V vieras Vieras 17.09.2009 #3 Postitse. Joskus voi noutaakin Lippupalvelun pisteestä tai r-kioskilta.
M meille Vieras 17.09.2009 #4 valittiin vaihtoehdoista se että tulee postin mukana. Ne kai voi myös noutaa jostain jos en ihan väärin muista.
valittiin vaihtoehdoista se että tulee postin mukana. Ne kai voi myös noutaa jostain jos en ihan väärin muista.
Aamuäree Aktiivinen jäsen 10.04.2007 48 565 16 38 Etelä-Pohjanmaa 17.09.2009 #5 Eikös siellä ole vaihtoehto että joko postitse tai tulostat? Ainakin meidän liput otin tulostettuna... Niin ja siis sain linkin sähköpostitse että sain tulostettua.
Eikös siellä ole vaihtoehto että joko postitse tai tulostat? Ainakin meidän liput otin tulostettuna... Niin ja siis sain linkin sähköpostitse että sain tulostettua.
T tuloste Vieras 17.09.2009 #6 Kannattaa ottaa tulostettuina. Ne saa pdf-tiedostoina talletettua omalle koneelle ja sieltä niitä voi sitten tulostaa vaikka kuinka monta kertaa. Se on halvempaakin itse tulostaa, kun saada valmiit liput postitse.
Kannattaa ottaa tulostettuina. Ne saa pdf-tiedostoina talletettua omalle koneelle ja sieltä niitä voi sitten tulostaa vaikka kuinka monta kertaa. Se on halvempaakin itse tulostaa, kun saada valmiit liput postitse.
V vieras Vieras 17.09.2009 #7 Mun mielestä on taas kiva että on sellanen kunnon lippu eikä mikään tuloste. Juu, taidan olla turha.
Nipsukka Aktiivinen jäsen 29.04.2005 6 356 0 36 17.09.2009 #9 Kiitos vastanneille.Eli otan sitten tuon printtilipun.Ei ole montaa päivää aikaa odotella niitä postiin tai R-kioskille
Kiitos vastanneille.Eli otan sitten tuon printtilipun.Ei ole montaa päivää aikaa odotella niitä postiin tai R-kioskille