Kun tiedän, mutten voi sanoa, että tiedän

  • Viestiketjun aloittaja Miten toimia?
  • Ensimmäinen viesti
Miehen työkaveri
Ensiksikin oletko varma, että miehesi pettää? Minä ja miespuolinen työkaverini (minulla ei ole kuin miespuolisia työkavereita) käymme työpäivän aikana yhdessä syömässä ja kahvilla ja vapaa-ajallakin välillä soittelemme/tekstailemme/lähttelemme sähköpostia, eikä tässä ole mitään sopimatonta. Olemme molemmat parisuhteissa, onnellisissa sellaisissa. Aluksi mieheni oli varsin mustasukkainen tästä työkaverimiehestäni, mutta tavattuaan hänet ja nähtyään meidät yhdessä hän tosiaan ymmärsi, että olemme samalla tavalla kavereita kuin mitä samaa sukupuolta olevan kanssa ollaan.

Kyllä minuakin loukkasi, kun mieheni aluksi epäili suhteemme luonnetta, tuntui pahalta, että hän edes epäili uskollisuuttani, sillä olen aina ollut täydellisen uskollinen, eli kyllä uskollinenkin voi loukkaantua epäilyistä.

Miksi miehesi sitten valehtelee, ettei ole pitänyt yhteyttä naiseen? Ehkei hän halua, että käsität väärin hänen - mahdollisesti satunnaisen - yhteyden pidon? Sekään ei ole mielestäni tosin hyvä syy valehtelulle, mutta joskus erityisesti miehet ovat sitä mieltä, että viaton hätävale on helpompaa kuin itku ja hammastenkiristys?!

Sinuna sanoisin miehellesi, että olet nähnyt sen viestin otsikon, kun te kerran näette toistenne viestit ja jos miehelläsi on puhtaat jauhot pussissa, hän voi myös näyttää viestin sinulle. Mutta siltä varalta, että hänellä EI ole puhtaat jauhot pussissa, ota viesti puheeksi vasta, kun olette koneen äärellä, ettei hän pääse poistamaan mahdollisia "vahingollisia" viestejä.
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Miehen työkaveri:
Ensiksikin oletko varma, että miehesi pettää? Minä ja miespuolinen työkaverini (minulla ei ole kuin miespuolisia työkavereita) käymme työpäivän aikana yhdessä syömässä ja kahvilla ja vapaa-ajallakin välillä soittelemme/tekstailemme/lähttelemme sähköpostia, eikä tässä ole mitään sopimatonta.


.
Lähettelettetkö toisillenne viestejä, joissa kerrotte, mitä haluaisitte toisillenne tehdä? Kuten suudella, kosketella ym?

En tiedäkään, pettääkö hän, mutta tiedän, että se on pari vuotta sitten ollut lähellä. En tiedä, kuina lähellä ja mitä sen jälkeen on tapahtunut.

Otin asian esille ja kerroin, että tiedän hänen ja tämän naisen pitävän vieläkin yhteyttä. Ensin hän hermostui ja sanoi, "entä sitten". Sitten tuli ne kaikki klassisset: "en kerro, koska tiedän, ettet pidä siitä jne."
Mutta riita ei sentään asiasta tullut, vaikka olinkin todella vihainen ja keskustelimme asiasta. Se helpotti, mutta siltikään en vielä tiedä ja koko juttu tulee kummittelemaan varmaan pitkään.

En ole mustasukkainen. Alun alkaen, silloin pari vuotta sitten tiesin, että mies kävi sillöin tällöin kahvilla ko naisen kanssa. Kahvilla käyminen ja postin kirjoittelu on ihan ok, sukupuolesta huolimatta, mutta mieheni ja sen naisen "ystävyys" meni liian pitkälle.

En tiedä, miten tämä tästä etenee. Toisaalta tuntuu, että saimme keskusteltua, mutta sitten taas, en tiedä. Aivan kuin mies ei katuisi, vaikka sanookin niin. Katsotaan, mitä tästä tulee.

Kiitos kaikille kommenteista

 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana_6:
Alkuperäinen kirjoittaja tulkinnat sikseen:
HEi kaksi ylläolevaa kirjoittajaa: menkää suomi24 suhteet ja tunteet palstalle, siellä on jo AIVAN KAIKKI noiden teidän viestienne eri variaatiot ja nyanssit sivupolkuineen.
Nuo eivät liity tähän keskusteluun, eivätkä ole pätkääkään kehittäviä kommentteja:::eek:lette varmaan uusia pettämisen alalla mutta opiskelkaa niin huomaatte ettei mielipiteissänne ole mitään uutta eikä omaperäistä.
Niin, ei niissä ole mitään uutta. Siinähän se asian ydin onkin. Omaperäiset rataksiut ovat aika vähissä ;) Aina sama kuvio, toinen vedättää ja toinen on vedätettävänä. Tätä on jatkunut about 10 000 vuotta ainakin.
Aivan! Siinä ei ole mitään uutta eikä omaperäistä, koska aina se menee samaan malliin. Faktaa se vaan on jota kaikki kakkoset eivät ilmeisesti ymmärrä. Ja kyllä mun ja jaanan kommentit liittyvät tähän keskusteluun kun tuo kakkonen toi asian esille.

Elävänä esimerkkinä voi ottaa oman enoni, jolla oli aikoja sitten suhde toiseen naiseen. Kun suhde paljastui eno jätti kakkosen ja jäi vaimonsa luo. Kakkonen jäi odottamaan 10 (!) vuotta enon mahdollista eroa. 10 vuoden kuluttua eno vaimoineen tosiaan erosivat, mutta eno ei ottanut kakkosta takaisin. Taisi olla hieman poisheitettyä aikaa ne 10 vuotta kakkosen osalta.

Muitakin eläviä esimerkkejä löytyy, mutta ei niitä nyt tässä viitsi alata kaikkia kertomaan.
 
rauhassa1
Alkuperäinen kirjoittaja Miten toimia?:
Pari vuotta sitten selvisi, että mieheni oli tapaillut erästä naista työpaikaltaan. Tiesin, että he kävivät kahvilla työpäivän aikana yhdessä, mutta en sitä pitänyt mitenkään ihmeellisenä.
Mutta se oli kahvittelusta mennyt pidemmälle, joka selvisi minulle vahingossa. En tiedä kuinka pitkälle, mutta selvästi yli pelkän työkaveruuden.

Kun asia tuli ilmi, mies käyttäytyi aika kummallisesti. Hän mm. totesi minulle kiukkuisena, että eikö hänellä saa olla ystäviä? Sanoin silloin, että saa, mutta ei sellaisia, joille mm. lähetellään intiimejä viestejä. Jotenkin se koko juttu siitä unohtui, kun elämäämme tuli isoja juttuja muuten ja mieskin vaihtoi työpaikkaa samaan aikaan. Emme siis käsitelleet asiaa oikeastaan lainkaan. Joskus kysyin mieheltä, onko hän ollut tähän naiseen yhteydessä ja mies sanoi, ettei ole (tietysti sanoi, mitä muutakaan). En oikein voinut muuta, kuin uskoa ja luottaa. Siitä huolimatta asia on säännöllisesti tullut mieleeni ja ahdistaa välillä niin paljon, että tekisi mieli oksentaa. Miehelle en ole siitä mitään sanonut, kun en tiedä, miten asiaa pitäisi käsitellä.

Mutta nyt kesälomien jälkeen, huomasin, että mies oli saanut sähköpostia tältä naiselta. Näemme toistemme sähköpostien otsikot, jos toinen ei ole kirjautunut yhteiseltä koneeltamme ulos. Se vaatii kyllä erikseen sen, että käy katsomassa toisen postit, vaikkakin vain lähettäjät ja otsikot näkyy, ei itse viestiä.

Mies oli siis jättänyt kirjautumatta ja näin (kävin katsomassa postist)tältä naiselta tulleen viestin, jonka otsikko paljasti, että se oli vastausviesti. Sähköpostiin kun tulee eteen se RE tai VS, kun on kyse vastauksesta. Otsikko itsessään oli ihan neutraali "huomenta". Mutta mies siis oli lähttänyt naiselle postia.

Viikko sitten kysyin mieheltä, onko hän ollut tämän naisen kanssa yhteydessä ja hän vaihtoi puheenaihetta, en kertonut, että olin nähnyt sähköpostin. Yritin vakuutella itselleni, että se on ihan viaton juttu. Pelkkä huomenta.

Toissapäivänä kerroin hänelle, etten ole saanut miehen ja tämän naisen juttua mielstäni ja se ahdistaa minua, koska en tiedä mitä aikoinaan tapahtui tai ovatko he edelleen yhteydessä.

Mies kielsi heidän olevan yhteydessä, eli valehteli minulle. Hän myös sanoi, että ei voi tehdä minun ahdistukselleni mitään muuta, kuin odottaa, että voisin taas häneen luottaa.

Nyt asia pyörii päässäni. En jaksa innostua mistään ja mieleni teksi paiskata koko juttu miehen silmille. Kertoa, että tiedän postista jne. Mutta toisaalta en haluaisi saada aikaan mitään pattitilannettakaan.

En näköjään luota mieheen kovinkaan paljon, sillä yhtenä hetkenä kaikki on ihan hyvin, mutta sitten toisena pohdin, että mitä jos sittenkin? Mitä jos minua onkin nyt pari vuotta kusetettu kunnolla? Mistä voin tietää, miten pitkälle mies ja tämä nainen ovat suhteessaan menneet vai onko sittenkin niin, että mitään ei ole ollut kahden vuoden aikana?

Ahdistaa koko juttu. Harmittaa, ettei asiaa pari vuotta sitten käsitelty kunnolla, vaan se jatkuvasti leijunut tuossa taustalla ja mies on kuvitellut, että minua ei enää vain kiinnosta seksi samalla tavalla kuin ennen tai että en vain enää pidä hempeilystä.

Mutta on hetkiä, jolloin en voi sietää häntä lähelläni, koska mieleeni tulee ajatus, että hän on ollut sen toisen naisen kanssa. Hän on sille naiselle lähettänyt viestejä, jotka ennen olivat meidän kahden juttuja. Tiedän, että silloin pari vuotta sitten hän lähetti tälle naiselle sellaisia viestejä, joiden luulin olleen vain meidän kahden juttu. En ole sen jälkeen halunnut kuulla mieheltä niitä asioita, vaikka ne aikaisemmin olivat ihania ja rakastin niitä.

Mitä minun pitäisi tehdä?
Ota asia puheeksi, mieluummin pikaisesti. Paljasta korttisi eli kerro, että olet vahingossa urkkinut miehen sähköpostia. Ole reilu ja pyydä miestäsikin olemaan. Keskustelusta, jossa molemmat osapuolet syöttävät toisilleen valkoisia valheita ja väistelevät, ei ole mitään hyötyä. Täysin hukkaan heitettyä aikaa.

Miehelläsi on naispuolisia työtovereita ja voi olla naispuolisia ystäviäkin, enkä näe siitä mitään ihmeellistä. Ei parisuhde tarkoita sitä, että ollaan koko ajan liimautuneena toisen kylkeen ja mitään muuta elämää ei ole eikä tule. Puolisolle pitää antaa tilaa, muuten hän ottaa sen itse.


Toisten sähköpostien urkkiminen on lapsellista ja laitonta. Miehelläsikin on kirjesalaisuus, joka on hyvin vahva oikeus. Yleensä, jos jotain tonkii, myös löytää. Oletko onnellinen, jos tongit ja löydät?




 
Aloittajalle, saman kokenut
Itse sanoin miehelle vastaavassa tilanteessa että hänet oli nähty naisen kanssa ystävällisissä merkeissä töissä ja kaupungilla ja että minulle oli soitettu ja vihjailtu asiasta (sanoin etten voi sanoa kuka). Mies meni ihan paniikkiin, väitti ensin vastaan, mutta kun sanoin että älä yritä, kerro vain mistä on kysymys tai tämä tyttö lähtee, hän alkoi kummasti avautua. Eihän hän kaikkea kertonut, mutta riittävästi kuitenkin. Yhdessä ollaan edelleen, mutta luottamus meni. En enää usko varauksettomasti mitään mitä hän sanoo ja katselen kovasti ympärilleni. Toistaiseksi ei ole tullut parempaakaan vaihtoehtoa vastaan.
 
N33
Alkuperäinen kirjoittaja rauhassa1:
Yleensä, jos jotain tonkii, myös löytää. Oletko onnellinen, jos tongit ja löydät?
Onpa sinulla synkkä käsitys ihmisistä. Lähtökohtaisesti oletetaan että jotain löytyy jos tonkii. Näin ollen tonkimatta jättäminen on vain valinta sen suhteen, ettei halua tietää.
 
Ter-ve
Miten voi olla miehen kanssa, jota ei ole syytäkään kunnioittaa, oli sitten ykkös- tai kakkosvaihtoehto? Onko tämä jokin kelpaavuuskilpailu? Ei mietitä, mitä itse oikeasti halutaan, vaan koetetaan sopia miten väärän vänkyrään muottiin tahansa, kunhan prinssi ei jätä.
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja rauhassa1:
Toisten sähköpostien urkkiminen on lapsellista ja laitonta. Miehelläsikin on kirjesalaisuus, joka on hyvin vahva oikeus. Yleensä, jos jotain tonkii, myös löytää. Oletko onnellinen, jos tongit ja löydät?

Tuskin onnellinen, mutta ainakin tiedän.
Ihmiselle tietoisuus on aina helpotus, vaikka olisi ikäväkin uutinen. Tietämättömyys on ikävää.

Kyse ei ole siitä, ettenkö hyväksyisi tai kestäisi miehelläni naispuolisia ystäviä. Kyse on siitä, että luottamukseni petettiin, kun yhden tällaisen ystävän kanssa mentiin liian pitkälle.
Voi olla, että tämä viesti, jonka otsikon näin, oli ihan oikeasti viaton "mitä kuuluu", mutta valehtelu, että ei ole lainkaan ollut yhteydessä ei ole viatonta. Ei ole mikään selitys, että "valehtelin, koska tiedän, ettet pitäisi siitä", sillä jos on itse aiheuttanut sen, että ystävyys on mennyt liian pitkälle ja luottamus mennyt, niin silloin ei auta selitellä, vaan toimia avoimesti.

Sitä paitsi, miksi pitäisi väksin pitää ystävänä sellaista ihmistä, jonka kanssa on pettänyt omaa puolisoaan? Eikö silloin ole ihan itse pedannut niin, että sitä ystävyyttä ei voi jatkaa? Pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää, että jos haluaa jonkun ihmisen pitää ystävänään, niin silloin rajan pitää kulkea jossakin ja siitä rajasta on pidettävä kiinni.
 
erään miehen vaimo
Ap, olet aika syvällä nyt. Tunnistan nuo vaiheet. Puoliso valehtelee.
On ihan sama mitä on tapahtunut, puoliso valehtelee.
Se on tarpeeksi raskauttavaa suhteenne on pielessä. Joku aina tulee selittämään että mitäs pienistä..
Kannattaa nyt päättää oletko hänen kanssaan vai et, ja jos päätät jatkaa niin unohda tuo koko juttu. Älä kysele mieheltä äläkä ruikuta. Mutta käy itse vieraissa kun tilaisuus tulee, mitäs tuossa tilanteessa enää kursailemaan.
Minä ainakin kadun sitä että aloin penkoa miehen elämää. Sain tietää jotain mitä en edes olisi halunnut tietää ja nyt on elettävä sen kanssa.


 
erään miehen vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja rauhassa1:
Toisten sähköpostien urkkiminen on lapsellista ja laitonta. Miehelläsikin on kirjesalaisuus, joka on hyvin vahva oikeus. Yleensä, jos jotain tonkii, myös löytää. Oletko onnellinen, jos tongit ja löydät?

Tuskin onnellinen, mutta ainakin tiedän.
Ihmiselle tietoisuus on aina helpotus, vaikka olisi ikäväkin uutinen. Tietämättömyys on ikävää.

Kyse ei ole siitä, ettenkö hyväksyisi tai kestäisi miehelläni naispuolisia ystäviä. Kyse on siitä, että luottamukseni petettiin, kun yhden tällaisen ystävän kanssa mentiin liian pitkälle.
Voi olla, että tämä viesti, jonka otsikon näin, oli ihan oikeasti viaton "mitä kuuluu", mutta valehtelu, että ei ole lainkaan ollut yhteydessä ei ole viatonta. Ei ole mikään selitys, että "valehtelin, koska tiedän, ettet pitäisi siitä", sillä jos on itse aiheuttanut sen, että ystävyys on mennyt liian pitkälle ja luottamus mennyt, niin silloin ei auta selitellä, vaan toimia avoimesti.

Sitä paitsi, miksi pitäisi väksin pitää ystävänä sellaista ihmistä, jonka kanssa on pettänyt omaa puolisoaan? Eikö silloin ole ihan itse pedannut niin, että sitä ystävyyttä ei voi jatkaa? Pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää, että jos haluaa jonkun ihmisen pitää ystävänään, niin silloin rajan pitää kulkea jossakin ja siitä rajasta on pidettävä kiinni.
AP: älä sotkeennu myöskään omiin valheisiisi.
Tuossa tekstissäsi nyt luennoit mikä on oikea tapa toimia. Ja kerrot missä menee ystävyyden ja suhteen rajat ja missä ei.
Jos jäät miehesi kanssa niin sinun on enää turha sitten paasata omaa moraaliasi, ja tietämystäsi mikä on oikein ja väärin.

Sinua nyt kohdellaan epäreilusti, ja sinun yksin tulee päättää kuinka aiot sen suhteen toimia.
Annatko miehen tehdä sinulle niin huolimatta siitä että sinulla ei ole mitään havaintoa eikä vaikutusmahdollisuutta siihen mitä miehesi laittaa sinut "hyväksymään"

Sehän taika siinä onkin: kun ei kerro mitään ja kiistää kaiken, niin toinen ei voi tuomita ja omata täyttä ymmärrystä teon laadusta.
Tuollaisia suurin osa ihmisistä on toisilleen, ja siinä ei moraalisaarnat auta.

Mietin vaan että pitäisikö sinunkin unohtaa sen päätteleminen onko se oikein vai väärin ja kuinka paljon miehesi on pettänyt ja missä raja menee. Vai kannattaisiko sinun vain tunnistaa oma kipukynnyksesi missä kohtaa et kestä enää valehtelua.
Kun tuo kuulostaa siltä että suhteenne säännöt on ratkaistu jos siinä vaiheessa kun miehesi ensimmäisen kerran meni "liian pitkälle"

Joten etkös sinä tavallaan ole jo hyväksynyt tuon käytöksen, joten mitä oikein odotit?
 
nykyinen petetty
Minä luin vahingossa mieheni kännykästä viestin,kun hän oli juuri tullut ulkomailta. Meinas puhelin pudota ,kun luin englanniksi: rakas ,oletko jo kotona? Heitin puhelimen miehelleni ja kysyin mitä helvettiä? Hän pyyhki välittömästi viestin pois ja sanoi,ettei täällä mitään ole ,että olen juonut liikaa. Olimme maistelleet pari lasia viiniä. Kovien vakuuttelujen jälkeen aloin itsekin uskoa,että olin nähnyt harhoja. No. elimme tästä vuoden eteenpäin ja epäilin miestäni,koska seksi loppui ja ulkomaanmatkat pitenivät. Luinpa hänen sähköpostinsa (oli oikeus) ja sieltä paljastui,että oli jo vuoden käynyt panemassa neekerinaista ulkomailla. Meni luottamus ,mutta tässä vielä hengaillaan,tosin alan olla kypsä,kun ei voi luottaa. Älä anna asioiden mennä liian pitkälle,vaan tongi pohjia myöten.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja nykyinen petetty:
Minä luin vahingossa mieheni kännykästä viestin,kun hän oli juuri tullut ulkomailta. Meinas puhelin pudota ,kun luin englanniksi: rakas ,oletko jo kotona? Heitin puhelimen miehelleni ja kysyin mitä helvettiä? Hän pyyhki välittömästi viestin pois ja sanoi,ettei täällä mitään ole ,että olen juonut liikaa. Olimme maistelleet pari lasia viiniä. Kovien vakuuttelujen jälkeen aloin itsekin uskoa,että olin nähnyt harhoja. No. elimme tästä vuoden eteenpäin ja epäilin miestäni,koska seksi loppui ja ulkomaanmatkat pitenivät. Luinpa hänen sähköpostinsa (oli oikeus) ja sieltä paljastui,että oli jo vuoden käynyt panemassa neekerinaista ulkomailla. Meni luottamus ,mutta tässä vielä hengaillaan,tosin alan olla kypsä,kun ei voi luottaa. Älä anna asioiden mennä liian pitkälle,vaan tongi pohjia myöten.
Mitä tarkoittaa "entinen kakkonen" ??

 
entinen kakkonen
Hei No
Jäi vahingossa selittämättä:siis entinen kakkonen tarkoittaa ,että olin nykyisen puolisoni kakkonen 4 vuotta ,ennenkuin hän uskalsi erota. Asuimme yhdessä muutaman vuoden ja menimme 8 vuotta sitten naimisiin. Luulin todella ,ettei se mua pettäis kuten ed.vaimoa,mutta kuten luit,ei koira karvojaan vaihda. 12 vuotta oli sille maksimi,kunnes löysi tämän mustan naisen. Olisin antanut sen mennä,mutta lupasin katsoa vähän aikaa. Tiedän,että tämän kanssa ei ainakaan kovin usein tapaa,kun ei matkustele sinne kuin harvoin. Mutta,mutta ei ole ole luottamusta enää. Olen sitä mieltä ,että jos epäilee ,saa käyttä kaikki keinot selvitykseen. Miehet on ovelia ja niin naisetkin .Muistan miten petkutettiin hyväuskoista exää. Nyt olen saanut kaiken takaisin,korkojen kanssa.
 
ex-rakastajatar
Minäkin olin pitkään niin sanottu salarakas, ja suhde oli ihana ja antoisa. Vaimoaan ei mies luvannut jättää ja minä tyydyin asiaan sujuvasti. Sainhan edes välillä ihania hetkiä ja muussa välissä saatoin elää normaalia arkeani omassa rauhassa.

Välimme alkoivat kuitenkin hieman viiletä ja erosimme, enemmän hänen aloitteestaan, mutta minäkin ymmärsin, että ennusteemme on huono. En silti lakannut rakastamasta ja toivomasta.

Pian selvisi, että rakastajallani oli ollut jo toinen nainen kiikarissa ja tämän vuoksi hän sitten nopeaan tahtiin jättikin vaimonsa. Tunsin itseni aika pahoin petetyksi, mutta aika parantaa haavat ja elämä jatkuu.

Tämä mies oli valtavan hyvä valehtelija. En kertakaikkiaan aavistanut, että hänellä oli jo pitkään ollut lämmittelyä tuota kolmatta naista kohtaan. Tai jos aavistin ja sanoin jotain, hän pyyhki moiset tuumat päästäni kädenkäänteessä. Ja ihan viimeiseen asti valehteli.

Siis, miehet osaavat valehtelun jalon taidon tyrmäävän hyvin, älkää luottako koskaan pelkkiin puheisiin. Älkää luottako.

 
ei armoa
"Hei No
Jäi vahingossa selittämättä:siis entinen kakkonen tarkoittaa ,että olin nykyisen puolisoni kakkonen 4 vuotta ,ennenkuin hän uskalsi erota. Asuimme yhdessä muutaman vuoden ja menimme 8 vuotta sitten naimisiin. Luulin todella ,ettei se mua pettäis kuten ed.vaimoa,mutta kuten luit,ei koira karvojaan vaihda. 12 vuotta oli sille maksimi,kunnes löysi tämän mustan naisen. Olisin antanut sen mennä,mutta lupasin katsoa vähän aikaa. Tiedän,että tämän kanssa ei ainakaan kovin usein tapaa,kun ei matkustele sinne kuin harvoin. Mutta,mutta ei ole ole luottamusta enää. Olen sitä mieltä ,että jos epäilee ,saa käyttä kaikki keinot selvitykseen. Miehet on ovelia ja niin naisetkin .Muistan miten petkutettiin hyväuskoista exää. Nyt olen saanut kaiken takaisin,korkojen kanssa."

Sen edestään löytää minkä taakseen jättää. Toivottavasti olet edes jotain oppinut. En sääli sinua tippakaan, säälin vaan noin tyhmää.
 
Kakkoselle...
Oletkos ikinä miettinyt sitä, että mies pettää koko ajan myös sinua oman vaimonsa kanssa. Kuinka ihmeessä alistut sellaiseen ja annat "miehesi" ihan luvan kanssa pettää sinua?



Alkuperäinen kirjoittaja kakkoselta....:
Selvästi miehesi ja tämä toinen nainen ovat vehdanneet selkäsi takana koko ajan. Ja aivan varmasti myös muuta on ollut kuin pelkkää viestien ja s.postien lähettelyä! Tiedän mistä puhun,olen ollut kohta 4 vuotta erään ukkomiehen rakastaja. Vaikka mies jäi pari vuotta sitten kiinni, on suhteemme jatkunut, tosin emme enää niin paljoa viestittele ja mies on selvästi varovaisempi kuin ennen. En minäkään tälle miehelle enää viestejä lähettäisi jos ei meillä mitään sutinaa edelleen olisi. Ja totta kai mies kieltää kaiken kotona ja katuu sitä mitä on mukamas aiemmin tehnyt jne. Ei halua erota kuitenkaan lapsen ja omaisuuden vuoksi. Ihmettelen suuresti näitä pettäviä ns.kunnollisia perheen isukkeja jotka roikkuvat huonoissa liitoissaan ja elävät kaksoiselämää! Eivät kuitenkaan uskalla tehdä ratkaisua puoleen tai toiseen ja naivat kahta naista yhtäaikaa. Se on aika säälittävää mutta niin totta todella monessa perheessä. Itse en koe tästä huonoa omatuntoa, jos en minä olisi miehen toinen nainen, olisi se varmasti joku muu. Heidän liittonsa oli mennyt jo vuosia todella huonosti ennenkuin mies lähti etsimään seuraa eli seksiä muualta. Mutta ei nämä pettämis jutut ainakaan paranna avioliittoa, päinvastoin,kun käry käy menee vielä huonommin kun luottamus ja kunnioitus ja se rakastaminen on hävinnyt! ps.itse olen vapaa,en petä ketään enkä ole luvannut kellekään mitään.ukkomies vastuussa itse valinnoistaan ja tekemisistään
 
vierailijaolli
Jos otan hänet "puhutteluun", niin se tarkoittaa, että olen tarkoituksella lukenut hänen sähköpostiensa otsikot. En haluaisi olla vakoilija.

Entä jos puhutteluun ottaminen aiheuttaa vielä isompia riitoja?
Kun tietäisin, että pystynkö unohtamaan asian lopulta. Meillä on kaikeasta huolimatta paljon hyvää suhteessamme. Tuo juttu vain kaihertaa taustalla. Ainakin minun ajatuksissani.
Jos et kerro niin älä kitise täällä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä