Kun Smartballsit ei pysy sisällä? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
Olen synnyttänyt vuosi sitten ja yrittänyt alkaa treenaamaan kuulilla. Se ei ole jokapäiväistä, koska en saa kuulia pysymään sisälläni, kuin korkeintaan minuutin. En yksinkertaisesti jaksa koko ajan keskittyä pinnistelemään, jännittämään lihaksiani. Heti kun lopetan jännittämisen kuulat alkavat valua. Onko kellään muulla tällaista ongelmaa?

Pitäisikö minun vaan sitkeästi työntää kuulat sisääni uudelleen ja uudelleen ja jatkaa harjoittelua?
Apua kaivataan... :/

Eikö kukaan osaa auttaa? Tarkoittaakohan tää nyt sitä että tavarani on tosiaan löysä? :(
Onneksi sentään seksi sujuu yhtä hyvin kuin ennenkin, ei näytä miehellä olevan ongelmia tulemisessa, eikä kyllä mullakaan. Jopa näin synnytyksen jälkeen olen saanut ekaa kerta orgasmin pelkässä yhdynnässä.
Sen suhteen saan huokaista helpotuksesta, muuten tämä ongelma vaivaisi vielä nykyistäkin enemmän.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 17:58 musa kirjoitti:
olen kerran synnyttänyt muutama vuosi sitten.eikä minullakaan pysy sisällä.pitäisi varmaan sisukkaasti käyttää sitä joka päivä. :/
Ilmeisesti monella ei oo ollut tällaista ongelmaa kun ei tähän muut oo vastailleetkaan. En tiedä kiikastaako kuulien käyttö sitten siitä että yksinkertasesti on niin löysä, vai enkö vaan osaa keskittyä jännittämään lihaksiani.
Niin, kertokaas te joilla treeni onnistuu: tarvitseeko teidän jännittää lihaksia ihan lakkaamatta vai pysyykö kuulat vaikka lihakset rentouttaa välillä??

Se on molempia...lihasten hallintaa ja niitten voimaa.

Isommat tai kevyemmät kuulat pitäis tehota tuohon ongelmaan...nykyset odottamaan kaappiin sitä päivää kun ei niitä alotuskuulia enää juuri huomaakkaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 23:44 Sini kirjoitti:
Se on molempia...lihasten hallintaa ja niitten voimaa.

Isommat tai kevyemmät kuulat pitäis tehota tuohon ongelmaan...nykyset odottamaan kaappiin sitä päivää kun ei niitä alotuskuulia enää juuri huomaakkaan.
Mutta nuo Smartballsit on tietääkseni ainakin melkein isoimmat ja kevyimmät mitä on... :\| Ja sopivat nimen omaan "aloittelijoille".

Samoja onkelmia mullakin synnytyksien jälkeen. Kuitenkin se lihasten kunto kohenee kunhanhan vaan viitsii kuulat laittaa päivittäin treenaamaan.
Kiva huomata sen muutaman minuutinkin lisäys eiliseen.. B)

Tosin mulla ongelma (kai) vähän erilainen ja tuntuu tosi nololta. En oo koskaan kehdannut aloitusta laittaa. Eivät siis smartballsit sisällä pysy. Minusta tuntuu että syynä enemmänkin se, että ovat liian pitkät. Ensimmäinen kuula menee vaivatta, mutta toisen tunkeminen jo sattuu ja menee ihan poikittain eli emättinen syvyys (tai miten pitääkään sanoa) ottaa vastaan. Painavat pienet geishakuulat pysyvät kyllä sisällä joten löysyydestä ei ehkä niin kyse. Tämä on kuitenkin tosi nolo ongelma. Voin tuntea kohdunnapukkani melkein heti kun laitan sormen sisään joten sekin kai tukee teoriaani. Ennen synnytyksiä napukka tuntui tuskin sormella kun koitti syvältä. En tiedä olisiko kohdunlaskeumasta tms. kyse mutta tämä pönttöpää ei kehtaa mennä lääkäriin :ashamed: :headwall: Ongelmia tämä asia ei sinällään tuota kun sitä seksielämää ei vuosiin ole ollut. Tulipa tämäkin kerrottua. Tunnen oloni todella epänormaaliksi :'(

hei, minulla on ihan sama ongelma kuin sinulla, jolle menee hyvin vain toinen niistä palloista sisään. Mulla tuntuu myös kohdunkaula tosi alhaalla, alempana kuin ennen synnytystä. Eli luulen, että se niitä kuulia painaa ulos! Oikein sattuu, kun sen toisenkin väkisin tunkee sisään, ja sitten se pää painaa johonkin emätinaukon reunaan tms...

Olen synnyttänyt kahdesti ja ostin myös nuo suloiset kultakuulat ja minulle kerrottiin että pikkuhiljaa ne saa pysymään sisällä aina kauemmin ja kauemmin no kun sitten olen niitä ruvennut käyttämään niin eivät ole koskaan tipahtaneet ulos joten olen aina koukkinut ne pois vaikka välillä siivoillessani ne on olleet n.tunninkin sisälläni.Enkä minä nyt mitään hullun lailla ole tehnyt aiemmin lantiopohjalihaksiani aina välillä kun olen muistanut..ja ihan painavatkin ne on mutta taitaa olla geeneissä tai jotain.. =)

Taitaa olla synnytys vaan venyttänyt paikat semmoseen kuntoon, että lihasvoima on heikko. Täällä on smartballsien kanssa ihan sama vaiva. Synnytyksestä 2kk. Lihasvoima on ihan olematon ja nuo isotkin pallot meinaa valua ulos, varsinkin jos yhtään reippaammin liikkuu. Sitkeästi vaan koitan jumppailla, josko noi lihakset joskus sais kuntoon. Itse yllätyin noiden pallojen koosta, mutta eipä nuo näytä yhtään liian suuret olevan =)

siis voiko tää olla totta, mulla juuri ostetut smartballit, (synnytyksestä vuosi), niissä kuulat sisällä. ja tunnen kuinka ne kuulat kolisee siel "muovipallon sisällä" mut en mä joudu oikein mitenkää jännittää lihaksii ja pysyy silti. äskein sain oikein vetämällä vetää ne pois..??
Liukkariiki laitoin vähän vaikeuttamiseksi..

pitäsköhän ostaa pienemmät, vai onx näis joku jippo, miten tätä saa haasteellisemmax??

ja semmosta vielä että onko teillä semmoset missä ne pallot on yhessä pienellä "naru välillä" ??

Myyjä sano et nää on uusimmat ja hyvät. Mut ei nää nyt kovin hyvät oo ku haastellisuus nolla.. 20 ? oli hinta..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 16:30 jep jep kirjoitti:
siis voiko tää olla totta, mulla juuri ostetut smartballit, (synnytyksestä vuosi), niissä kuulat sisällä. ja tunnen kuinka ne kuulat kolisee siel "muovipallon sisällä" mut en mä joudu oikein mitenkää jännittää lihaksii ja pysyy silti. äskein sain oikein vetämällä vetää ne pois..??
Liukkariiki laitoin vähän vaikeuttamiseksi..

pitäsköhän ostaa pienemmät, vai onx näis joku jippo, miten tätä saa haasteellisemmax??

koeilin joskus näitä smartbalseja rakastelun jälkeen, niin sitte sitä haastetta riittääkin lihaksille :whistle:
Tai myös kun olen muuten kiihoittunut, niin treeni tuntuu vaikeutuvan huomattavasti. :wave:

Kuinka aloittaa lantionpohjalihasten treenaaminen synnytyksen jälkeen. Nämä ohjeet annetaan yleensä jo laitoksella ja niiden harjoitteleminen kannattaa aloittaa heti virtsankarkailuongelmien ehkäisemiseksi. Smartballsit kannattaa ottaa käyttöön, kun nämä onnistuvat.

1) Asetu selinmakuulle ja laita jalat koukkuun rennosti. Työnnä emättimeen kaksi öljyttyä sormea, etu-ja keskisormi sopii hyvin. Supista lihaksiasi, kuin pidättelisit virtsaa/ulostetta. Sinun pitäisi tunnistaa kolme sormiesi ympärille puristuvaa lihasta. (Kuin renkaat)

2) Jos näin ei ole tee tätä harjoitusta joka päivä pienen hetken. Anna lihaksille mahdollisuus myös levähtää. Harjoita lantionpohjalihaksia myös niin, että puristat ensin pepun sulkijalihaksen kiinni, kuljetat pidätys puristusta ylöspäin kunnes pidättelet ikäänkuin virtsaamistakin. Tee näitä viiden sarjoissa ensin 5min, sitten 10min, sitten 15min. Aloita aina selinmakuulta ja kun lihaksesi voimistuvat siirry "suipistelemaan" seisaaltaan ja liikkeellä ollessasi.

3) Rakastelu ja miehen kanssa yhdessä lantionpohjalihasten treenaaminen on tehokasta ja kivaa..siihen voi yhdistää pari kivaa leikkiäkin.

4) Aeropic ja juoksu löysyttävät synnyttämättömänkin naisen lantionpohjalihaksia.

5)Lihaksia kannattaa treenata, niiden hyvä kunto ehkäisee kohdun laskeumaa ja tuottaa paljon iloa yhdynnässä.

6)Vaivaa ei kannata hävetä, vaan hakeutua neuvolaan ja jutella asiasta, varsinkin jos ei omin voimin saa lihaksiaan kuntoon. On olemassa fysioterapiaa, joilla vaiva saadaan pois.Myös muita hoitokeinoja on.

Voimia ja kanttia...kulttuurimme on satoja vuosia pitänyt naisen lantion lihaksia mitättöminä huoltaa..toisin on esim. Aasiassa. Pitäkää huolta myös vatsa -ja selkälihaksista! Kävely, Pilates (itse suosittelen!), kuntosali..hiihto..rullaluistelu..siinä hyviä vaihtoehtoja.

Yhteistyössä