Kun saa vaan paskaa niskaan kaikkialta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mmm"

Vieras
Kärsin masennuksesta. En jaksa aina pitää kovaa kuria lapsille varsinkin kun molemmilla lapsilla riittää sitä temperamenttia, itsepäisyyttä ja toisella vielä uhma päällä.

Sitten mies syyllistää mua kaikesta ja haukkuu mua huonoksi äidiksi. Se on varmaan pahin loukkaus mitä oma mies voi sanoa mun mielestä. Sekin tuntuis vähemmän pahalta jos vaikka haukkuisi rumaksi tms.

Mietin jopa eroamista, ei tää ainakin masennustani paremmaksi tee..

Muuten teen kyllä "marisematta" kaikki kotityötä, keitän, siivoan, käyn kaupas, pesen pyykit vien ja haen lapset koulusta/kerhosta jne vaikka raskaalta usein tuntuukin. Joten en mä täysin poissa pelistä oo että miehen pitäis mitenkään kaikkea hoitaa.

[QUOTE="mmm";25831002]Kärsin masennuksesta. En jaksa aina pitää kovaa kuria lapsille varsinkin kun molemmilla lapsilla riittää sitä temperamenttia, itsepäisyyttä ja toisella vielä uhma päällä.

Sitten mies syyllistää mua kaikesta ja haukkuu mua huonoksi äidiksi. Se on varmaan pahin loukkaus mitä oma mies voi sanoa mun mielestä. Sekin tuntuis vähemmän pahalta jos vaikka haukkuisi rumaksi tms.

Mietin jopa eroamista, ei tää ainakin masennustani paremmaksi tee..

Muuten teen kyllä "marisematta" kaikki kotityötä, keitän, siivoan, käyn kaupas, pesen pyykit vien ja haen lapset koulusta/kerhosta jne vaikka raskaalta usein tuntuukin. Joten en mä täysin poissa pelistä oo että miehen pitäis mitenkään kaikkea hoitaa.[/QUOTE]

Sun miehesi on masennuksesi syy. Sano miehelle suoraan, että nyt riitti. Millaisia lasten pitäisi olla, että miehesi olisi tyytyväinen? Ongelma et ole sinä eikä lasten käytös vaan miehesi liian kovat vaatimukset. Valitan, että tuollaisia miehiä on aivan liikaa. Kuka tahansa masentuu, jos läheisin ihminen arvostelee jatkuvasti.

Kuulostaa siltä, että miehesi on masentunut ja arvostelee siksi sinua.

Yhteistyössä