Kun rakkaus on loppu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksin

Vieras
Mistä sen tietää varmaksi?
Minulla on tunne, että kahden viikon aikana rakkaus on lopahtanut. Toki siihen on mennyt vuosia, mutta nyt ne on tainneet tehdä tehtävänsä... :(

En tunne enää mtään kun minua kosketetaan, enkä jaksa/halua sanoa että no yritetään vielä, kun ei kiinnosta enää yrittää. Enkä varmaan saisi sanottua enää, rakasatan sinua.

Entä jos teen päätöksen ja lähden, sitten huomaankin että kyseessä olikin jokin tilapäinen mielenhäiriö?! Miten se huomaa, kun kaikki on jo mennyt..? :(

Mä en parin viikon tuntemusten perusteella tekisi mitään radikaaleja eroratkaisuja. Joskus on itsellä vaan sellaisia kausia että on mieli maassa eikä innosta edes puolison läheisyys.. Olisko syysmasennusta. Kyllähän tunteet muuttuu ja rakastumisen tunne voi hävitä, mutta kannattaisko teidän puhua oikein kunnolla, hakea ehkä apua, katsotte mitä tunteita on jäljellä. Mulla oli toisen raskauden aikana jotain masennusta tai hormonihuuruja kun tuntui etten enään tuntenut samalla tavoin miestäni kohtaan ja oli jotenkin ihan tyhjä olo. Se meni kuitenkin ohi ja johtui varmaan myös väsymyksestä. Nykyään meillä kaikki hyvin, ja muistan taas mihin miehessäni rakastuin :) Tsemppiä sulle!

Jos ette keskenänne saa puhuttua, puhu vaikka jonkun ulkopuolisen kanssa. Pitkässä liitossa tunteet vaihtelevat (eivätkä yleensä koskaan samaan tahtiin puolison kanssa). Ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä.

Yhteistyössä