Kun tämänkin taas olis tienny (Kelasta jälleen)

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Että jos on kurssilla, joutuu sen jälkeen hakemaan työmarkkinatuen uudelleen |O Ihmettelin, kun ei oo lappuja kuulunu eikä netin kautta antanu sitä lomaketta täyttää. Soittelin sit Kelaan, että mitäs mitäs tää nyt on ja alkaa jo tilillä nollat häämöttää.

Täti vaan tuumas, että sulla ei oo täällä kurssin päättymisen takia päätöstä voimassa eli ei voida laittaa maksulappuja. Että pitää tulla paikan päälle täyttämään se työtöntyötön-lappu, jotta voidaan tehdä päätös, jotta voidaan lähettää sulle se lappu kotiin...

Voihan byrokratia ja pykäläviidakko, sanon minä :headwall:

Kivat lomanalut tuli sit meille, kun saadaan mun rahoja odotella. Vissiin puuroa vedetään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Kelaan ja työkkäriin kannattaa olla yhteydessä joka käänteessä, kokemusta on.... P****aa tullut käteen ja paljon!

Olis vaan silti ollu ihan kiva, jos asiasta olis jotain kautta infottu: työkkäri, KELA, tms.

Oma aktiivisuus kannattaa !!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Kelaan ja työkkäriin kannattaa olla yhteydessä joka käänteessä, kokemusta on.... P****aa tullut käteen ja paljon!

Olis vaan silti ollu ihan kiva, jos asiasta olis jotain kautta infottu: työkkäri, KELA, tms.

Oma aktiivisuus kannattaa !!!!!!

No ei mulla edes pieneen mieleen pälähtäny, että yks kurssi muuttais jotain niin dramaattisesti! Järki sanoi, että kurssin ajalta saa ylläpitokorvauksen ja sit taas jatketaan vanhaan malliin, ellei töitä saa.

Yhteistyössä