kun suhde luisuu kohti kaaosta.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eijaksaenääollahiljaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eijaksaenääollahiljaa

Vieras
päivä päivältä ärsytys kasvaa isommaksi, ja kun mua ärsyttää tarpeeksi niin olen jotenkin täysin passiivien asioiden suhteen, siis menee kaikki mielenkiinto asian korjaamiseen.. tunnen itseni siis tässä asiassa..
pikkuhiljaa suhde on muuttunut suuntaan mihin en halua sen menevän, mistään ei enää puhuta, tyhjänpäiväistä soopaa joka toistuu päivästä toiseen.. vaikka koitan puhua mistä aiheesta niin mies ei innostu, joko vaihtaa lennosta puheenaiheen johonkin tyhjänpäiväiseen vitsailuun, töksäyttää yksisanaisen vastauksen johon keskustelu tyrehtyy, tiuskaisee jotain, tai vastaus on vittumaisen töks töks... siis aihe kuin aihe.. hauskinta on että mies itse kysyy mitä mä ajattelen, mitä mietin ja kun kerron niin kiinnostus on tiiliseinäluokkaa :o
se ärsyttää, paljon.. mutta ylläri, asiasta ei voi puhua.. mies loukkaantuu, suuttuu.. vittuilee..
ei vaan jaksa enää edes yrittää, ja kun siihen pisteeseen se menee niin alkaa matka kohti suhteen kuolemaa :(

kyllähän tämä pitäisi korjata mutta millä..
mies saattaa hyvin veetuilla mulle kun notkun kirjoittelemassa tänne, mutta eipä se halua mun kanssa jutella..
nyt kokoajan kysyy että mitä tehtäisiin, no kivahan se olisi tehdä jotain mutta kun sen mielestä kaikki on paskaa ja perseestä, polttaa hihansa muihin ihmisiin ja lapseen, kiukkuaa eikä puhu mulle mitään järkevää..
ei vaan jaksa, tän piti olla hyvä suhde, ja olikin kunnes muuttui

Oletko kokeillut ottaa omaa aikaa? Olla miehen kanssa vähemmän ja tehdä omia juttuja enemmän? Minusta kuulostaa siltä, että mies kokee puhumisyrityksesi painostaviksi. Jos saat miehelle aikaiseksi sellaisen vähän yksinäisen ja orvon olon, hän saattaa kiinnostua uudelleen kuuntelemaan sinua.

niin ja sitten se myös raivoaa asioista, kun se ei löydä jotain tavaraa mikä on sen jäljiltä.. huutaa ja mesoaa syyttää lasta ja mua.. ja mä menen perässä etsimässä niitä (yleensä löydänklin alta 60s sen tavaran) jotta huuto loppuis.. ja tätä käy noin 3krt päivässä |O
yleensä kyseessä, autonavaimet, lompakko taikka sen puhelin.. sitte sen tavarat noin yleensäkkin.. ja löytyvät pääsääntöisesti sieltä mihin se on ne jättänyt..

Alkuperäinen kirjoittaja invisible fairy dust:
Oletko kokeillut ottaa omaa aikaa? Olla miehen kanssa vähemmän ja tehdä omia juttuja enemmän? Minusta kuulostaa siltä, että mies kokee puhumisyrityksesi painostaviksi. Jos saat miehelle aikaiseksi sellaisen vähän yksinäisen ja orvon olon, hän saattaa kiinnostua uudelleen kuuntelemaan sinua.

täytyy koittaa.. mutta siis ne asiat mistä koitan puhua on yleisiä maailmalla tapahtuvia juttuja, uutisia, juoruja, suunnitelmia jne. normaaleista jutuista mistä ihmiset yleensä keskustelee.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja invisible fairy dust:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
huutaa ja mesoaa syyttää lasta ja mua..

:(

Oletko varma, ettei miehellä ole jossain ylimääräistä tai ylimääräisiä naisia? Väsynyt töistä?

varma on ettei ole kumpaakaan... tää on vaan ärsyttävää ja turhauttavaa kun suhde luisuu käsistä ja itsellä pikkuhiljaa se mielenkiinto yrittää häviää :(

Yhteistyössä