Kun raskaustestin viivat ei vahvistu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja B-7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

B-7

Jäsen
02.04.2008
513
0
16
innoissani testasin acon 10 kasettitestillä kp 28/28 hailakan haamun testiajan sisällä.
uusin testin 2 päivää myöhemmin,apteekin omalla(eli kp 30/28)päiväpissasta.
Hailakka viiva tuli testiajan sisällä.
Vielä uusi testi seuraavana päivänä(pregen stick)ja edelleen haalea viiva testiajan sisällä.
Vielä tänään tein testin,tummien viivojen toivossa,kp 33/28 ja vain hailu viiva piirtyy testiin.(apteekin oma,päiväpissasta)

nyt olen murheen murtama,mitä tämä tarkoittaa?
Voiko siitä ettei viiva vahvistu tulkita jotain,ettei mene hyvin loppuun?
Olen ymmärtänyt että hch lisääntyy joka toinen päivä joten olin siinä luulossa että nyt näyttäisi jo tummat viivat,mutta ei :'(

Kokemuksia kaipaan,niin hyviä kuin huonoja!!!

Jännä juttu miten sitä osaa vieläkin stressata vaikkei ensimmäisestä odotuksesta ole edes kyse....

mulla early detectionilla aika hailu viiva päiväpissasta, seuraavana aamuna aamupissasta ihan saman vahvunen ja kun sinä samana päivänä tein apteekin oman, ei melkeen tullu ollenkaan näkyvää viivaa. ootin 4 pvää ja tein taas apteekin oman eikä vieläkään ollut supervahva joten sinuna en huolehtisi, etköhän ole raskaana:) onnea!

salamanteri+steve 21+5

Herkät testit vaan ikävä kyllä voi näyttää munasolun hipaisutkin, vaikka ei sitten raskaus alkaisikaan. Ovistesteissä on vaan viivan vahvuudella merkitys, ovistesti negaa, ellei viiva vahva.

Aamulla sitten testasin acon 10 kasettitestillä,viellä kerran(5 testiä mennyt :ashamed: )
nyt tuli tasapaksut ja vahvat,punaiset viivat!!!
kiitos teille vastauksista :flower: huoleni oli ilmeisimmin turha!

Yhteistyössä