M
"moo"
Vieras
kävin gynellä kun mulla naama kukkii, karvat kasvaa mun mielestä enemmän ja nopeammin kun ennen. Ennen tuota mulla oli lisäks paljon hiiva, emätin ja virtsatietulehduksia ja tosi kuivat limakalvot. Lopetin imetyksen puoli vuotta sitten ja pääsin sillä eroon noista tulehduksista ja kuivuudesta.
mutta edelleenkin naama kukkii, karvat kasvaa ja alapää ärtyy helposti.
gyne otti papa-kokeen ja valkovuoto näytteen. papa oli puhdas, ei bakteereja eikä hiiva, virtsa viljelykin puhdas.
määräs vain estrogeeni voidetta ja suositteli mini-pillereitä ehkäisyyn mikä on mun mielestä outoa koska mini-pillerit yleensä huonontaa ihoa....
mun mielestä sen olis pitänyt tarkistaa hormonitasot että oikeasti tietää mistä hormonista on puute vai onko mistään...
mutta edelleenkin naama kukkii, karvat kasvaa ja alapää ärtyy helposti.
gyne otti papa-kokeen ja valkovuoto näytteen. papa oli puhdas, ei bakteereja eikä hiiva, virtsa viljelykin puhdas.
määräs vain estrogeeni voidetta ja suositteli mini-pillereitä ehkäisyyn mikä on mun mielestä outoa koska mini-pillerit yleensä huonontaa ihoa....
mun mielestä sen olis pitänyt tarkistaa hormonitasot että oikeasti tietää mistä hormonista on puute vai onko mistään...