Kun tunteet miestä kohtaan on totaalisen viilentyneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä en tiedä mitä pitäs tehdä. Eroa mietin paljon, mut tuntuu ettei sitä saa aikaiseksi ja mietin liikaa miten lapset siihen reagoisi. Mä en vaan tunne mitään miestäni kohtaan enää, useimmiten pelkkää inhoa. Mies on loukannut mua vuosien varrella niin paljon, että nyt tuntuu että mun sietokyky tulee täyteen ja mä en pysty enkä halua sietää enää mitään mieheltäni. Seksikään ei huvita, kun tunteet on kadoksissa...silti annan miehelle, koska on todella inhottava mua kohtaan, jos ei saa ja täten niitä ilkeitä päiviä on edes yksi vähemmän. Mies siis alkaa vittumaiseksi, myös lapsia kohtaan, jos ei muutamaan päivään ole saanu, yli 2 päivää ilman ja se "hyökkää päälle"...ei edes uskalla sanoa ei, kun saa pelätä mikä riita siitä puhkeaa.

Ja siis tää mun haluttomuus on tulosta siitä miten mies on kohdellut mua kaikki nää vuodet.

läbäläbä, osoita kunnioitusta miehellesi, ota suihin, anna panna takaapäin milloin haluaa. Tee ruokaa sille, pidä koti siistinä, älä kyseke siltä mitään, tuo juomaa sille, hiero sen jalkoja/gartioita. Leivo sille kakkua, keitä kahvia, vahaa lattia, pidä alakertasi puhtaana jne. Taivas että nykynuoiriso on itsepäistä minäminä tyyppejä täynnä!

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27489058:
En yhtään ihmettele jos tunteet on muuttuneet, miehesi ei kunniota sinua yhtään vain omia tarpeitaan

Näin juuri ja tämä seksihomma on vaan yks niistä, joissa mies ei minua kunnioita. Tiedostan että mies kohtelee minua väärin, eikä parisuhteen kuulu olla tällaista, mutta miksi se on niin vaikea lähteä. Mies usein suuttuessaan uhkailee erolla ja 9v. poika on sen kuullut, yhdessä vaiheessa poika kyseli vähän väliä, että ette kai te eroa....tämä erityisesti pyörii mielessä. toisaalta tuntuu väärältä että mun pitäis kärsiä loputtomasti tässä suhteessa.

Ja puhuttu ollaan monesti, mies vaan ei pysty muuttumaan...aina vähän aikaa on kunnolla ja sitten taas alottaa.

[QUOTE="vieras";27489112]Mä en edes osaa enää unelmoida hyvästä parisuhteesta, en edes tiedä millainen on hyvä parisuhde...en ole sellaista koskaan saanut kokea.

ap[/QUOTE]

Miksi menit sitten miehesi kanssa yhteen jos koskaan ei ole ollut hyvä olla?

Tottakai alussa kaikki oli ok, mies muuttui kun lapset syntyi...mutta johan tätä helvettiä on kestänyt jo 9v. Välilllä toki hyviäkin aikoja, mutta kun huonoja on enemmän, ei ne hyvät enää korva niitä.

En siis laske tätä hyväksi parisuhteeksi vaikka ekat 3 vuotta ihan hyvin menikin, kun sen jälkeiset 9v. on ollut aika heittelyä.

[QUOTE="vieras";27489091]
Ja puhuttu ollaan monesti, mies vaan ei pysty muuttumaan...aina vähän aikaa on kunnolla ja sitten taas alottaa.[/QUOTE]

Mitä sitten, jos miehesi oikeasti pystyisi muuttumaan?
Jos miehesi oikeasti ymmärtäisi tilanteen ja alkaisi kohdella sinua tasavertaisesti, pystyisitkö unohtamaan vuosien varrella kertyneen katkeruuden?

Yhteistyössä