun pääsee tositoimiin niin ei mene monta päivää tai viikkoa että kaveri hyytyy...

Ja joo tiedän että ei saa vaatia miehestä pelkkää seksiä ja näen heissä toki muutakin mutta kurjaa aina olla suhteessa se joka joutuu "pidättelemään" itseään :(
Olen nyt sellaisessa elämäni vaiheessa että kelpaisi ihan pelkkä seksisuhdekin, kun vaan edes kerran saisi kokea sen mitä on saada tarpeeksi!

Suosittelen jotain erittäin uskonnollista miestä. Enkä tarkoita tätä mitenkään ivallisesti. He eivät myrkytä kroppaansa ainakaan yleensä alkolla yms. erektio-ongelmia aiheuttavilla jutuilla. Jos uskonto vielä kieltää modernin viihteen, jää pimeässä vain yksi aktiviteetti. Ainakin tuttavapiirin otannan perusteella pidän ko. miehiä muita aktiivisempina makkarissa. Mutta ei munkkia.

Sun tarttee ottaa muutama mies niin aina löytyy joku joka jaksaa. Onkohan mun mies sitten harvinaisuus, mä olen ihan kuvitellut että tuollaisia vähintään päivittäin haluajia (ja jaksajia) on enemmistö.

tiedän tunteen!! :D minäkin haluaisin seksiä joka päivä, mielellään monta kertaa :'D mies ei pysy perässä.. on minulla kaksi kertaa aikaisemmin ollut suhden, jossa sitä seksiä sai niin paljon kun halus, mutta suhteissa sitten kusikin kaikki muu : / Olen silti tyytyväinen suhteeseeni, ja rakastan miestäni yli kaiken :) ja kaikkeen sopeutuu..

Ei yksi mies pysty tyydyttämään useampaa kertaa päivässä. Aloita seksisuhteita vaan ja hyvin menee!!Ei tarvii pidätellä, kyllä puutteessa olevia miehiä löytyy, trust me!

moi!mulla on niin kauheat halut ilman psyykenlääkkeitä että en voi edes asua enään sen takia miehen kans samassa huushollissa koska haluni yltyvät kun on mies mutta kun hän ei halunnut niin lähin käveleen.psyykenlääkkeet toppuuttaa haluja.en saa himoihini tyydytystä miehen kans asuessa kaikkien kohalla on vain ollut karvaita pettymyksiä joten elän tälhetkel yksin.syön mömmöjä niin ei ole nyt ainakaa haluttanu 2viikkoon eli ne vaikuttaa jo.

onko teillä semmoiset "hyvät" miehet jotka tyydyttää kaikki tarpeenne?mulla ei semmoisia ole ollut ensimmäistäkään,lähinnä olen tullut härskisti hyväksikäytetyksi ja varsinaiset hellyydentarpeeni ovat jääneet huomioimatta.olen aina ollut semmoinen kiltti alistuja ja siksi kai pääni onkin aivan paskana.no,mutta että mulla on tosi hyvä nyt kun olen yksin en voi pettyä kun ei ole kehen pettyä.

[QUOTE="höppis";22595297]onko teillä semmoiset "hyvät" miehet jotka tyydyttää kaikki tarpeenne?mulla ei semmoisia ole ollut ensimmäistäkään,lähinnä olen tullut härskisti hyväksikäytetyksi ja varsinaiset hellyydentarpeeni ovat jääneet huomioimatta.olen aina ollut semmoinen kiltti alistuja ja siksi kai pääni onkin aivan paskana.no,mutta että mulla on tosi hyvä nyt kun olen yksin en voi pettyä kun ei ole kehen pettyä.[/QUOTE]

On. Hyvää kannattaa odottaa, pitää silmät ja mieli avoinna ja keskittyä itseensä kunnes joku potentiaalinen kävelee vastaan jonka kanssa haluaa taas yrittää.

Yhteistyössä