Kun seksi ja läheisyys ei kiinnosta miestä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana nyt aran aiheen vuoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana nyt aran aiheen vuoksi

Vieras
en uskalla ottaa aihetta edes puheeksi enää hänen kanssaan. sen verran änen kanssaan olen saanut asiasta puhuttua että masennus hällä taustalla eikä yksinkertaisesti kuulemma kiinnosta koko puuha...mieli tekisi kuulemma muttei vain huvita.

Jotenkin vain tämä on kaihertanut mun itsetuntoa kovin vaikka tiedän masennuksen erittäin hyvin itsekin. Käy kaikenlaista jo mielessä...onko mun ulkonäössä vika, enkö osaa, käykö vieraissa..

Valakaa muhun hyvät kanssasisaret jotka ootte samassa tilanteessa tai läpikäyneet saman, uskoa ja voimaa jaksaa. Seksi ei toki ole se pääasia, mutta kun ei ole mitään hellyyttäkään. Jos joskus yritän halata, saan ärähdyksen ÄLÄ KOSKE, AHDISTAA...

Olen jättänyt halailuyrityksetkin kokonaan pois, mutta sisältä mua raastaa kun itse kaipaisin läheisyyttä.
Onko mitään mitä mä voin tehdä muuta kuin vain odottaa parempia päiviä?

Ja kiitos asiallisia kommentteja sitten vain...en kaipaa kehoituksia lempata ukko pihalle tai ehdotuksia hakea lohtua toisen sylistä.

Ehkä hän voisi innostua, jos laittautuisit vähän seksikkääksi jonain iltana - mutta jos oikein kovasti ahdistaa ja masentaa ei jaksa kyllä innostua tai jos innostuu, siitä voi tulla pakokeino ahdistuksesta ja sitten haluaa jyystää jatkuvasti.

Voi kun osaisin sua auttaa! Meillä sama tilanne, paitsi että tämä on kestänyt jo vuosia. Alkuun yritin puhua, kerran mies suuttui ja sanoi ettei jaksa jatkuvasti asiasta jauhaa, joten sen jälkeen olen antanut olla. Meillä syy on miehen kyvyttömyys, jolle hän ei halua itse tehdä mitään. Ainakin näin olen ymmärtänyt, jos ei asiasta kerran saa puhua. Satunnaisesti mies hyväilee minua, suukottaakin välillä, mutta se siitä. Itse olisin kovinkin kiinnostunut seksistä ja haluaisin sitä harrastaa, mutta ilmeisesti en ainakaan nykyisen mieheni kanssa siihen pysty.
En ole vielä lopullista päätöstä tehnyt, mutta jos tulisi tilanne jossa pettäminen olisi mahdollista, en voi vannoa ettenkö pettäisi. Kyllä sitä seksiä kumminkin kaipaa kummasti viiden vuoden jälkeen.
Sinulle toivon kaikkea hyvää, toivottavasti saatte asianne selväksi etkä joudu odottamaan yhtä kauan kun minä!

Juu...

Tiedän kyllä miltä susta tuntuu. Mun mies ei ole edes masentunut, mutta silti ei ole kovin kiinnostunut seksistä tai halailusta.

Koskaan ei tee aloitetta ja tosi usein tulen torjutuksi. 10 vuotta takana, joten olen tottunut tilanteeseen. Itse olen superseksuaalinen, niin onhan tuossa ristiriitaa. Mies on muuten ihan super! Ja silloin kun seksiä on, se on loistavaa.

Enpä tiedä. Tämän kanssa vain on elettävä... Välillä risoo ihan älyttömästi kyllä.

Ps. Ei myöskään meillä kyse siitä, että mies kävisi vieraissa tai siitä, että olen antanut itseni rupsahtaa. ;)

No taannoin laitoin seksikkäät alusvaatteet ylle + muuta josta mies itse on aikanaan sanonut pitävänsä. Seksiä sillä kertaa sain mutta kovin väkinäisen ja pikaisen suorituksen josta en nauttinut tippaakaan :( Jälkeenpäin olo oli kahta kamalampi, tunsin todella epäseksikkääksi itseni...kaiken vaivannäön jälkeen mies ei edes varsinaisesti koskettanut minua, otti vain takaapäin ja homma oli ohi alta 5 minuutin. En ole tullut yrittäneeksi toista kertaa mutten maininnut asiasta sen enempää hänellekkään...Olisiko pitänyt?

Sano sille, että haluat pitää sitä lähelläsi ja halailla ilman, että haluaisit seksiä. sitten se ehkä uskaltaa olla lähellä. Ehkä sitten alkaa joskus tekemään seksiäkin mieli lopulta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sano sille, että haluat pitää sitä lähelläsi ja halailla ilman, että haluaisit seksiä. sitten se ehkä uskaltaa olla lähellä. Ehkä sitten alkaa joskus tekemään seksiäkin mieli lopulta.

Olen sanonutkin...nukkumaan mennessä oon pyytäny päästä kainaloon hetkeks tai iltasella sohvalla istuessa kainaloon mutta ei niin ei. Olen sanonut että en minäkään aina seksiä odota vaan kaipaisin vain ihan läheisyyttä, tunnetta että toinen välittää. Sekin kuulemma vain ahdistaa. Huokaus...tuntuu kuin oltas kämppiksiä vain.

mä kun luulin olevani ainoa joka kärsii tuosta samasta kuin ap! mistähän tuotakin lähtis "perkaamaan", kun ei ole keksinyt millä asiat sais kuntoon.....Eikä aavistustakaan miksi ennen niin innokas muuttui tuollaiseksi.