Kun postimyyntikuvastot tulevat, niin kuinka moni tekee kuin mä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Eli siis selailette ne kuvastot, merkkaatte mitä haluaisitte tilata ja ehkä jopa täytätte tilauslomakkeen? Loppujen lopuksi tilaatte vain vähän jotain tai ette mitään?

On vain niin kiva selata niitä kuvastoja, ei ole läheskään sama asia kattella vaatteita netistä! Just tänään kuolasin Elloksen kuvaston kenkiä... :whistle: :D

:wave: Täällä toinen samanlainen :laugh: Mä kans merkkailen, täytän tilauslomakkeen, mutta en koskaan tilaa mitään :D Ihmettelen, miten ne yleensä laittelee meille enää niitä kuvastoja :D

Paitsi että ei meille kyllä mitään Elloksen kuvastoa tullut :o Onko ne siis jo luopuneet toivosta meikäläisen suhteeen :o :laugh:

Joko teillä uudet kuvastot on tullu?? :o

Minä ootan ku kuuta nousevaa... tahtois uudet verhot :D

Ja joo, ensin selaan ja löydän kauheesti jotain. Sit en ostakaa juur mittää... tai oikeesti yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Ja joo, ensin selaan ja löydän kauheesti jotain. Sit en ostakaa juur mittää... tai oikeesti yhtään mitään.

Elloksen syksy/talvi tuli tänään, muita ei ole tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Elloksen syksy/talvi tuli tänään, muita ei ole tullut.

Jahas, ja missäs meidän on...

Meil ei ole tullu olleskaa postia kahteen päivään. Oikeesti jo tänään mietin, että onkohan maistunu postinkantajalle...

Harrastan myös samaa.. joskus leikkaan jopa halutut jutut irti.. netissä surfaillessani saatan täyttää ostoskärryt tavaralla ja ihastella loppusummaa ja jättää lopulta tilaamatta. Halpaa shoppailua sanoisin :D

Niin.. tai saatan mä tehdä toisinkin. Mutta se vähän hävettää...
Voin nääs hyvinnii tilata sieltä järkyn summan tavaraa, mutta sitten en livenä pidäkään niistä mistään (tai ehkä yhestä) ja palautan kaikki..

Uusimmat

Yhteistyössä