Ei tässä varsinaisesti ole ongelmia tapaamisten suhteen. Lapsen (6 v.) muualla asuva vanhempi ei halua tehdä mitään sopimusta tapaamisista etukäteen, hän ei halua edes viikkoa aiemmin sopia. Hän asuu lähellä, joten sinänsä on ihan helppo hakea ja viedä. Joskus jos minulla on ollut menoa ja olen kysynyt, voisiko hän silloin ottaa lapsen, on vastaus ollut "joo joo", joka sitten on saman tien häipynyt mielestä, eikä kuulemma oltukaan sovittu mitään. Jos taas tuollaisessa tapauksessa yritän muistutella, hän ärsyyntyy ja alkaa tiuskia, eikä suostu vastaamaan, sopiiko vai ei. Lisäksi tapaamiset ovat yleensä maksimissaan 2 yötä, jolloin koko homma menee (minusta) levottomaksi paikasta toiseen hyppäämiseksi. Olisi kivempi, jos lapsi olisi rauhassa monta päivää yhdessä paikassa (usein kysyy, miksi ei saanut kauempaa olla isin luona).
Minua vain pikkuisen kiusaa, kun en tiedä milloin lapsi seuraavan kerran on isällään. Kaikki omat menot pitää sopia tyyliin "ehkä, jos...". Lapsi kuitenkin on isänsä luona pari-kolme yötä viikossa. Eihän tässä sinällään ongelmaa ole... muuta kuin että minua ärsyttää ja olis kivempi, jos olisi tapaamiset vaikka kuukauden eteenpäin tiedossa.
Minua vain pikkuisen kiusaa, kun en tiedä milloin lapsi seuraavan kerran on isällään. Kaikki omat menot pitää sopia tyyliin "ehkä, jos...". Lapsi kuitenkin on isänsä luona pari-kolme yötä viikossa. Eihän tässä sinällään ongelmaa ole... muuta kuin että minua ärsyttää ja olis kivempi, jos olisi tapaamiset vaikka kuukauden eteenpäin tiedossa.