Kun ostatte joululahjoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anu-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anu-78

Vieras
...niin mitä meinasitte omille lapsille ostaa? :) Minkä ikäiset lapset kyseessä?
Meillä 12v, kohta 9v ja 6½kk pojat :)
Meillä ostetaan jotain hyödyllistä esim. vaatteet ja sitten jotain mitä ne itse toivoo ja jotain mitä me itse vanhemmat haluamme ostaa noille kolmelle pojalle :) !

lapset 17v, 16v ja 8v
Hyödyllisiä ja toivejuttuja pyritään ostamaan...noille isoille neideille on jo vähän hankala keksiä, mutta 8v pojalle on vielä aika helppo hankkia, kun hällä on toiveita, joita voi toteuttaa. Isommat lapset ei okein edes tiedä, mitä haluavat....

ostin tytölle ( nyt 10kk ) semmosen setin missä 3 erinlaista toimintalelua jotka saa laitettua jääkaapinoveen,todella hyvä kun tykkää pyöriä keittiössä kun teen ruokaa. :D Ja sit ostin möhköfantti-pehmon ja vauvan ensinuken. :) Ja vaatteita. Tai no vaatteita mulla ei ollu tarkotus laittaa pukin konttiin mutta laitan nyt niin on tytöllä kiva repiä monta lahjaa auki. :) :heart:

Lapset tyttö 6v ja poika 2,5v.

Molemmat saa todennäköisesti yhden kalliimman lahjan, joka pojalle tulee olemaan parkkitalo, tytölle vielä hakusessa kun tahtoo vain hevosen ja se on hiukka liian kallis :whistle:

Sitten lisäksi muutama pienempi, kirjat ostan molemmille, yöpuvut, suklaata/karkkia vähän ja jotain pientä vielä varman mukaan tarttuu...mm. pojalle oli "ihan pakko" ostaa Cars-juomalasit. Yhteiseksi ehkä joku kiva dvd.

Lapset jouluna 1v5kk ja 6kk.

Lahjalistalla ainakin vaatteita, palapelejä, kirjoja, keinuhevonen, duplolegoja, soittimia, vesivärit ja kunnon pensselit..
Lisäks varmasti jotain leluja tulee ostettua ihan suunnittelematta, kun jotain kivaa näkee kauppareissulla.

poika on 15v ja ite toivoo sähkökitaraa ja mopoa ja rahaa,ei vaatetta tai mitään pussilakanoita ym :-) Niin,kait mää jotain pientä vaatetta sille ja kirjaa ja musiikkia ja rahaa.Tyttö on 3v ja saa kirjoja,muumifiguureita ja uimamajan,vaatetta,pelejä ja filmejä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
poika on 15v ja ite toivoo sähkökitaraa ja mopoa ja rahaa,ei vaatetta tai mitään pussilakanoita ym :-) Niin,kait mää jotain pientä vaatetta sille ja kirjaa ja musiikkia ja rahaa.Tyttö on 3v ja saa kirjoja,muumifiguureita ja uimamajan,vaatetta,pelejä ja filmejä.

täällä sitä kans ootellaan et millon toi mopokausi alkaa, johan se on jo siitä vihjaillut mut nyt ei vielä osteta, ootetaan sinne kuhan nyt ripille pääsee :)

lapset perheessä 3v, 4v ja 6v pojat ei hajuakaan mitä lahjoja ostetaan. tolle mun 3veelle ehkäpä sellanen piano missä on mikki jotta saa laulaa (musiikkia rakastava tyyppi on hän) mutta sitten on ongelma ne synttärit kun lahjaa siihenki tarkotukseen pitäs olla (poitsu on aaton lahja)

sitten nuo isommat.. ei olla vielä keksitty että mitä heille. täytyy olla utelias ja ottaa toiveista selvää.

oon pojalle yrittänyt sanoo ettei mopoa tuu,kun kevari ja autokorttiinkaan ei olis niin montaa vuotta enää.Pitis nyt keskittyä saamaan toi peruskoulu alta ekaksi pois,eikä haahuilla mitään muuta.Sähkökitaraakaan en halua meille kerrostaloon.
T: Se kaikista kamalin äiti suomessa :-)

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
ostin tytölle ( nyt 10kk ) semmosen setin missä 3 erinlaista toimintalelua jotka saa laitettua jääkaapinoveen,todella hyvä kun tykkää pyöriä keittiössä kun teen ruokaa. :D Ja sit ostin möhköfantti-pehmon ja vauvan ensinuken. :) Ja vaatteita. Tai no vaatteita mulla ei ollu tarkotus laittaa pukin konttiin mutta laitan nyt niin on tytöllä kiva repiä monta lahjaa auki. :) :heart:

Me ostettiin viime jouluna lapselle sellainen setti lahjaksi, mutta hänen mielestään ne lelut ei kuulu jääkaapin oveen vaan lattialle. En tiedä mikä siinä on, mutta aina kun tulee keittiöön käy ensimmäisenä laittamassa ne kolme lelua lattialle
:heart:

Tytölle 3v en vielä oikein tiedä mitä annetaan. Poika 7kk saa Fisher Pricen (kirjoitetaanko noin?) kävely-/vetokärryn. Me vanhemmat annetaan varmasti vain yksi lahja per nenä kun lahjoja tulee muutenkin aivan älyttömästi sukulaisilta ja kummeilta.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:

Me ostettiin viime jouluna lapselle sellainen setti lahjaksi, mutta hänen mielestään ne lelut ei kuulu jääkaapin oveen vaan lattialle. En tiedä mikä siinä on, mutta aina kun tulee keittiöön käy ensimmäisenä laittamassa ne kolme lelua lattialle
:heart:

:laugh: voihan vitsin vitsi. ihana. :heart:
Oliko tällänen? :

http://www.lelukeisari.fi/product_info.php?products_id=577

Yhteistyössä