Kun vaimo ei halua

  • Viestiketjun aloittaja Jossi9999
  • Ensimmäinen viesti
Tuttua
Aikalailla kuvauksen mukainen nainen löytyy kotoa. Hoidan pääosan kaikista kodin velvotteista toimeentuloa myöten. Primadonna tekee joskus satunnaisesti jotain, mitä muistaa mainostaa sen jälkeen päivä tolkulla. Keskustelu kotona keskittyy lähinnä siihen mitä hänen tulisi saada tai mitä hän on tehnyt, aikoo tehdä etc. Seksiä saisin, jos olen aloitteellinen, hieron, kehun ja palvon. En muista milloin hän olisi tullut oma-aloitteisesti edes koskettamaan mua, vaikka itse valittaa, että ei saa tarpeeksi läheisyyttä. Tähän kun vielä lisätään lähes taukoamaton kyttääminen ja saarnaaminen on fiilis mennyt koko hommaan. Tässä tilanteessa sooloseksi voittaa melkein aina naisen kaipuun.
Minun mielestä hän on narsisti. Toki monilla on oma määritelmä narsisteista. Ja kun tuohon lisätään mainitsemasi kyttääminen niin nousee mieleen oma kokemukseni narsistisesta suhteesta, jossa hän itse sanoi että mitä enemmän kyttää sitä todennäköisemmin itsellä on joku toinen.

Lopuksi paljastui että toinen hänellä oli.. Eli tuo kommentti kyttäämisestä jne.. piti paikkansa.
 
Viimeksi muokattu:
Alku
Kun tapasin mieheni, meidan seksielama oli erittain aktiivista. Nyt 16 vuoden jalkeen kaikki maistuu puulta. RUTIINI!!!!! Haluaisin ja kaipaisin muutakin kuin sita samaa selkkaamista joka kerta. Kiireessa, nopeasti ja pelkastaan orgasminhakuisessa aktissa; se ei vaan enaa kiinnosta. Mielummin touhuan itseni kanssa, kuin mieheni kanssa.

Totta on tuo että alussa varmasti "nusaistaan" mielellään ja usein. Ja ymmärrän miehenä että alkaa se maistua puulta, rutiinilta, jos sitä vaan jatkuu. Voitko kertoa tarkemmin mitä kaipaisit niin me muut ainakin osaamme hoitaa asiat paremmin. Onhan tuosta viestitäkin jo vuosia aikaa.

Voin sanoa, miehenä, että olen ehkä tekemässä virhettä siinä etten keksi uusia asioita. Takana n 7 vuotta.

Vai onko mies vaan alkanut jotenkin muuten ärsyttään tms? Miten sen välttäisi pitkässä suhteessa, mielestäsi?
 
Viimeksi muokattu:
Kysyvä mies
ja varjelkoon. Ap on totisesti vahvalla itsekurilla varustettu nuori mies, kun pystyy olemaan poikkeamatta suotuisimmille laitumille. Miten itsetuntosi kestää tilanteen?

Mielestäni tuollainen on vaimon puolelta täydellistä itsekkyyttä ja toisen kiusaamista. Jos on avioon mennyt, siihen kuuluu myöskin seksielämä. Parisuhteeseen kuuluu ottaa huomioon toisenkin tarpeet. Siksipä minä, jo ikämimmi, en pitäisi lainkaan ihmeenä enkä tuomittavana, jos menisit ja hankkisit itsellesi noita hyvän ja tyydyttävän seksin kokemuksia kodin ulkopuolelta. Sääliksi käy, jos jäät kokonaan sellaista paitsi.

Olen kyllä nähnyt, että joku pitää lapsentekoa ikäänkuin lahjana puolisolle ja josta hyvästä voi sitten kiristää itselleen erinäisiä oikeuksia. Joidenkuiden olen kuullut "hinnoittelevan" seksinsä erilaisin etu- tai lahjavaatimuksin. Minusta tuollaiset ovat sairasta ja täysin tunteetonta. Nykyään kun ei tarvitse edes pelätä yllätysraskauksiakaan, sitäkään ei voi pitää kieltäytymisen syynä.

Haluttomuuteen voi olla useita syitä ja hyvin monet niistä ovat muutettavissa. Lääkäreillä on konstinsa. Luulisi, jotta niin vaimot kuin miehetkin seksiongelmissaan hakisivat apua. Sillä parannetaan kummankin puolison yhteenkuuluvuutta ja elämänlaatua. Minä menisin vaimonasi lääkärin pakeille.

Kerroit että olet ikäihminen ja parisuhteessa toinen kuuluu ottaa huomioon. Olisitko sinä "ikäihminen" sitten valmis huolehtimaan miehestä? Kun vaikuttaa siltä että on naisia, paljon, jotka eivät miehiään mitenkään ( millään tavoin, käsi, suu, pimppa, peppu ) suostu hoitamaan. En tarkoita että sinä suorittaisit varsinaista aktia, mutta onhan niitä käsi, suu, yms.. Eli olisitko valmis tekemään miehelle sen mitä mies tarvitsee jollakin tavalla säännöllisesti?

Minä, miehenä, vierastan ajatusta etten edes jollakin tavalla naistani "huomioisi". Toki hänen halutilansa mukaan, kädellä tai suulla tai useimmiten kalulla edellisten lisäksi.
 
Viimeksi muokattu:
C.O.O.L.J.
Aikalailla kuvauksen mukainen nainen löytyy kotoa. Hoidan pääosan kaikista kodin velvotteista toimeentuloa myöten. Primadonna tekee joskus satunnaisesti jotain, mitä muistaa mainostaa sen jälkeen päivä tolkulla. Keskustelu kotona keskittyy lähinnä siihen mitä hänen tulisi saada tai mitä hän on tehnyt, aikoo tehdä etc. Seksiä saisin, jos olen aloitteellinen, hieron, kehun ja palvon. En muista milloin hän olisi tullut oma-aloitteisesti edes koskettamaan mua, vaikka itse valittaa, että ei saa tarpeeksi läheisyyttä. Tähän kun vielä lisätään lähes taukoamaton kyttääminen ja saarnaaminen on fiilis mennyt koko hommaan. Tässä tilanteessa sooloseksi voittaa melkein aina naisen kaipuun.
Puhut pelkkää asiaa. Sama täällä.
 
Viimeksi muokattu:
Kestojoutilas
Mutta kun ei huvittaisi yhtää erota, on lapsiakin vielä kotona.

Rakastaja kyllä käynyt vaihtoehtona mielessä, mutta kun ei hänenkään kanssa voisi olla täysillä, jos ei eroaisi. Tuntuu että aina menisi väärin - tai menee.
Kovin tuttu tunne, vaikka lapset ovat lähteneet jo ajat sitten maailmalle. Seksiongelmista huolimatta kunnioitus ja arvostus toista osapuolta kohtaan säilyy ja silloin irtosuhteet aiheuttavat huonon omantunnon, eikä sitäkään kautta saa itselleen oikeanlaista tyydytystä. Sitäkin ontullut kokeiltua. Puhuminenkaan ei oikein auta, koska sekin on toiselle osapuolelle vaikeaa ja johtaa helposti tilanteen entistä suurempaan takalukkiutumiseen. On tietenkin selvää, että etenkin ikääntymisen myötä syntynyt haluttomuus on tuiki tavallinen ilmiö, mutta sen toiseksi osapuoleksi joutuminen ei ole helppoa, jos mielenkiinto seksiin itsellään on vielä tallessa. Tämä ei tietysti ole yksinomaan miehiä kohtaava ongelma. Hyvät neuvot ovat tarpeen, mutta todellakin aina tuntee toimineensa väärin.
 
Viimeksi muokattu:
Kestojoutilas
Muistuta vaimoasi siitä, että avioliitossa vaimolla on tiettyjä velvollisuuksia, esim. pitää miehensä tyytyväisenä ja seksiä vaimo on velvollinen antamaan miehelleen, vaikka ei itse haluaisikaan, enkä tarkoita vain lahnana makaamista, on annettava sellaista seksiä, kun mies haluaa, se kuuluu asiaan. Sano, että hän on huono vaimo, kun ei hoida velvollisuuttaan seksin suhteen. Jos hän rakastaa sinua, hän täyttää toiveesi.
Monesti käy vain niin, että vaimo kyllä toteuttaa näitä "aviollisia velvollisuuksia", mutta niissä ei ole kuitenkaan sitä aitoa tunnetta mukana. Kun seksi menee velvollisuuksien täyttämiseksi, siinä hyytyy toinenkin osapuoli. Alkaa vain harmittaa, kun tuli aloitettua miltei turha touhu. On vain muisteltava, miten silloin ennen ... Ei ole elämä aina helppoa, vaikka muuten avioliitto toimisi monelta osaltaan aivan tyydyttävällä tavalla.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä myös sama, ei mitään läheisyyttä ei seksiä, ja keskustelua ei enää asiasta käydä, ja itsellä rakkauteen ja yhdessäeloon kuuluu läheisyys ja seksi, nyt tuntuu ettei mun toiveilla tai hyvinvoinnilla ole mitään merkitystä, tehnyt asioita että toisen on hyvä olla ja orgasmit on saanut, milloin on rakasteltu, ettei siitä ole kyse, mutta ei on nykyinen normi, ja siihen kaikki muu läheisyyden puuttumiset, niin olen ruennut miettimään vakavasti vaihtoehtona, että talo myyntiin ja erilleen, en rupea loppuikääni näin elämään nyt 43v mittarissa ja kun asioita ei haluta ratkaista vaan toisen mielestä, näin on hyvä, että minä kärsin tästä, jota ei ilmeisimmin osaa oikeassa mittasuhteessa käsittää, on oman terveyteni ja hyvinvoinnin kannalta parempi jättää muuten hyvä elämänkumppani, koska asia vaivaa jo liiaksi itseäni.
 
vierailija
Ei toimi, ei ole vika aina miehessä kun nainen ei halua. Kuullut useammalta eri naiselta, että olen osannut käsitellä heitä parhaiten mitä heidän kohdalle miehiä sattunut, niin käytöksessäni kuten petinkin puolella, mutta kun tpisella ei vain ole haluja, niin ne ei yksinkertaisesti tule millään kikalla esiin vaikka tuhat eri temppua tekisi.
 

Yhteistyössä