kun on väsynyt ilman syytä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
tuntuu että ei jaksa mitään, aamullakin jäisin ennemmin sänkyyn mut tuomaksen takia pakko nousta..koko päivän ihan väsynyt olo ei huvita tehä mitään, mut tuomakse takia lähen ulos kun tiedän että hän tykkää nukkua ulkona tai sit laitan parvekkeelle.. sit tuntuu et mä olen huono äiti jos en koko aikaa jaksa olla tuomaksen kanssa jos se esim on lattialla ja mä koneella :/ mies on aivan ihana antaa mun mennä kavereitten kanssa ulos ja silleen ja haluaa vaan että olen onnellinen.mutta tuntuu että ei vaan jaksa jotenki,mut tuomaksen takia on JAKSETTAVA

anteeksi tällänen purkaus :ashamed:

mua väsyttää kanssa \|O

tosin epäilen että se vois johtua katkonaisista ja liian vähäisistä yöunista. Menen liian myöhään nukkumaan ja sit aamulla väsyttää ja parhaimmillaan sitten koko päivän. Jos avaan tämän koneen ni en taatustikaan jaksa tehdä mitään muuta. Muutenki yleisimmin haluis vaan olla.

Mut kunhan saan itseni taas ajoissa nukkumaan ja tarpeeksi yöunta niin eiköhän tää väsymys tästä häivy? ja berocca plussaakin aloin syömään et sais potkua päivään. =)

mut mitäs muuta masennus voi aiheuttaa? ja miten piilevänä se sitten voikaan olla?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 09:38 Levoton Strutsi kirjoitti:
mua väsyttää kanssa \|O

tosin epäilen että se vois johtua katkonaisista ja liian vähäisistä yöunista. Menen liian myöhään nukkumaan ja sit aamulla väsyttää ja parhaimmillaan sitten koko päivän. Jos avaan tämän koneen ni en taatustikaan jaksa tehdä mitään muuta. Muutenki yleisimmin haluis vaan olla.

Mut kunhan saan itseni taas ajoissa nukkumaan ja tarpeeksi yöunta niin eiköhän tää väsymys tästä häivy? ja berocca plussaakin aloin syömään et sais potkua päivään. =)

mut mitäs muuta masennus voi aiheuttaa? ja miten piilevänä se sitten voikaan olla?

Ettille: hemoglobiini vasta vähän aikaa sitten otettu ja oli ihan hyvä..

mut meillä tuomas on tosi helppo vauva eilen kävin klo 18 yöunille ja tänä aamuna heräsi 06:00 söi ja jatkoi uniaan klo 09:30 asti eli mä ainakin saan nukuttua ihan hyvin.. niin mä kyllä syön masennus lääkkeitä ja eilen sain just reseptin joihinki toisiin lääkkeisiin :/ mut haluis kerranki tehä silleen ettei tarvi aina pakottaa itseään jne :\|

tsemppiä sulle nyt kovasti :hug:

mä taidan olla pikkasen masentunut mutta en niin konkreettisesti että viitsisin lääkkeitä alkaa syömään. Mun masennus kun johtuu lähinnä tämänhetkisestä elämän tilanteesta. Ei huvita tää kotona olo yms, liikaa stressiä ihan pikku asioista :/

mut jotenki silti jaksan uskoa et syksyllä viimestään puhaltaa jo ihan erilaiset tuulet ja toivottavasti väsy edes siihen mennessä helpottaa kunnes uusi kaamos kausi alkaa :/

pitää vaan koittaa olla paljon ulkona nyt kesällä ja ravita itseään jätskillä :p ja jos sitä vaikka sais muutaman vapaa päivän ihan vaan kahden miehen kanssa, mutta se on taas sitten lastenhoitojärjestely kysymys ;)

mua väsyttää kanssa \|O

Mannitoli siinä B:ssä, pahentaa asiaa. Onko muussakin tuotteessa sulla ollut sitä?

Mannitoli siinä B:ssä, pahentaa asiaa. Onko muussakin tuotteessa sulla ollut sitä?
Ei niin pienet määrät tunnu missään!

Kuka täällä oikeen jaksaa vouhottaa mikroravinteista ja olemattoman pienistä määristä lisäaineita? Moni ketju näyttää päättyvän siihen että joku vainoharhainen uskoo kaiken johtuvan yhdestä molekyylistä ruoka-annoksessa, vanhoja ketjuja nostetaan, luuletteko tekevänne elämää pelastavaa salapoliisityötä?

Kaikilla ruoka- ja lisäaineilla on puolensa ja puolensa, allergiat on eri juttu, mutta muuten pienet määrät ei haittaa. Ja kuollaan ja sairastutaan täällä muutenkin, miksi se pitää aiheuttaa itse, kaivelemalla kaivamalla jotain pelottavan kuuloisia osia ruuista ja lopulta sairastumalla neuroosiin sen takia?

--- muuten pienet määrät ei haittaa. Ja kuollaan ja sairastutaan täällä muutenkin, miksi se pitää aiheuttaa itse,
"28-vuotias Anton Hassel on maannut jo vuoden pimeässä huoneessa, koska ei jaksa muutakaan. Lääkärit kiistelevät yhä ME/CFS:n eli kroonisen väsymysoireyhtymän syistä. Sillä aikaa potilaat ovat oman onnensa nojassa. Toimittaja: Stefan Brunow."
kerro sama tuolle äidille.

Missä asut? Onko sun alueella hanavedessä kofeiinia?
"...Turun sanomissa uutisoitiin 6.1.2014 perunantuottajan saamat sakot pohjaveden pilaamisesta torjunta-aineilla, joiden käyttö oli alueella kielletty. Saastunut vedenottamo oli jouduttu sulkemaan, minkä seurauksena kunta osti vettä muualta yli puolen vuoden ajan. Viljelijä tuomittiin korvaamaan kuntayhtymälle 5 200 euroa ja maksamaan sakkoja 420 euroa.

Parhaillaan on käynnissä oikeusjuttu, jossa maanrakennusyrittäjiä vaaditaan tuomiolle pohjavesialueen mahdollisesta pilaamisesta Nurmijärvellä. Asiasta uutisoi Yle.

Pohjavesien vierasaineiden tutkiminen on kallista mutta valaisevaa. Esimerkiksi Mikkelin pohjavesistä on mitattu kofeiinia. Löydöksen perusteella voidaan olettaa, että seassa saattaa olla myös muuta sinne kuulumatonta, kuten lääkejäämiä."

"...Turun sanomissa uutisoitiin 6.1.2014 perunantuottajan saamat sakot pohjaveden pilaamisesta torjunta-aineilla, joiden käyttö oli alueella kielletty. Saastunut vedenottamo oli jouduttu sulkemaan, minkä seurauksena kunta osti vettä muualta yli puolen vuoden ajan. Viljelijä tuomittiin korvaamaan kuntayhtymälle 5 200 euroa ja maksamaan sakkoja 420 euroa.

Parhaillaan on käynnissä oikeusjuttu, jossa maanrakennusyrittäjiä vaaditaan tuomiolle pohjavesialueen mahdollisesta pilaamisesta Nurmijärvellä. Asiasta uutisoi Yle.

Pohjavesien vierasaineiden tutkiminen on kallista mutta valaisevaa. Esimerkiksi Mikkelin pohjavesistä on mitattu kofeiinia. Löydöksen perusteella voidaan olettaa, että seassa saattaa olla myös muuta sinne kuulumatonta, kuten lääkejäämiä."
Siinähän se!

Luitko koskaan?

Yhteistyössä