Kun vaimo ei halua

  • Viestiketjun aloittaja Jossi9999
  • Ensimmäinen viesti
Viekoitelkaa
Ymmärrän hyvin tilanteenne, koska ikäni olen ollut samassa tilanteessa.

Minun ainakin on pitänyt opetella nauttimaan pienistäkin asioista.

Vonkaamisenkin ajattelen pyytämiseksi.

Minulla on lupa pyytää ja houkutella, ja vaimo saa kieltäytyä, mutta ei suuttua.
En minäkään saa suuttua kieltäytymisestä, mutta kun saan ne houkuttelut tehdä, niin olen oppinut nauttimaan siitä pyytämisestä.

Samoin kun suukottelut ja halaukset joudun itse hakemaan.

Noilla toimenpiteillä, kun minussa tapahtuu ne seksuaaliset halut ja erektiot, niin tuosta vaiheesta on tullut se kohokohta.
Varsinainen yhdyntä on jäänyt toissijaisesksi.
Niitä tehdään vaan silloin, kun vaimolle sopii.

Meillä pelkän alastomuuden näkeminen on harvinaista.

Edelleen olen sitämieltä, että opetelkaa nauttimaan pienistäkin asioista.

No ei se lääkärissä käynti pahitteeksi tietysti olisi.
Mutta lääkäriin saanti on varmaan vaikeampaa, sillä ei hänen mielestä hänessä mitään vikaa ole.
 
sami
Kuinka teille on käynyt? Onko asia selvinnyt?
Itse epäilen että vaimollasi on masennusta tai muuta psyykkistä ongelmaa, ehkä hyväksikäyttöä tai muuta ikävää? Mutta useimmiten naisen haluttomuus johtuu juuri mielenterveydestä. Tavallaan ei edes halua antaa itsensä nauttia....
Vaimo voi haluta erota, sitten rakastuu uudelleen, alkuhuumassa kaikki unohtuu kunnes sama tulee eteen uuden kanssa... Ero ei välttämättä ole ratkaisu, mutta ymmärrän jos siihen on päädytty.
 
ih
niin mistä niitä rakastajattaria saa?

aika harva rupee ukkomiehen kaa oleen

joo joo,kaikilla meillä sama ongelma,tarvii vieraissa käydä et auttaa,muijakin hyvillään,kun ei sit koko ajan tarvii siltä vongata
 
dalia
Kun tapasin mieheni, meidan seksielama oli erittain aktiivista. Nyt 16 vuoden jalkeen kaikki maistuu puulta. RUTIINI!!!!! Haluaisin ja kaipaisin muutakin kuin sita samaa selkkaamista joka kerta. Kiireessa, nopeasti ja pelkastaan orgasminhakuisessa aktissa; se ei vaan enaa kiinnosta. Mielummin touhuan itseni kanssa, kuin mieheni kanssa.
 
Niin.
Tuli vaan mieleen.

Kun mies tekee aloitteen, niin hän silloin on myös kiihottunut, joten se johtaa yleensä nopeaan toimintaan.

Mutta jos nainen tekisikin sen aloitteen, niin silloin saattaisi se toiminta mennä pitemmänkaavan kautta, koska silloin miehen pitäisi se innostus kaivaa jostakin esille.

Joskus olen tuota yrittänyt testata vaimoni kanssa.
Hän kun on jonkin lähentelyn tehnyt, niin tietoisesti olen hillinnyt innostustani ja antanut hänen jatkaa haluamallaan tavalla.
Mutta aina se on päättynyt siihen ensiyrittämään, koska hän on saanut käsityksen etten halua seksiä.
Jos sensijaan kiinnostun, niin senjälkeen homma etenee minun laatiman kaavan mukaan.

Eli tuosta tulee vähän sellainen tunne, että miehen pitäisi osata toimia oikein saamatta pienintäkään vihjettä miten olisi hyvä toimia.

Nyt teillä olisi hyvä tilaisuus kertoa, mikä olisi hyvää toimintaa?

Oma ehdotukseni.
Puolituntia tai vaikka koko tunti, alastomana oloa ja toistemme ihailua, hellin kosketuksin ja suukotteluin.
Sekä puhuakin voisi mikä siinä vakosessa viehättää.
Kyllä ne naisen eroottisetsanat olisi myös mukavaa kuultavaa.
 
dalia
Kaipaisin useammin ns. ei suunniteltua seksia. Pikapanotkin on ihan ok, mutta pitaako se tunnelma lopsahtaa siihen kun kumppani hatyyttaa pesulle ennen aktia. Joskus voisi vaan antaa menna. Makuuhuoneestakin olisi kiva paasta muualle touhuamaan. Ja muutama tuhma sana siina sekstailun lomassa kiihottaa yllattavasti. Vaihtelu virkistaa. Sitten ne normipanot tehdaan taas siella sangyn pohjalla. Suuseksia ja lahetyssaarnaajaa jne...ilman kiihkeita huokauksia.
 
Veijo
Sanokaapa ihan asiallisesti - varsinkin naiset - mitä pitäis tehäd kun perhe on ok, lapsia on, mutta vaimon kanssa seksi on jäänyt. Ensin muutama vuosi kuukaudenkin väli, sitten alkoi tulla kahta, kolmea kuukautta taukoa, näin parin vuoden ajan - sitten : loppui kokonaan reilu vuosi sitten.

Hän ei tutle koskaan lähelle "siinä" mielessä, hän ei osoita fyysistä hellyyttä. Vastaa vaisusti jos minä aloitan - olen asiaan kyllästynyt, jopa nöyryytetty. En jaksa olla se joka aloittaa ja kun usiemmin tuntuu että hän ei ole läsnä koko "toimituksessa". Ja millään tavalla väksin en halua ottaa.

Olen tullut siihen tulokseen ettei kaikki halua seksiä siinä määrin kuin toiset. Ja joillekin riittää yhdessä oleilu. Minulle kyllä vaan ei. Kun sais sammutettu koko osaston - löytyis nappula itsestä, josta saisi seksin "switch off".

Olen kyllä ottanut asiaa puheeksi. Hän ei vastaa oikein mitenkään, korkeintaan sanalla tai parilla. Keskustelua ei synny. Hän ei ole muutenkaan sitä tyyppiä joka keskustetilisi "meistä".

Mitä tässä pitäisi tehdä?
Minulla on samanlainen nainen, makaa kuin lahna alla tekemättä mitään sen harvan kerran kun suostuu seksiin. Sitten hän tuo vähän väliä esille kuinka hän syttyy rumista miehistä, jotka kuulemma kehuvat häntä taukoamatta saadakseen häneltä ja se kuulemma ainoastaan kiihottaa häntä. Kriminaalin näköiset miehet ainoastaan sytyttävät hänet. En enää oikein tiedä mitä tehdä. Pakko hankkia rakastajatar.
 
Viimeksi muokattu:
minna
Mä kyllästyin yrittämään saada seksielämä kuntoon mieheni kanssa. Sitä saa tehdä itsestään todellisen pellen, kieltää itseltään seksuaalisen nautinnon, kärsiä syyllisyyttä siitä, että haluaisi hyvää seksiä, tuntea turhautuneisuutta ja sitä ettei ole haluttava enää.

Mun neuvo sulle on että ala käymään vieraissa. Hommaa rakastaja, vakipano tai jotain. Kun saa edes silloin tällöin hyvää seksiä, saa tuntea toisen halun ja oman kiiman, se auttaa jaksamaan omassakin parisuhteessa. Mä en enää jaksa vaahdota miehelleni, jos jään ilman orgasmia, jos miestä ei huvita seksi, jos hän ei jaksa, jos hänellä ei seiso. Antaa olla, saan kohta taas muualta ja se pistää hymyilyttämään jopa siinä tilanteessa kun panettaa ja saa taas kerran pakit mieheltään. Sanon vain ei se mitään rakas ja silitän tukkaansa. Ennen itkin, huusin, kerjäsin, tein ties mitä säälittävää.

Hanki siis ihmisarvosi takaisin ja ala taas nauttia seksistä. Vaimosikin saa mukavamman miehen kotiin ja ehkä kotonakin alkaa taas seksi luistaa paremmin. Alussa tunnet syyllisyyttä ja koet olevasi huono ihminen. Kannattaa aloittaa pienin askelin ettei tule tarvetta tunnustaa vaimollesi ennen kuin pääset edes nautimaan rakastajasta. Ei sinun tarvitse valita parisuhteen ja hyvän seksin väliltä, voit saada molemmat - et vain samalta ihmiseltä.
 
cchc
Mun neuvo sulle on että ala käymään vieraissa. Hommaa rakastaja, vakipano tai jotain. Kun saa edes silloin tällöin hyvää seksiä, saa tuntea toisen halun ja oman kiiman, se auttaa jaksamaan omassakin parisuhteessa. Mä en enää jaksa vaahdota miehelleni, jos jään ilman orgasmia, jos miestä ei huvita seksi, jos hän ei jaksa, jos hänellä ei seiso. Antaa olla, saan kohta taas muualta ja se pistää hymyilyttämään jopa siinä tilanteessa kun panettaa ja saa taas kerran pakit mieheltään. Sanon vain ei se mitään rakas ja silitän tukkaansa. Ennen itkin, huusin, kerjäsin, tein ties mitä säälittävää.

Hanki siis ihmisarvosi takaisin ja ala taas nauttia seksistä. Vaimosikin saa mukavamman miehen kotiin ja ehkä kotonakin alkaa taas seksi luistaa paremmin. Alussa tunnet syyllisyyttä ja koet olevasi huono ihminen. Kannattaa aloittaa pienin askelin ettei tule tarvetta tunnustaa vaimollesi ennen kuin pääset edes nautimaan rakastajasta. Ei sinun tarvitse valita parisuhteen ja hyvän seksin väliltä, voit saada molemmat - et vain samalta ihmiseltä.
Hyvä Minna, näinhän kaikki puutteessa elävät ukkomiehet ovat tehneet kautta aikojen ja koska miehet nyt keskimäärin, ei yksilötasolla tarkasteltuna haluavat seksiä aktiivisemmin kuin naiset niin siitä johtuen ne naispuoliset vakipanot ja rakastajattaret on jo kaikki käytössä. Kyllähän minäkin kaipaisin rakastajatarta mutta menepä etsimään seksiseuraa varattuna miehenä niin koet olevasi suurin roisto maan päällä sekä syyllinen kaikkiin maailman ongelmiin. Ihmiset kun eivät tahdo käsittää että mieskin on vain ihminen joka kaipaa huomiota ja arvostusta.
 
Viimeksi muokattu:
Rok65
Jossi999:llä on hämmästyttävän sama, yksityiskohtaisestikin, kohtalo_Olen miettinyt itekkin että onko lopulta väärin saada ja antaa hellyyttä toiselle kuin vaimolle kun tämä ei halua.Olen minäkin kiikuttanut pikku yllärilahjoja ja osallistunut kotitöihin. mutta.....
esimerkki:lapset oli nukkumassa ja vaimo meni vessaan(suihkutilaan) ja heitin ikäänkuin vihjaillen, että et kai mee suihkuun, johon hän vastasi aika kylmällä melkein vihaisella katseella ja minä korjaamaan, että" vitsi vitsinä".Siihen vaimo:"ei se kovin vitsiltä kuulostanut".
jäi aika inhottava olo.....
 
Rok65
Jossi999:llä on hämmästyttävän sama, yksityiskohtaisestikin, kohtalo_Olen miettinyt itekkin että onko lopulta väärin saada ja antaa hellyyttä toiselle kuin vaimolle kun tämä ei halua.Olen minäkin kiikuttanut pikku yllärilahjoja ja osallistunut kotitöihin. mutta.....
esimerkki:lapset oli nukkumassa ja vaimo meni vessaan(suihkutilaan) ja heitin ikäänkuin vihjaillen, että et kai mee suihkuun, johon hän vastasi aika kylmällä melkein vihaisella katseella ja minä korjaamaan, että" vitsi vitsinä".Siihen vaimo:"ei se kovin vitsiltä kuulostanut".
jäi aika inhottava olo.....
vaimo inhoaa itseään, on kuulemma aina inhonnut.Ja vaikka krhuin seksikkääksi jne, niin jostain syystä ei siedä itseään eikä ehkä siksi halua.....?
paitsi pari kertaa vuodessa jos vihjailen niin makuuhuoneessa perinteinen tyyli tai vastaavaa....
 
Viimeksi muokattu:
Vai haluaako sittenkin?
Meinasin alottaa uuden ketjun, mutta tämä sivuaa asiaa joten kirjoitan tänne. Meillä on myös pari pientä lasta joita minä, vaimo, hoidan kotona. Aamusta iltaan (nyt on n.1h 'omaa aikaa' kun molemmat pväunilla) roikutaan jalassa, hihassa, kaulassa jne. joka lienee normaalia lapsiperheessä. Yöt sitten nukun kuopuksen kanssa koska hän heräilee pitkin yötä ja mies käy töissä, joten hän nukkuu toisessa huoneessa että saisi nukuttua. Illalla kun on saatu lapset nukutettua n. klo 20-> on aikaa miehen kanssa. Arvatkaa mikä on mielessä sillon?

Että sais istahtaa edes hetkeksi itekseen. Että pitäs siivota/tiskata/tehä ruokaa/pyykätä. Että sais käydä suihkussa/saunassa rauhassa. Että sais vaan olla itekseen ilman että kukaan ruikuttaa syliä tai yhtään mitään. Sittenpä se onkin klo jo 22 ja on niin v..n väsynyt että aivan pakko mennä sänkyyn, että jaksaa taas kun kaikki alkaa alusta. Kuopus herää ja alkaa huutamaan, menen rauhottelemaan ja niin edespäin...

Olen itse siinä pisteessä, että tarvitsisin jotain muutakin syttyäkseni kun perseen kourimista. Läheisyys tuntuu aina johtavan siihen että pitäs jaksaa seksiäkin. Niin ei huvita läheisyyskään vaikka sitä armotta kaipaan! Jos menen miehen viereen rapsuttelemaan eksyy hänen kätensä lähes välittömästi haaroväliin ja minä kun halusin vaan rapsutella. Ymmärrän tietenkin miestänikin siksipä olen pyytänyt häntä etsimään netistä tai muualta jotain aikuisviihdettä. Toistuvasti. Asian eteen ei mitään kuitenkaan tapahdu, miksei? Siis niin että voitas yhdessä katsoa sitten.

Sitten kun sitä seksiä joskus on niin usein käy niin ettei miehellä seisokkaan. Kesken kaiken lerpahtaa eikä itse yhdynnästä tule mitään. Tästä olen pari kertaa koittanut puhua mutta se kuulemma johtuu käytön puutteesta. Onko tosiaan noin? Luulisi asian olevan päinvastoin. Mutta minä olenkin nainen enkä siis tiedä peniksen käyttäytymisen saloja. Muutenkaan meillä ei vaan seksistä keskustella. Miehelläni on sanojensa mukaan ollut erittäin viriili nuoruus mutta minun on hankala uskoa sitä koska hän on niin kaavoihin kangistunut, peiton alla saunan jälkeen. Ja kun nyt asiaan mentiin niin siihen ei mielestäni viittaa oikeen mikään mieheni toiminnassa seksin suhteen. Mitään keskustelua ei saa aikaan seksiä koskien miehen kanssa.

Itse olen ehdotellut sitä ja tätä mutta vastaanotto on ollut sanoisinko kiusaantunut? Siksipä en viitsi/kehtaa ehdotella oikeen enää mitään. Alkuaikoina riitti jo kun samassa sängyssä nukuttiin mutta nyt kun minä tarvitsisin muutakin tuntuu ettei se miehelle sovi, tai sitten olen ymmärtänyt väärin. Joskus ehdotin niinkin hurjaa juttua kun taakaapäin asentoa, ei onnistunut sekään, miehellä lerpahti. (kai vaimolla on sitten niin ruma perse?) Koen nämä erektio-ongelmat minusta ja ulkonäöstäni johtuviksi kun muutakaan syytä ei ole ilmi tuotu.

Miten tän nyt tiivistäis, mies haluaa seksiä useammin ja vaimokin, mutta vaimo ei innostu siitä samasta nyhjäämisestä mistä ennen (lapsia) ja väsymyskin piinaa molempia. Vaimo ehdottelee reviirin laajentamista seksin saralta miehen kuitenkaan ajatuksesta innostumatta. Usein ongelmana on erektion tyssääminen jo ihan normi seksillä, uusista asennoista puhumattakaan. Ja se aiheuttaa kiusaannusta molemmissa. Onhan tämä vähän heikkoa kun naimisissakin ollaan ja kaksi lasta ja silti ei osata puhua seksistä saati harrastaa sitä niin että menis sänky vaihtoon.. Itse haaveilen seksilomasta(!), mutta ei semmosta tohdi ehdottaa. Ja vähän villimmästä seksistä yleensäkkin, luulis että erilaiset asennot, välineet, videot tms. olis ihan normaalia kahden aikuisen välisessä seksissä? Miten tämän voi ottaa puheeksi?

Sori, tuli vähän pitkä nurina..
 
teppo
Sanokaapa ihan asiallisesti - varsinkin naiset - mitä pitäis tehäd kun perhe on ok, lapsia on, mutta vaimon kanssa seksi on jäänyt. Ensin muutama vuosi kuukaudenkin väli, sitten alkoi tulla kahta, kolmea kuukautta taukoa, näin parin vuoden ajan - sitten : loppui kokonaan reilu vuosi sitten.

Hän ei tutle koskaan lähelle "siinä" mielessä, hän ei osoita fyysistä hellyyttä. Vastaa vaisusti jos minä aloitan - olen asiaan kyllästynyt, jopa nöyryytetty. En jaksa olla se joka aloittaa ja kun usiemmin tuntuu että hän ei ole läsnä koko "toimituksessa". Ja millään tavalla väksin en halua ottaa.

Olen tullut siihen tulokseen ettei kaikki halua seksiä siinä määrin kuin toiset. Ja joillekin riittää yhdessä oleilu. Minulle kyllä vaan ei. Kun sais sammutettu koko osaston - löytyis nappula itsestä, josta saisi seksin "switch off".

Olen kyllä ottanut asiaa puheeksi. Hän ei vastaa oikein mitenkään, korkeintaan sanalla tai parilla. Keskustelua ei synny. Hän ei ole muutenkaan sitä tyyppiä joka keskustetilisi "meistä".

Mitä tässä pitäisi tehdä?

HEI,kurjaa jos seksi ei toimi,monesti se vaikuttaa niin moneen asiaan,olethan varmasti tehnyt kaikkesi omalta osalta,naiset on aika oikullisia,suuseksin antaminen taidokkaasti herättää kylmemmänkin naisen,välillä ne haluu sit tosi rajujakin otteita,mikään jatkuva hempeily ei toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Waimo
Jossi9999 ( alkuperäinen ) Kirjoitti :
"Kun sais sammutettu koko osaston - löytyis nappula itsestä, josta saisi seksin "switch off"."

Niin oletko ajatellut, että tämän osaston voi myös sytyttää ??

Löytyy keino jotenkin, jolla saa seksin "switch ON" ... Asian kanssa aikanaan
eläneenä vaimona voin neuvoa, että etsi itsestäsi seksipeto ensin,
lämmitä sitten vasta vaimosi.

Pienet eleet; roskien vienti vapaaehtoisesti, aamupalan teko valmiiksi pöytään kauniisti laitettuna, auttaminen kotitöissä, sohvannurkassa lähellä oleminen ...
siitä pikkuhiljaa voi siirtyä PUHEILLAAN lämpöisempiin asioihin huomaamalla esim. toisen uusi kampaus, tai " MMmmmmmH ... sullahan on hyvännäköiset housut - onks noi uudet?" ...
tai " tiedätsä olevasi niin hyvännäköinen, että miehet tuijottaa kun kävelet "...
Hivele puolisosi itsetuntoa, saa hänet(kin) tuntemaan olonsa seksikkääksi ja upeaksi.

Sitten voi siirtyä tekoihin pikkuhiljaa ... läpsäyttää pyllylle, kun toinen tekee ruokaa, yms..
sillä se puolisko lämmitetään. Samalla huomaa yllättäen lämmenneensä itsekin,
ja ajan kanssa alkaa taas maistumaan.
Myös uusia seksikkäitä alusvaatteita suosittelen sekä miehelle että naiselle,
ja uudet lelut voi ottaa myös leikkiin mukaan jonkun ajan kuluttua,
jos kumpikin haluaa.

Sori vaan, mutta pikatietä onneen ei ole tässäkohdin.
Tämä vie aikansa, mutta oletko valmis vaan valittamaan vai toimimaan ja parantamaan tätä parisuhteen osaa , se pitää jokaisen itse miettiä.

Eli, kuten parisuhdekin, seksin toimiminen vaatii TYÖTÄ asian eteen.Kummaltakin.
Voin sanoa, että lahjat / matkat ei merkkaa mitään, jos toinen ei tunne olevansa haluttu.
 
jänkäjoonas1943
Meinasin alottaa uuden ketjun, mutta tämä sivuaa asiaa joten kirjoitan tänne. Meillä on myös pari pientä lasta joita minä, vaimo, hoidan kotona. Aamusta iltaan (nyt on n.1h 'omaa aikaa' kun molemmat pväunilla) roikutaan jalassa, hihassa, kaulassa jne. joka lienee normaalia lapsiperheessä. Yöt sitten nukun kuopuksen kanssa koska hän heräilee pitkin yötä ja mies käy töissä, joten hän nukkuu toisessa huoneessa että saisi nukuttua. Illalla kun on saatu lapset nukutettua n. klo 20-> on aikaa miehen kanssa. Arvatkaa mikä on mielessä sillon?

Että sais istahtaa edes hetkeksi itekseen. Että pitäs siivota/tiskata/tehä ruokaa/pyykätä. Että sais käydä suihkussa/saunassa rauhassa. Että sais vaan olla itekseen ilman että kukaan ruikuttaa syliä tai yhtään mitään. Sittenpä se onkin klo jo 22 ja on niin v..n väsynyt että aivan pakko mennä sänkyyn, että jaksaa taas kun kaikki alkaa alusta. Kuopus herää ja alkaa huutamaan, menen rauhottelemaan ja niin edespäin...

Olen itse siinä pisteessä, että tarvitsisin jotain muutakin syttyäkseni kun perseen kourimista. Läheisyys tuntuu aina johtavan siihen että pitäs jaksaa seksiäkin. Niin ei huvita läheisyyskään vaikka sitä armotta kaipaan! Jos menen miehen viereen rapsuttelemaan eksyy hänen kätensä lähes välittömästi haaroväliin ja minä kun halusin vaan rapsutella. Ymmärrän tietenkin miestänikin siksipä olen pyytänyt häntä etsimään netistä tai muualta jotain aikuisviihdettä. Toistuvasti. Asian eteen ei mitään kuitenkaan tapahdu, miksei? Siis niin että voitas yhdessä katsoa sitten.

Sitten kun sitä seksiä joskus on niin usein käy niin ettei miehellä seisokkaan. Kesken kaiken lerpahtaa eikä itse yhdynnästä tule mitään. Tästä olen pari kertaa koittanut puhua mutta se kuulemma johtuu käytön puutteesta. Onko tosiaan noin? Luulisi asian olevan päinvastoin. Mutta minä olenkin nainen enkä siis tiedä peniksen käyttäytymisen saloja. Muutenkaan meillä ei vaan seksistä keskustella. Miehelläni on sanojensa mukaan ollut erittäin viriili nuoruus mutta minun on hankala uskoa sitä koska hän on niin kaavoihin kangistunut, peiton alla saunan jälkeen. Ja kun nyt asiaan mentiin niin siihen ei mielestäni viittaa oikeen mikään mieheni toiminnassa seksin suhteen. Mitään keskustelua ei saa aikaan seksiä koskien miehen kanssa.

Itse olen ehdotellut sitä ja tätä mutta vastaanotto on ollut sanoisinko kiusaantunut? Siksipä en viitsi/kehtaa ehdotella oikeen enää mitään. Alkuaikoina riitti jo kun samassa sängyssä nukuttiin mutta nyt kun minä tarvitsisin muutakin tuntuu ettei se miehelle sovi, tai sitten olen ymmärtänyt väärin. Joskus ehdotin niinkin hurjaa juttua kun taakaapäin asentoa, ei onnistunut sekään, miehellä lerpahti. (kai vaimolla on sitten niin ruma perse?) Koen nämä erektio-ongelmat minusta ja ulkonäöstäni johtuviksi kun muutakaan syytä ei ole ilmi tuotu.

Miten tän nyt tiivistäis, mies haluaa seksiä useammin ja vaimokin, mutta vaimo ei innostu siitä samasta nyhjäämisestä mistä ennen (lapsia) ja väsymyskin piinaa molempia. Vaimo ehdottelee reviirin laajentamista seksin saralta miehen kuitenkaan ajatuksesta innostumatta. Usein ongelmana on erektion tyssääminen jo ihan normi seksillä, uusista asennoista puhumattakaan. Ja se aiheuttaa kiusaannusta molemmissa. Onhan tämä vähän heikkoa kun naimisissakin ollaan ja kaksi lasta ja silti ei osata puhua seksistä saati harrastaa sitä niin että menis sänky vaihtoon.. Itse haaveilen seksilomasta(!), mutta ei semmosta tohdi ehdottaa. Ja vähän villimmästä seksistä yleensäkkin, luulis että erilaiset asennot, välineet, videot tms. olis ihan normaalia kahden aikuisen välisessä seksissä? Miten tämän voi ottaa puheeksi?

Sori, tuli vähän pitkä nurina..
Voi sinua rassukkaa.Itselläni ja kumppanillani on aivan loistava seksielämä.Soisin ,että kaikilla olisi.Se on valitettavasti niin ettei vertaiset kohtaa kovinkaan usein.Hyvä konsti kakkonen on löytää rakastaja ellei kotipetihommat luonnaa.Valitettavasti hyvää rakastajaa ei helposti löydä.Jokaisella on oikeus hyvään seksiin.Hae se!
 
Viimeksi muokattu:
Make
Aikalailla kuvauksen mukainen nainen löytyy kotoa. Hoidan pääosan kaikista kodin velvotteista toimeentuloa myöten. Primadonna tekee joskus satunnaisesti jotain, mitä muistaa mainostaa sen jälkeen päivä tolkulla. Keskustelu kotona keskittyy lähinnä siihen mitä hänen tulisi saada tai mitä hän on tehnyt, aikoo tehdä etc. Seksiä saisin, jos olen aloitteellinen, hieron, kehun ja palvon. En muista milloin hän olisi tullut oma-aloitteisesti edes koskettamaan mua, vaikka itse valittaa, että ei saa tarpeeksi läheisyyttä. Tähän kun vielä lisätään lähes taukoamaton kyttääminen ja saarnaaminen on fiilis mennyt koko hommaan. Tässä tilanteessa sooloseksi voittaa melkein aina naisen kaipuun.
Ei ole totta tässä mennään juuri samalla tavalla ku meillä .Ainut "helpotus"asiassa on että muitakin kärsijöitä löytyy. En ihmettele yhtään miesten käytöksiä "aidan toisella puolen"
 
Viimeksi muokattu:
Metsänpeikko 3
Meillä täällä sama tarina, ihanat muksut, kaunis koti, rahasta ei huolta, mutta
Vaimoa ei kiinnosta yhtään , voi mennä muutama kuukaus eikä mitään .
Vieraissa ei kiinnosta käydä , koskaan en ole pettänyt enkä ajatellut
Aloittaa nytkään!!!
Eroaminen olisi vissiin ainoa vaihtoehto, hullua vain se että
Idylli olisi
Muuten täydellinen ilman tätä ,mutta itse en pysty pelkästään
Platooniseen suhteeseen, vaimo harrastaa päivät kyllä chattailyä
Facebookissa ,ja mielellään katselee adoniksia telkkarista kaikista
Mahdollisista ohjelmista...mitäköhän sitä pitäis tehdä...koruja, kukkia, matkoja ym...
On ostettu...mutta ei vaan kiinnosta!
 
koira
Niin, voihan se mennä meilläkin noin. Toiselta on todellakin "unohtunut". Eikä kai pyyäd kun ei oikeasti halua tai tarvitse välttämättä. Jospa sais jostakin pillerin jolla se sammuis minultakin
on olemassa piltsuja joilla hoidetaan esim miehen liian nopea siemensyöksyn tuleminen. Venlafaksiini. Tämän määrää kun nostaa niin seksi ei merkitse niin kummasti ja himot häviää.
 
Viimeksi muokattu:
nainenkomuka
Naisnäkökulmaa: olen elänyt raskauden, synnytyksen jälkeisen masennuksen, lapsen vauva-ajan ja edelleen puutteessa. Häämatkalla seksiä oli yhden kerran, varmaan alle 10 min. Tänä vuonna kolme kertaa eli alle puoli tuntia siihen on hukattu. Todella turhauttavaa.

Alussa oli enemmän, mutta mielestäni aina liian vähän ja miehen heikkojen halujen mukaan, ei minun. Itseäkään ei enää kovasti kiinnosta, koska mies ei innostu mistään. Haluaisin rakastajan, mutta tuntuu, etten kai kelpaa miehille, kun en edes omalle. Hankalaakin se olisi, onhan minulla perhe, työ ja harrastuksia. Pienen lapsen takia en haluaisi erotakaan. Seksin takiako? Mies on hyvä isä. Mutta hirvittää ajatella sitä, miten kylmästi hän on ajattelematta minua monella tavoin. On yritetty puhua. Mies lupaa yrittää, menee taas muutama kuukausi eikä tapahdu mitään. Todella masentavaa. Olen yrittänyt vaikka mitä ja tehnyt itseni naurettavaksi.

Olen syönyt suruuni. Lihoneena ei tunnu kovin eroottiselta, aion kai haudata asian läskiin. Hidas itsemurha? Tuntuu ihan päivänselvältä: kun kaipaan seksiä, haen jäätelöä. Muuta en saa. Helpottaa hetkeksi. Joskus, kun liikun yöelämässä, saan kyllä kiinnostusta ja ehdotuksia.Usein kiinnostus jää, kun kerron olevani varattu. Muille kelpaisi seksi hotellihuoneessa tms. saman tien. Vähän kylmää minusta. Oikeasta rakastajasta voisin vähitellen olla kyllä kiinnostunut, jonkunlaisesta romanssista, eroottisesta ystävyydestä ilman eroja (ainakaan vielä) tai sitoumuksia tms. Mutta en halua nettipalstoillekaan enkä tunne ketään sopivaa. Kuitenkin harva mies kiinnostaa seksuaalisessa mielessä tai sopisi muuten tilanteeseeni tai toisinpäin: kuka minua haluaisi ja kenellä olisi elämässään tilaa minulle? Jollakin samankaltaisella jossain.

Lapseni on minulle todella tärkeä. Keskityn nyt häneen, kun ei miehestäkään olejuuri iloa. Onhan hän ihan ok kaverina, kuin hyvä kämppis. En saa matkoja, koruja, lahjoja kuin ihan pientä merkkipäivinä jos silloinkaan. Rahaa käytetään järkevästi, ei ainakaan minun hemmotteluuni. Tuntuuhan se, vaikka en kaipaakaan kalliita turhuuksia. Välittämistä ja huomiota kaipaisin kovasti. Sen puute pilaa vähitellen suhteen kokonaan. Ja se, ettei miehen mielestä seksittömyys ole ongelma, vaikka se minua haittaa. Asioiden peittely ja unohtaminen tekee pahaa.

Mietin tätä siltäkin kannalta, että tänä vuonna seksiä on ollut siis 3 kertaa. Viime kerrasta on monta kuukautta eikä siitä ollut iloa, kun tilanne on tämä. Siihenkä loppui elämäni siltä osalta? Muuten tätä eloavoi odottaa olevan kai keskimäärin 40 vuotta jäljellä... Tämä ei ole minun päätökseni!
 
pilsut veke
käyttääkö naisesi hormonipillereitä?! pyydä lopettamaan. kannattaa kokeilla, ennen kuin kokeilet vierasta, jos liitto muuten toimii. yllättävän paljon on vaikutusta monelle monelle naiselle pillereistä!
seksihalut vähenee, katoaa kokonaankin..kortsun käyttöön, hus!
 
JumperJolly
Haluttomuuteen on niin monia syitä, että täällä niitä on turha arpoa. Yleensä kuitenkin joko hormonit, mielialalääkitys, sairaus tai sitten epätyydyttävä suhde ja seksi.
Joskus seksidraivi vain katoaa iän myötä. Jos toinen on huono sängyssä, mutta muuten kelpo kumppani, niin helpoin ratkaisu tuntuu olevan seksin vältteleminen...
 
lellu
itse olen nainen reilusti yli 30 vuotias eikä ongelmani todellakaan ole haluttomuus vaan liiallinen halu olisi ihanaa löytää mies jonka kanssa halut kohtaisivat tietenkin miehen pitää vielä kyetä kunnon hommiin haluan miehen jolla on kunnon varustus ja joka olisi muutenkin miellyttävä sängyssä olen erittäin kokenut ja valitettavasti on pakko sanoa etteivät useimmat miehet kykene sängyssä siihen mitä haluaisin eli taitaa vain haaveeksi jäädä että sellaisen miehen löytäisin
 
tytteli123
Sanokaapa ihan asiallisesti - varsinkin naiset - mitä pitäis tehäd kun perhe on ok, lapsia on, mutta vaimon kanssa seksi on jäänyt. Ensin muutama vuosi kuukaudenkin väli, sitten alkoi tulla kahta, kolmea kuukautta taukoa, näin parin vuoden ajan - sitten : loppui kokonaan reilu vuosi sitten.

Hän ei tutle koskaan lähelle "siinä" mielessä, hän ei osoita fyysistä hellyyttä. Vastaa vaisusti jos minä aloitan - olen asiaan kyllästynyt, jopa nöyryytetty. En jaksa olla se joka aloittaa ja kun usiemmin tuntuu että hän ei ole läsnä koko "toimituksessa". Ja millään tavalla väksin en halua ottaa.

Olen tullut siihen tulokseen ettei kaikki halua seksiä siinä määrin kuin toiset. Ja joillekin riittää yhdessä oleilu. Minulle kyllä vaan ei. Kun sais sammutettu koko osaston - löytyis nappula itsestä, josta saisi seksin "switch off".
Olen kyllä ottanut asiaa puheeksi. Hän ei vastaa oikein mitenkään, korkeintaan sanalla tai parilla. Keskustelua ei synny. Hän ei ole muutenkaan sitä tyyppiä joka keskustetilisi "meistä".

Mitä tässä pitäisi tehdä?
jospa panisit salaa? Jonkun toisen kanssa? sinulla on hyvä olo ja vaimosi saa olla rauhassa! Niin mä tein kun mieheni ei halunnutt. ; )



jos panisit salaa jonkun toisen kanssa? Niin minä tein kun miestä ei huvittanut. ; )
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä