Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Olen nähnyt ja lukenut kirjat moneen kertaan. Onko ne siis DVD:llä nyt??? *ihan fani*
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Olen nähnyt ja lukenut kirjat moneen kertaan. Onko ne siis DVD:llä nyt??? *ihan fani*
Toi on tupla dvd. Kumpiki sarja omalla dvd:llä. Home enteristä tilasin. Tää tulee varmaan katottua monta kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:sanokaas sen ihanan miesnäyttelijän nimi, joka oli pääosassa taivas sinivalkoisessa? vai kummassa se olikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:sanokaas sen ihanan miesnäyttelijän nimi, joka oli pääosassa taivas sinivalkoisessa? vai kummassa se olikaan?
Matti Ristinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Tilattu on. Kiitos vinkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Olen nähnyt ja lukenut kirjat moneen kertaan. Onko ne siis DVD:llä nyt??? *ihan fani*
Toi on tupla dvd. Kumpiki sarja omalla dvd:llä. Home enteristä tilasin. Tää tulee varmaan katottua monta kertaa.
Molemmat aivan ihania sarjoja, tykkään kovasti <3 <3.Itse olen lukenut nuo kirjat pariin otteeseen ja mulla on se tupla dvd. Ja Matti Ristinen, sekä Eeva Hakulinen(,os Palonen) ovat molemmat minun lempinäyttelijöitä <3