Kun tämähän on enemmän mammapalsta, niin jos olisi vastaava paikka, jossa olisi yhtä paljon miehiä niin mitähän he keskustelisivat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikansa pohtii...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikansa pohtii...

Vieras
Kaikkea minäkin mietin. :)

Mutta tuli vain mieleen että mitähän miehet vastaavasti rupattelisivat tälläisellä palstalla?

"Ärsyttää toi anoppi kun tuli kesken suomen matsin!" :D

Mitäs luulette mistä teidän miehet valittaisi?
Mulla varmaan urputtaisi anopista ja vaimosta joka on välistä laiska keräämään miehen kakkasia kalsareita ympäri asuntoa. :D

Mitä minä olen noilla miesvaltaisilla palstoilla käynyt, niin kyllä siellä on aiheita laidasta laitaan, mutta haukkumista ja toisten nälvimistä siellä ei ole. Ja siellä oikeasti keskustellaan asioista, eikä siellä ole typeriä provosointeja niinkuin täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mut mä just hainkin vähän miesmäisempiä heittoja ns. "akkojen jutuista", siis jos vain miehet puhuisi sellaisia.

kovin kauaa pystys tommottis puhuun, kun siellä olis joukko eukkoja väittään vastaan

Oletetaan ettei tulisi akkoja valittamaan. Mistä itse haluaisisit valittaa ns. "naismaisesti"?

Ainakaan ne ei kysyisi siellä että "onkohan se nainen nyt kiinnostunut minusta kun se viikko sitten lähetti mulle tekstarin ja kyseli kuulumisia ja mä siihen vastasin ja nyt tänään se lähetti mulle fb:ssa SYDÄMEN!! Siis MITÄ MÄ TEEEN??!! Lähetänkö mä sille tekstarin vai olisko se niinku liian suorasukaista... jne... " :D En usko ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ainakaan ne ei kysyisi siellä että "onkohan se nainen nyt kiinnostunut minusta kun se viikko sitten lähetti mulle tekstarin ja kyseli kuulumisia ja mä siihen vastasin ja nyt tänään se lähetti mulle fb:ssa SYDÄMEN!! Siis MITÄ MÄ TEEEN??!! Lähetänkö mä sille tekstarin vai olisko se niinku liian suorasukaista... jne... " :D En usko ainakaan.

Mistäs sitä tiedät?

Yhteistyössä