kun on vastakkain tupakka ja seksi, mies valitsee tupakan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eleena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eleena"

Vieras
Mies kärsii huluttomuudesta, tai siis minä kärsin miehen haluttomuudesta.

Miksi tupakak on tärkeämpää kuin seksi?

Kun tupakointi(ainakin miehillä,en oo naisten haluttomuuteen perehtynyt) voi aiheuttaa tai olla osa syynä lisäämässä haluttomuutta ja erektio-ongelmia. Mut lopettaako mies,ei.

Tupakkaa polttaa monta kertaa päivässä, mut seksiä... no kuka sitä kaipaa.. paitsi vaimo.

Luulisi että oman seksuaaliterveyden ja avioliiton ja vaimon pahanolon vuoksi voisi kokeilla onko lopettamisella suotuisat vaikutukset. Luulisi että mies menisi lääkäriin tekis mitä vaan että tilanne korjautuis. Mut jos puhunkin asiasta, vaikka kuinka ystävällisesti on vastauksena jäätävä hiljaisuus.

Tätä menoa löydän itseni haavelemasta toisista miehistä, en kenestäkään tutusta vaan ylipäätään.

Tulisi joku joka haluaisi tulisesti joku jolla sen näkisi katseesta, eleistä, suudelmista, kosketuksesta. Totaalista intohimoa.

Tämän nykyisen miehen joka on vaan, siis vaan on. Kiva juttu, mutta kun mä olen nainen, enkä mikään mummo.

Joo mies halaa ja pitää kainalossa, antaa pikkupusuja, mutta kun mä en oo mikään pikkutyttö jolle tollanenkin riittää.

MÄ oon vaan niin vihanen kun mua satutetaan, eikä ilmeisesti ole väliä että mua sattuu koska mies ei yritä tehä asialle mitään.

Jos luulet että tupakoinnin lopettaminen tekisi miehestäsi tulisen rakastaja-Romeon niin erehdyt ja helvetin pahasti. Siellä on taas kekseliäänä laskettu yhteen yksi ynnä yksi ja saatu tulokseksi kolme.

Mut miksi se haluaa tupakkaa mutta ei seksiä? Mtä siinä haisevassa vaarallisessa käärössä on niin ihanaa?

No joo mut ihan seksuaalikilikan tietoa että tupakointi voi vaikuttaa haluihin... ja erektioon. että ei oo ite keksittyä. Ihan yhtälailla on monta muutakin syytä em. testosteronipuute, diabetes(jota ei oo), ylipaino, kohonnut prolaktiinitaso. yms jotka voi vaikuttaa, mutta koska ne vaatii labrakokeita pitäs käydä lääkärissä.

Ja mitä helvetin haittaa siitä on jos mies lopettaa tupakoinnin? vaikka se ei oiskaan osasyynä vaikuttamassa, niin miehen terveys paranee ja moni sairastumisriski pienenee.. että pelkkäää hyötyä siit ois miehellekkin,vaikkei asiaa mitenkään ratkasiskaan.

No jos mun puoliso asettais vastakkain vaikkapa itsensä ja tupakan, niin sais mennä, oli mikä hyvänsä zoorz kluuni. Eikä se tupakoinnin lopettaminen mun olemattomia haluja lisäisi.
Jatka sitä kitinää, saat varmaan kohta hakea sitä uutta miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja mämä;26517187:
No jos mun puoliso asettais vastakkain vaikkapa itsensä ja tupakan, niin sais mennä, oli mikä hyvänsä zoorz kluuni. Eikä se tupakoinnin lopettaminen mun olemattomia haluja lisäisi.
Jatka sitä kitinää, saat varmaan kohta hakea sitä uutta miestä.

eli sä myönnät että sulle tupakka on tärkeämpi kuin puolisos, ei siis vain seksiä tärkeempi asia vaan puolisoa. Toivottavasti miehes jättää sut nuoremman ja kauniimman naisen vuoksi, et nimittäin häntä ansaitse

mä vähän arvasin että tässä käy näin... pitää etsiä palsta jossa pyöriii pelkkiä miehiä niin löytyy ymmärrystä... täällä on vaan haluttomuudesta kärsiviä akkoja, jotka ei ees näe että se on ongelma

[QUOTE="eleena";26517199]eli sä myönnät että sulle tupakka on tärkeämpi kuin puolisos, ei siis vain seksiä tärkeempi asia vaan puolisoa. Toivottavasti miehes jättää sut nuoremman ja kauniimman naisen vuoksi, et nimittäin häntä ansaitse[/QUOTE]
no sä et voi ketään muuta muuttaa, kuin itseäsi. Niin tupakoinnin lopettaminen kuin minkä tahansa muunkin, lähtee ihan omasta halusta, ei toisen.
Se on riippuvuus, ja jos mun puoliso ois niin tyhmä ettei sitä tajua, ettei sillä riitä ymmärrystä siihen, ettei sillä hänen kanssaan ole mitään tekemistä jollen pysty lopettamaan, niin joutaa moinen valopää mennä.
Itse asiassa mä kyllä jätin miesystävän, ehkäpä mun haluttomuuteni häntä kohtaan johtuu hänen jatkuvasta vittumaisesta mäkätyksestään, ja vaatimuksistaan, että mun pitäisi muuttua sellaiseksi kuin hän tahtoo.

[QUOTE="eleena";26517205]mä vähän arvasin että tässä käy näin... pitää etsiä palsta jossa pyöriii pelkkiä miehiä niin löytyy ymmärrystä... täällä on vaan haluttomuudesta kärsiviä akkoja, jotka ei ees näe että se on ongelma[/QUOTE]
kuka sen sanoo, että sun miehesi, tai minä olemme epänormaaleja, koska emme hirveästi halua. Kuka määrittelee normaalin?
Te olette vain väärät ihmiset toisillenne, koska tarpeenne eivät kohtaa.
Mutta näinhän se on, haluttomuutta pidetään niin isona puutteena ja suorastaan rikollisena outoutena, ettei kukaan halua sitä tunnustaa heti suhteen alkuaikoina, ja näin ollen samanlaiset ihmiset eivät löydä toisiaan.

p.s. ootko muuten kurkannut peiliin, löytyiskö syytä sieltä?

[QUOTE="mä";26517251]kuka sen sanoo, että sun miehesi, tai minä olemme epänormaaleja, koska emme hirveästi halua. Kuka määrittelee normaalin?
Te olette vain väärät ihmiset toisillenne, koska tarpeenne eivät kohtaa.
Mutta näinhän se on, haluttomuutta pidetään niin isona puutteena ja suorastaan rikollisena outoutena, ettei kukaan halua sitä tunnustaa heti suhteen alkuaikoina, ja näin ollen samanlaiset ihmiset eivät löydä toisiaan.

p.s. ootko muuten kurkannut peiliin, löytyiskö syytä sieltä?[/QUOTE]

ok, ongelma ratkaistu. ap etsii seksuaalisen miehen, ja sinä korjaat talteen sen kauhian eksän.

Alkuperäinen kirjoittaja säästetään energiaa;26517358:
ok, ongelma ratkaistu. ap etsii seksuaalisen miehen, ja sinä korjaat talteen sen kauhian eksän.
Juu, ottaisin ihan mielelläni, mua kun tää halujen kohtaamattomuus on vaivannut nuoresta asti.
Muutaman vuoden seurustelun päästä ne vähäisetkin halut näyttävät laantuvan, ja pakottaminen/vonkaaminen saa aikaan syvän inhon koko touhua kohtaan.
Olis niin kiva, kun haluton vois olla yhtä avoimesti, ja hyväksytysti, kuin kaikki homot ja bi:t ja polyamoristitkin nykyään, ja toivon mukaan löytää kaltaisensa.

Mitä sä ap tarkalleen etsit? Komppailua siitä, että onpa tyhmä mies kun ei lopeta, vai mitä? Ei ketään ihmistä voi pakottaa muuttumaan, itse ne ratkaisut tekee kuitenkin. Haluttomuuteen on muitakin syitä kuin tupakka ja muut mainitsemasi, ja osa niistä ihan psyykkisiä. Kannattaa miettiä ehkä sitäkin puolta.

[QUOTE="vieras";26517402]Mitä sä ap tarkalleen etsit? Komppailua siitä, että onpa tyhmä mies kun ei lopeta, vai mitä? Ei ketään ihmistä voi pakottaa muuttumaan, itse ne ratkaisut tekee kuitenkin. Haluttomuuteen on muitakin syitä kuin tupakka ja muut mainitsemasi, ja osa niistä ihan psyykkisiä. Kannattaa miettiä ehkä sitäkin puolta.[/QUOTE]

Lisään vielä, ettei mun ollut tarkoitus kuulostaa mitenkään tylyltä, ja empatisoin kyllä tilannettasi - en minäkään haluaisi elää seksittömässä suhteessa, vaan kaipaan seksiä ja intohimoa elämään. Kuitenkaan sitä ihmistä on vaikea muuttaa, jos tuo on hänelle perustila, ja yhtä vaikea jos jotain on vikana, mutta hän ei itse halua muuttua. Ainoa mahdollisuus on silloin, jos hän itsekin näkee tilanteessa epäkohdan ja HALUAA siihen muutoksen. Muuten on pakko opetella kestämään tai hankkia kumppani, jonka kanssa halut osuu yksiin.

Tupakka vai puoliso? Jos toinen ei ole valmis luopumaan tupakasta rakkauden ja seksin vuoksi, ei päässä ole paljon kehumista. Tupakka ei ole mikään luonteenpiirre, vaan kertoo addiktista ihmisestä, joka ei voi vastustaa mitään kiusausta. Kyllä hyvän ihmissuhteen vuoksi pitää olla valmis luopumaan syöpäkääryleistä, ei ne ole ihmisen luontaisia tarpeita.

Vaimoni tupakoi kahdenkin edestä, hän kertoo pitävänsä tupakointia nautintona. Olemme sopineet perheessä, missä yhteisissä tiloissa voi polttaa, missä ei.

Tupakka vai puoliso? Jos toinen ei ole valmis luopumaan tupakasta rakkauden ja seksin vuoksi, ei päässä ole paljon kehumista. Tupakka ei ole mikään luonteenpiirre, vaan kertoo addiktista ihmisestä, joka ei voi vastustaa mitään kiusausta. Kyllä hyvän ihmissuhteen vuoksi pitää olla valmis luopumaan syöpäkääryleistä, ei ne ole ihmisen luontaisia tarpeita.
Kyllä hyvän ihmissuhteen takia pitää myös voida hyväksyä puolison tupakointi. Jos joku vaatisi lopettamaan tupakoinnin, en suostuisi ikinä koska en hyväksy että minua yritetään määräillä tai muuttaa.
Mutta lopetan ihan itse ja melkein siinä jo onnistunutkin.

Yhteistyössä