Kun taapero herää aina yöllä samaan aikaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sompio

Aktiivinen jäsen
14.07.2008
5 836
0
36
Olisko mitään vinkkejä?

Meidän taapero 2,5-v on aina nukkunut öisin huonosti. Nyt tosin saattaa olla lasten levottomat jalat kiusana, mutta kun heräämisiä on muutakin kuin tuota jalkoihin liittyvää.

Nyt olen kiinnittänyt huomiota, että herää aina klo 22.30 melkein minuutilleen. Ihan sama, moneltako on mennyt nukkumaan niin aina herää klo 22.30. Kokeiltu myöhemmin nukuttamista, aikaisemmin nukuttamista.

Kaippa siis herää ihan tavan vuoksi silloin?

Mitä sille voisi tehdä, käydä tökkimässä kympin aikaan, että olisi syvässä unessa kun klo on 22.30 vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25164987:
meillä tuo loppu sillä, että sanoin pojalle, että kun seuraavan kerran herää ja ei ala uudestaan nukkumaan, vaan potkii ja riehuu, niin mä muutan eri huoneeseen. siihen lakkasi yö herämiset, kun kerran menin olkkarin sohvalle

No meillä nukkuu omassa huoneessa =) On meillä pidetty kaikenmaailman unikouluja jo pari vuotta, mutta noi levottomat jalat tekee oikeesti kiusaa ja siihen ei unikoulut ja uhkailut auta...

Mutta siis kun herää aina samaan aikaan niin mä aattelin, että sille vois olla jotain tehtävissä =)

Yhteistyössä